akiraone Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Nie kwalifikuja do wymiany tylko tak chce zebrac troche info na ten temat bo zamierzam na wr pojezdziac dosc dlugo i warto znac temat. Co do ustawien zawiechy to spoko dzieki za linki przydaly sie.Jednak interesuje mnie jeszcze jak jest najlepiej ustawic odbicie i dobicie w przednim zawiasie jak i na amorku z tylu. W tej chwili mam na polowe w jednym i drugim - jest spoko tylko czasem na duzych muldach lub krotkich i wysokich uskokach dostaje w plecy motorem :icon_eek: a przy niewielkich uskokach prod potrafi dobic. Nie wiem czy to kwestia ustawien czy wymiany oleju z przodu a w tylnym amorku moze dopompowac gazu ?Wszelkie info mile widziane. Co do ustawien przodu to mam tak samo (czyt. seryjnie) tylko ze wymieniony olej w tym sezonie i przed kazda jazda odpowietrzam lagi. I dla mnie jest optymalnie, mnie dziwnie odbijalo kierownica (taka mini shimma) przy szybkiej jezdzie przez male nierownosci, co sie okazalo wina lezala po stronie syfiastych opon Michelin AC10 zmienilem na KENDE F775 Sticki i jest rewelacja ...co do tylu to Ci napisze po weekendzie bo teraz jestem poza domem., sprawdze jak mam teraz ustawione dla mnie na razie jest ok... A co do wymiany zaworow etc. jesli jakos Ci idze z angielskim to proponuje Ci poszperac na forum thumpertalk (dowiesz sie tam wszystkiego) jest tam strikte dzial dla WR400/426/450, poszukaj tematu o "top end rebuild ". Jest kilku osobnikow ktorzy zrobili kapitalny remont (zawory,sprezyny,uszczelniacze,tlok,korba) dopiero po 250-300motogodzinach ... ja mam juz 7000km i motor jest nadal tak samo mocny jak na poczatku zawory sprawdzane co 2000km i na razie w normie. olej+filtr wymieniam co 500km. oprocz wymiany simmeringow na pompie wody i uszczelniaczy w lagach nic nie robilem...czeka mnie teraz wymiana lozysk w prolinku i wachaczu to by bylo na tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koral-wr Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 No spoko poczytam na thumbertalkuo tych zaworach. Na dzien dzisiejszy mam przejechane 2500 km ale mam nadzeje ze nie siadom tak szybko. Ci goscie co zrobili tyle motogodzin bez remontu - hm... to ja nie wiem :D - jle to moze byc km-ow? Dobra jak mozesz to zobacz jakie masz ustawienie na tylnym amorku i wrzuc na forum. Jeszcze jedna sprawa mowisz ze AC10 dawalo wrazenie shimy - mam taka opone w YZ450 (do sprzedania) i jezdzilo sie na niej calkiem spoko ale fakt na malych nierownosciach przy stalym otwarciu przepustnicy troche kiera trzeslo ale nie myslalem ze to moze byc wina AC10 tylko brak moich umiejetnosci. Teraz mam w WR org. Dunlopa chyba D739F i jezdzi sie spoko troche slabo sie trzyma na blocie ale nie ma tragedii. A jakie opony polecacie do WR ja myslalem nad Dunlopami D755F / D755. Nie sa tanie ale to Dunlop nie :icon_question:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiel Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Witam, mam szybkie pytanko dotyczące licznika przebiegu dot. WR 2007. Otóż zarówno przebieg dzienny A jak i przebieg B można kasować, co też zrobiłem:/ Problem mam teraz taki, że pogubiłem się całkiem w przebiegu mojego motocykla. Czy jest gdzies jeszcze licznik km, którego się nie kasuje, a który ma w pamięci przebieg od nowości??Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myst Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Witam, mam szybkie pytanko dotyczące licznika przebiegu dot. WR 2007. Otóż zarówno przebieg dzienny A jak i przebieg B można kasować, co też zrobiłem:/ Problem mam teraz taki, że pogubiłem się całkiem w przebiegu mojego motocykla. Czy jest gdzies jeszcze licznik km, którego się nie kasuje, a który ma w pamięci przebieg od nowości??Z góry dzięki za odpowiedź. no niestety nie ma takiego licznika, ja notuję każdy dzienny przebieg w 'zeszycie serwisowym' więc nawet jak siądzie akumulator lub przypadkowo skasuję to zawsze jest na papierze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 no niestety nie ma takiego licznika, ja notuję każdy dzienny przebieg w 'zeszycie serwisowym' więc nawet jak siądzie akumulator lub przypadkowo skasuję to zawsze jest na papierze :biggrin: Wlasnie to samo odkrylem u kumpla w WR z 2008 ze niema przebiegu calkowitego :-( dziwne, zastanawiam sie czy ma to cos wspolnego z tym ,ze motor jest wersja na stany zjednoczone a nie europe... bo umnie w 2006 ktora juz miala komputerek na pokladzie, jest przebieg A i B a takze calkowity ktory sie nie kasuje np. po odlaczeniu aku. od motoru.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmus Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Koledzy jakie powinny być luzy zaworowe w WR 400F? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koral-wr Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Luzy zaworowe Ssace - 0.10-0.15Wydechy - 0.20-0.25 Jak co to mam serwisowke w pdf-ie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koral-wr Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Czy slyszeliscie zeby komus sie poluzowal kosz sprzeglowy. Z mojego silnika podczas pracy wydobywa sie dziwny dzwiek /szum i gluchy stukot/ ale tylko jak pochyle moto na prawa strone w pionie jest cisza i na lewej stronie tez jest cisza. Podczas jazdy dziwny dzwiek jest slyszalny przy odpuszczaniu gazu kiedy na silnik dzialaja sily bezwladnosci. Jezeli ktos sie spotkal z takimi objawami to prosze o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 witamWr juz odblokowana ,naprawde inny motocykl .Panowie mam pytanie -niestety mimo ze motocykl 2008 w usa ciagle daja manuale to starego modelu ,tzn w mojej instrukcjii ciagle podane iz zbiornik oleju jest w ramie ,sroby zlokalizowalem ale mam pytanie co do ilosci oleju w silniku taka sama jak w poprzednim modelu ? nie bardzo mi sie usmiecha lac na oko ,badac na bagnecie i wysysac nadmiar.Z dilerami tutaj jak wszedzie ,kazdy mily jak placisz ,jednak na udzielenie jakiej kolwiek informacjii czekasz tygodniami bo na salonie nikt nic nie wie a na serwis nikt cie nie wposci ze wzgledow twojego bezpieczenstwa -popieprzony krajdzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myst Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 na oficjalnej stronie YAMAHA masz nowe manuale w PDF za freeoleju lejesz dokladnie 1L i niewazne czy wymianiasz filtr oleju czy nie, zawsze tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 witam stalem sie nabywca wr 250f z 2004 roku- czas pokaze czy szczesliwym nabywca. Dreczy mnie problem z moca w tym moto. Z papierow ktore dostalem wynika ze na chamowni motocykl wyciaga zaledwie 28,5kmh. Pytanie jest czemu tak mala moc? Mam zmieniony wydech na fmf, motocykl nie posiada tego systemu ASI (nawet w serwisowce nie jest wyszczegolniony), sroba w gazniku ma ok 26,5 mm a