Ziggy Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) Witam, mam w/w TL-R i zastanawia mnie kwestia czy aby nie jest zblokowany do 100 KM.Jestem drugim właścicielem w kraju - pierwszy twierdzi, ze jezdził na takim jaki kupił, nic nie blokował/odblokowywał. Natomiast w belgijskim świstku wyraźnie stoi 72 kW :| . Zaglądając pod bak nie stwierdziłem jakichś zwężek w dolocie - dla zainteresowanych załączę fotki.Jak sprawdzić - mechanicznie, naocznie, komputerowo czy jest to wersja 100/135 KM ?Szkoda, żeby 35 kuni się pasło na łące.... Oczywiście, motocykl w porównaniu do wcześniejszej rzędówki RF 600 ciągnie nieporównywalnie lepiej - niemniej jednak nie jest to dla mnie żaden 'wyznacznik' mocy . Zwłaszcza, że jest to L-Twin. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam - Ziggy Edytowane 1 Lutego 2007 przez Ziggy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam, Jak w briefie ma 72 KW, to znaczy, że tyle ma. Np. na Niemcy są standardowo blokowane do 100 KM (czyli około 72 KW), być może w Belgii tak samo. Wiąże się to z : 1. Umową pomiędzy firmami aby na danym rynku nie przekraczać 100 KM (jak w samochodach ograniczniki prędkości do 250 km/h)2. Stawkami w ubezpieczalni. Jak poprzedni właściciel mówi, że nie kombinował, to znaczy że masz 72 KW i już. Na zachodzie zmiany mocy muszą być odzwierciedlone w dokumentach, bo kary mają wysokie. I takiej blokady masz prawo nie zobaczyć gołym okiem. Jak chcesz mieć pewność 100 % to jedź na hamownie, np. w Warszawie w PolandPosition. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam. W papierach powinno pisać jaka jest v/max moto przy 72 KW. Wystarczy sprawdzić czy pojedzie więcej i sprawa jasna, a to że pisze 72 KW wcale nie musi być prawdą. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Wielu Niemcow ma w papierach ze moto jest zdlawione po to zeby nie placic wysokiego ubezpieczenia. W rzeczywistosci usuwaja zdlawienia , bo przeciez policja moze to zmierzyc tylko jak ma hamownie. TL 1000R byl blokowany na zwężkach w gardzielach dolotowych. Jeśli ma 100 km to wg fabryki powinien isc jakies 240km/h (tylko nie sprawdzaj tego po sniegu :smile: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Mój wersja otwart poszedł 165 mil/h (wdłg. licznika) czyli jakieć 265 km/h.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Mój wersja otwart poszedł 165 mil/h (wdłg. licznika) czyli jakieć 265 km/h.... A mój wg. licznika 292 km/h :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PMmoto Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 proponuje Ci jeszcze nic nie kupować ani nie kombinować i nie wydawać kasy... na początku spisz sobie numer modułu jaki masz i sprawdź czy nie jest zblokowany na nim... suzuki potrafi taki numer odstawić:/ robiłem sv który był na wtrysku i właśnie modułem zablokowany... zobacz ile typów modułów wychodziło w danym roku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.