Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R - zdławiony do 100 KM ??


Ziggy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam w/w TL-R i zastanawia mnie kwestia czy aby nie jest zblokowany do 100 KM.

Jestem drugim właścicielem w kraju - pierwszy twierdzi, ze jezdził na takim jaki kupił, nic nie blokował/odblokowywał. Natomiast w belgijskim świstku wyraźnie stoi 72 kW :| .

 

Zaglądając pod bak nie stwierdziłem jakichś zwężek w dolocie - dla zainteresowanych załączę fotki.

Jak sprawdzić - mechanicznie, naocznie, komputerowo czy jest to wersja 100/135 KM ?

Szkoda, żeby 35 kuni się pasło na łące....

 

Oczywiście, motocykl w porównaniu do wcześniejszej rzędówki RF 600 ciągnie nieporównywalnie lepiej - niemniej jednak nie jest to dla mnie żaden 'wyznacznik' mocy . Zwłaszcza, że jest to L-Twin.

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam - Ziggy

Edytowane przez Ziggy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jak w briefie ma 72 KW, to znaczy, że tyle ma. Np. na Niemcy są standardowo blokowane do 100 KM (czyli około 72 KW), być może w Belgii tak samo. Wiąże się to z :

 

1. Umową pomiędzy firmami aby na danym rynku nie przekraczać 100 KM (jak w samochodach ograniczniki prędkości do 250 km/h)

2. Stawkami w ubezpieczalni.

 

Jak poprzedni właściciel mówi, że nie kombinował, to znaczy że masz 72 KW i już. Na zachodzie zmiany mocy muszą być odzwierciedlone w dokumentach, bo kary mają wysokie. I takiej blokady masz prawo nie zobaczyć gołym okiem.

 

Jak chcesz mieć pewność 100 % to jedź na hamownie, np. w Warszawie w PolandPosition.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu Niemcow ma w papierach ze moto jest zdlawione po to zeby nie placic wysokiego ubezpieczenia. W rzeczywistosci usuwaja zdlawienia , bo przeciez policja moze to zmierzyc tylko jak ma hamownie. TL 1000R byl blokowany na zwężkach w gardzielach dolotowych. Jeśli ma 100 km to wg fabryki powinien isc jakies 240km/h (tylko nie sprawdzaj tego po sniegu :smile: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje Ci jeszcze nic nie kupować ani nie kombinować i nie wydawać kasy... na początku spisz sobie numer modułu jaki masz i sprawdź czy nie jest zblokowany na nim... suzuki potrafi taki numer odstawić:/ robiłem sv który był na wtrysku i właśnie modułem zablokowany... zobacz ile typów modułów wychodziło w danym roku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...