co do air boxa i tego szarego kabelka to jeszcze ich nie ruszalem. Zmierzylem wiec kompresje w cylindzre i wskazuje 4kg/cm3!!!!!! nie znam dokladnych danych ale wydaje mi sie ze to duzo za malo. Jaka powinna byc wiec kompresja? Dodam ze motor pali jak marzenie wiec juz stracilem rozeznanie. Wiec czym moze byc spowodowany brak mocy w tym przypadku? z gory dzieki za odpowiedzi mam nadzieje ze jakies beda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Czy slyszeliscie zeby komus sie poluzowal kosz sprzeglowy. Z mojego silnika podczas pracy wydobywa sie dziwny dzwiek /szum i gluchy stukot/ ale tylko jak pochyle moto na prawa strone w pionie jest cisza i na lewej stronie tez jest cisza. Podczas jazdy dziwny dzwiek jest slyszalny przy odpuszczaniu gazu kiedy na silnik dzialaja sily bezwladnosci. Jezeli ktos sie spotkal z takimi objawami to prosze o odpowiedz. A czy jak wcisniej klamke sprzegla to ten dzwiek ustepuje , bo jesli tak, to masz jak u mnie i u wiekszosci posiadaczy WR'ek jest to w zupelnosci normalne. Ostatnio znalazlem cos takiego http://www.dirtbikeworld.net/forum/showthread.php?t=25539 i nawet sprawdzilem dla pewnosci czy wlasnie z tego powodu nie wydobywa sie ten dzwiek u mnie ale nakretka jest dokrecona jak trzeba.... witam stalem sie nabywca wr 250f z 2004 roku- czas pokaze czy szczesliwym nabywca. Dreczy mnie problem z moca w tym moto. Z papierow ktore dostalem wynika ze na chamowni motocykl wyciaga zaledwie 28,5kmh. Pytanie jest czemu tak mala moc? Mam zmieniony wydech na fmf, motocykl nie posiada tego systemu ASI (nawet w serwisowce nie jest wyszczegolniony), sroba w gazniku ma ok 26,5 mm a co do air boxa i tego szarego kabelka to jeszcze ich nie ruszalem. Zmierzylem wiec kompresje w cylindzre i wskazuje 4kg/cm3!!!!!! nie znam dokladnych danych ale wydaje mi sie ze to duzo za malo. Jaka powinna byc wiec kompresja? Dodam ze motor pali jak marzenie wiec juz stracilem rozeznanie. Wiec czym moze byc spowodowany brak mocy w tym przypadku? z gory dzieki za odpowiedzi mam nadzieje ze jakies beda :) hmm, a czy przypadkiem Twoja WR'ka nie ma juz automatycznego dekompresatora ? bo jesli tak to nic Ci nieda mierzenie kompresji. Jedynie test szczelnosci (tzw. leak test), ale malo ktory z zakladow ma to tego przyrzad. Nie wiem na czym wczesniej jezdziles, ale ogolnie WR'ka 250 moca nie rozwala na lopatki, ale w rekach wprawnego jezdza niema przed nia przeszkody ktorej by nie pokonala... Ale moze tez byc tak ze motorek prosi sie o remoncik, czy poprzedni wlasciciel cos z nim robil ? Pamietaj ze to 250 i to zdrowo wyzylowana , wiec moze przydac sie wymiana tloka+pierscieni, lancuszka rozrzadu, sprawdz stan zaworow, sprezyn, uszczelniaczy, napinacza lancuszka rozrzadu. Moze tez, byc zle zestrojona na gazniku, ale nie sadze aby motorek z 2004 nie byl zestrojony jak nalezy. Wiec raczej klania sie maly remoncik, albo jestes przyzwyczajony do wiekszych mocy. Ja np. nie wiem czy nastepny motorek, to nie bedzie zmiana na 250 :-) , na vmax nie zalezy mi wogole, ale 250 w ciasnym technicznym terenie zwojujesz duzo wiecej... pzdrw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 no coz wczesniej smigalem na drz ale wole mniejsza pojemnosc zeby podlapac troche techniki. Co do dekompresatora to jest w nim wmotowany jak sie nie myle to w poprzednim roczniku tez byl wmontowany. Nie wiem jednak jaki wplyw mialby miec dekompresator