JACA Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam Adaho! Zalezy jaki budżet. Najbardziej oklepany numer to felgi excel'a, piasty talon, tarcze Braking, Motomaster albo Beringer, zacisk podobny pakiet i pompa magura, beringer itp. Najlepiej dorwac cos na allegro juz zlozonego. Zajrzyj tez na forum supermoto.pl chlopaki maja od czasu do czasu cos fajnego do opchniecia. Ja mam na sprzedaż tarcze 320 mm. Motomastera, oczywiscie plywajaca. Uzywana ale w idealnym stanie, praktycznie zerowe slady zuzycia, sprawdzalem w serwisie - jak nowa. Jak co to priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam! Napaliłem się ostatnio na kółka do supermoto dla mojej WR'ki. Mam pytanie: czy uda mi się dopasować do tylnego koła taką zębatke, jaką mam w kole 18" ? I czy tarcze hamulcowe będą pasować ? Chodzi mi o to, żebym nie musiał z każdą zmianą kół zmieniać też łańcucha i tarcz hamulcowych :P Wybaczcie, jeśli moje wątpliwości są bezzasadne, ale w sprawie supermoto jestem zielony zupełnie. No i jaki jest koszt takich kół, kompletnego zestawu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Siema! Jesli kupisz/zrobisz koła na oryginalnych piastach to jak najbardziej. Również na akcesoryjnych piastach dedykowanych do WR zamontujesz wszystko to co masz fabrycznie - tarcze i zebatka. Ewentualnie przy akcesoryjnych mozesz miec problem z przodu ze slimakiem prędkościomierza - potrzebny bedzie dystans. Ceny za rozsadne i kompletne koła zaczynają się zazwyczaj od 2500 wzwyż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Siema! Jesli kupisz/zrobisz koła na oryginalnych piastach to jak najbardziej. Również na akcesoryjnych piastach dedykowanych do WR zamontujesz wszystko to co masz fabrycznie - tarcze i zebatka. Ewentualnie przy akcesoryjnych mozesz miec problem z przodu ze slimakiem prędkościomierza - potrzebny bedzie dystans. Ceny za rozsadne i kompletne koła zaczynają się zazwyczaj od 2500 wzwyż. czy koła sm od DT pasowałyby do WR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Nie sądzę. Pomierz średnicę wewnętrzną łożysk i wewn. uszczelniaczy i porównaj z WR. ALe 99% nie będą pasować. Piasty będą pasować od WR/YZ 2000 wzwyż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 JACA, dzięki za odpowiedź, wycofuję się w takim razie z tego biznesu, zwyczajnie nie wyceniam swego kaprysu aż tak wysoko :) Przyczepności :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Co sądzicie o tej WR-ce http://moto.allegro.pl/item1091932739_yama...50f_yzf250.html Może ktoś już ją oglądał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcniewiem Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam ! Mam okazje kupic tanio Yamahe WR 250 z 2001r. Mam do was pytanie . Czy te roczniki maja jakies szczegolne wady ? Czy da sie je odblokowac tak jak nowsze modele ? Dziekuje za odpowiedz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam ! Mam okazje kupic tanio Yamahe WR 250 z 2001r. Mam do was pytanie . Czy te roczniki maja jakies szczegolne wady ? Czy da sie je odblokowac tak jak nowsze modele ? Dziekuje za odpowiedz ! Pewnie, to bardzo udane modele. Tak samo jak w tych latach modele 426, uznawane za jedne z najtrwalszych wśród WR. Jeśli sztuka zadbana to bierz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woo Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 http://otomoto.pl/yamaha-wr-stan-bardzo-dobry-M2086500.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam! Mam mały problem. Moja WR była ostatnio w serwisie na wymianie oleju itp. Niestety wśród wielu rzeczy, jakie były do zrobienia, mechanik za słabo dokręcił śrubę, do której przymocowany jest bagnet i podczas powrotu do domu przez tą szczelinę wylało się sporo oleju. Zastanawiam się, czy zwyczajnie dolać oleju (jeśli tak, to gdzie ? Nigdy tego sam nie robiłem i nie chce nic zepsuć), czy też wymieniać znowu filtr oleju i cały olej. Domyślam się, że wystarczy zwykła dolewka, ale wolę dmuchać na zimne, bo umiejętności technicznych nie mam żadnych. No i ile tego oleju nalać ? Aby rozjaśnić sytuację, zamieszczam zdjęcie: http://img706.imageshack.us/img706/9706/fmmmm.jpg nr 1: Tam nastąpił wyciek nr 2: Tam dolać oleju ? Wybaczcie moją indolencję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Nie musisz zmieniać ani oleju ani filtrów, wystarczy zwykła dolewka ale ważne tego samego oleju. Nie wolno mieszać olejów. Dolewasz to do silnika a nastepnie mierzysz na bagnecie na ramie. Jak zalejesz olej to odpal moto niech sie rozgrzeje następnie go zgaś poczekaj okolo 2 min. i sprawdź poziom oleju. Wlej na początek setkę nie więcej, jak będzie potrzeba to jeszcze dolejesz. Zobacz czy na nakrętce od bagneta jest o-ring. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Od kiedy to nie wolno mieszać olejów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Od kiedy to nie wolno mieszać olejów? odkąd pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Olej wolno mieszać, to wyczytałem na necie. Nie pamiętam już artykułu, w którym to wyczytałem, ale mówił on, że w razie braku pewności co do zalanego oleju, należy zalać taki o mniejszej (lub większej - nie pamiętam) lepkości. Rozumiem, że oleju dolewa się przez wlew po lewej stronie silnika na dole (patrząc od tyłu motocykla) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.