Skocz do zawartości

Pusty wydech za i przeciw :)


Rekomendowane odpowiedzi

jak to jest z tym pustym wydechem ?? czy cos sie moze dziac z silnikiem po takiej operacji ? dodam ze chcem wywalic latajace kawalki czegos metalowego w tlumiku ( pewnie przegrody) i zwiekszyc wylot spalin na taki sam przekroj jak wlot, czyli z 23 na 43 mm, na okolo tej powiekszonej perforowanej rurki dam wate wygluszajaca jak w orginale - co mozna zastosowac na taka wate ?? ponoc niepalna wata szklana daje rade ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke zglupialem - niby ludziue robia i jest ok , ale wedlug tego ci pisza w linku od thefex-a wszystko jest wyliczone i wylot 23 a wlot 43 sa jaknakbardziej prawidlowe w silniku spalinowym

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke zglupialem - niby ludziue robia i jest ok , ale wedlug tego ci pisza w linku od thefex-a wszystko jest wyliczone i wylot 23 a wlot 43 sa jaknakbardziej prawidlowe w silniku spalinowym

Ludzie przerabiają i mało tego że jest OK, oni jeszcze dostają nagłego oświecenia umysłu po doświadczeniu tej nowej mocy i potrafią w pamięći obliczyć jej przyrost w KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie tyle chodzilo o moc co o zmiane swiszczaco - pierdzacego dziweku tlumika :). W kazdym razie juz rozciety , tak jak sie spodziewalem przegrody popekane, wiec w sumie i tak byl przelotowy , tylko na zmniejszonej srednicy wydechu - daje linki do fot:

 

http://img254.imageshack.us/img254/7489/img3531of6.jpg

http://img254.imageshack.us/img254/4426/img3532mk8.jpg

http://img254.imageshack.us/img254/1100/img3535yq1.jpg

http://img254.imageshack.us/img254/2002/img3533qo4.jpg

 

jeszcze nie wiem jak bedzie wygladac po operacji plastycznej :wink: , mozliwe ze przegrody zostan odnowione, ale to malo mozliwe bo aby wyjac wklad musze go zniszczyc, jest w wielu miejscach zgrzewany z obudowa

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gniazda zaworowe szybciej sie nie zużywaja jak wzbogacisz skład mieszanki i to jest podstawa strojenia pod nowy tłumik nie wiem czy perforowana to znaczy poprzewiercana jezeli tak to to jest najwazniejsza rzecz w przelotowie, wata szklana jak najbardziej sie sprawdzi.inni daja tez aluminiowe scieraki do garow

wiem ze czesto utozsamia sie przelotowy z głosnym lecz jezeli dasz przegrode w srodku tłumika w ktorym bedzie szła rura perforowana wygłuszyszymy wata szklana i damy konkretna koncowke mysle ze tłumiczek bedzie super przelotowy i cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ja bym polecił kupno dobrego tłumika oryginalnego albo sportowego dedykowanego do tego modelu, bo gniazda zaworowe Ci się mogą szybko wypalić a poza tym takie samoróbki pustych wydechów częściej szkodzą silnikowi niż dają jakikolwiek pożytek. Po zrobieniu zabiegu wyjebania wszystkich flaków z tłumika będzie ryczał jak głupi a przyrost mocy wcale nie jest taki pewny. Taki "sportowy tłumik" musi być odpowiednio obliczony do każdego silnika więc wątpię że poza rykiem uzyskasz coś jeszcze.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz zamiar przerobic go na przelotowy to najlepiej żeby miał wymiary takie jak dedykowany do tego modelu

 

wejdz sobie na ebaye czy obojętnie gdzie i sprawdz następujące wymiary: długośc całkowitą końcówki, średnice tej dziurkowanej rury (u Ciebie pewnie 43mm??) i długosc całkowitą układu wydechowego (czyli ile wystaje poza boczną owiewke :clap: ) ewentualnie do tego jak duże są otwory w tej rurce dziurkowanej :clap:

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy , jesli bedzie zle pracowal to kupie orginalny uzywke :wink:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do konca przelotowy miales ten wydech- spaliny krazyly po nim w przod i w tyl (tak samo jest w DT125). Co do wydechu w 4t to wzrost mocy jest bardzo niewielki ale zyskujemy spoooro na charakterystyce. Baja dostala tyle dolu, ze sam bylem zaskoczony! No i ten dzwiek...:)

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduroguy ma racje , moto nieco zwawsze od dolu , dzwiek odrazu cieszy uszy :bigrazz: , przegrody zostaly odnowione , powiekszona zostala tylko srednica wylotu spalin - a rurka wylotowa zostala ponacinana w poprzek , tylko troszke za cichy - cichszy niz byl :).

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...