skoro w drz tez byl a mierzenie kompresji dawalo rezultaty. W sumie myslalem nad zmiana tloka i pierscieni ewentualnie lozysk jak bedzie potrzeba no i oczywiscie rozrzad. Ale zastanawia mnie jedno gdyby byly problemy z tlokiem to czy moto nie mialo by problemow z paleniem? Jakie sa objawy zurzytego tloka i pierscieni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszsti Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Koledzy planuję kupić Yamahę yzf lub wr 450 08'. Czy dobrze rozumiem, że obydwa motocykle są z takim samym motorem tylko yzf nie trzeba odblokowywać? Generalnie chcę mieć motocykl z tej dwójki który lepiej nadawałby się do supermoto. Czy po odetkaniu WRa "mam" teoretycznie YZFa plus starter, licznik i światla? Oczywiście pomijam inne rzeczy ktore muszę wymienić do supermoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 no coz wczesniej smigalem na drz ale wole mniejsza pojemnosc zeby podlapac troche techniki. Co do dekompresatora to jest w nim wmotowany jak sie nie myle to w poprzednim roczniku tez byl wmontowany. Nie wiem jednak jaki wplyw mialby miec dekompresator skoro w drz tez byl a mierzenie kompresji dawalo rezultaty. W sumie myslalem nad zmiana tloka i pierscieni ewentualnie lozysk jak bedzie potrzeba no i oczywiscie rozrzad. Ale zastanawia mnie jedno gdyby byly problemy z tlokiem to czy moto nie mialo by problemow z paleniem? Jakie sa objawy zurzytego tloka i pierscieni? jesli mowisz o DRZ400 no to masz odpowiedz :-) .... hmm z tego co mi wiadomo do z automatycznym dekopresatorem nieda sie zmierzyc autentycznej kompresji (nie mylic ze stopniem sprezenia) ktora powinna byc w granicach 12 a min. 8 (a to to juz kaplica) . Dla tego przeprowadza sie tes szczelnosci, gdzie dowiesz sie gdzie Ci puszcza czy na pierscieniach czy moze na zaworach..... ja bym na Twoim miejscu nawet sie nie zastanawial tylko wymienial tlok (jesli poprzedni wlasciciel nic nie robil z motorem od nowosci) pierscienie i co tam jeszcze bedzie wskazywalo na zuzycie... Dla przykladu ja mam 7000km i robie tlok,pierscienie,lancuszek rozrzadu, swozen tloka,sprezyny zaworowe,uszczelniacze,simerinigi od pompy wodnej, no i sie jeszcze okaze czy korba i lozyska na wale zniosa nastepne 6-7tysi. czy nie .... w sumie motor dalej jest mocny jak cholera ale ja wiem ze na tego typu jednostke to juz dosc duzy przebieg, a niechcial bym gdzies w terenie zbierac potem silnik do reklamowki... Koledzy planuję kupić Yamahę yzf lub wr 450 08'. Czy dobrze rozumiem, że obydwa motocykle są z takim samym motorem tylko yzf nie trzeba odblokowywać? Generalnie chcę mieć motocykl z tej dwójki który lepiej nadawałby się do supermoto. Czy po odetkaniu WRa "mam" teoretycznie YZFa plus starter, licznik i światla? Oczywiście pomijam inne rzeczy ktore muszę wymienić do supermoto. No nie do konca, jak poszukasz to sie dowiesz wiecej, jest tu kilka porownan... ale tak w skrocie, YZ to cross wyczynowy motor na tor z narwana jednostka z twardym ale bardzo dobrze zestrojonym zawieszeniem. WR to takze wyczynowy sprzecior, ale bardziej w strone enduro las , ciezki teren etc. inaczej oddaje moc inne przelozenia inne zawieszenie i ciezszy od YZ o pare kilogramow... Jesli planujesz supermotor na tor to bierz YZ ale jesli chcesz smigac po ulicach to WR'ke bo juz na starcie masz swiatla, magiczny guzik "START". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.