Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 jak to jest z tym pustym wydechem ?? czy cos sie moze dziac z silnikiem po takiej operacji ? dodam ze chcem wywalic latajace kawalki czegos metalowego w tlumiku ( pewnie przegrody) i zwiekszyc wylot spalin na taki sam przekroj jak wlot, czyli z 23 na 43 mm, na okolo tej powiekszonej perforowanej rurki dam wate wygluszajaca jak w orginale - co mozna zastosowac na taka wate ?? ponoc niepalna wata szklana daje rade ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ja stosuje wate do ociepleń budynków i zdaje egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 http://www.grabowski.com.pl/ poczytaj artykul o wydechach - info moga sie przydac Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Robisz tak zwana przelotówe poza gniazdami zaworowymi że się szybciej zużywają to nic się nie dzieje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 troszke zglupialem - niby ludziue robia i jest ok , ale wedlug tego ci pisza w linku od thefex-a wszystko jest wyliczone i wylot 23 a wlot 43 sa jaknakbardziej prawidlowe w silniku spalinowym Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 troszke zglupialem - niby ludziue robia i jest ok , ale wedlug tego ci pisza w linku od thefex-a wszystko jest wyliczone i wylot 23 a wlot 43 sa jaknakbardziej prawidlowe w silniku spalinowymLudzie przerabiają i mało tego że jest OK, oni jeszcze dostają nagłego oświecenia umysłu po doświadczeniu tej nowej mocy i potrafią w pamięći obliczyć jej przyrost w KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 mi nie tyle chodzilo o moc co o zmiane swiszczaco - pierdzacego dziweku tlumika :). W kazdym razie juz rozciety , tak jak sie spodziewalem przegrody popekane, wiec w sumie i tak byl przelotowy , tylko na zmniejszonej srednicy wydechu - daje linki do fot: http://img254.imageshack.us/img254/7489/img3531of6.jpghttp://img254.imageshack.us/img254/4426/img3532mk8.jpghttp://img254.imageshack.us/img254/1100/img3535yq1.jpghttp://img254.imageshack.us/img254/2002/img3533qo4.jpg jeszcze nie wiem jak bedzie wygladac po operacji plastycznej :wink: , mozliwe ze przegrody zostan odnowione, ale to malo mozliwe bo aby wyjac wklad musze go zniszczyc, jest w wielu miejscach zgrzewany z obudowa Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 gniazda zaworowe szybciej sie nie zużywaja jak wzbogacisz skład mieszanki i to jest podstawa strojenia pod nowy tłumik nie wiem czy perforowana to znaczy poprzewiercana jezeli tak to to jest najwazniejsza rzecz w przelotowie, wata szklana jak najbardziej sie sprawdzi.inni daja tez aluminiowe scieraki do garowwiem ze czesto utozsamia sie przelotowy z głosnym lecz jezeli dasz przegrode w srodku tłumika w ktorym bedzie szła rura perforowana wygłuszyszymy wata szklana i damy konkretna koncowke mysle ze tłumiczek bedzie super przelotowy i cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Witam!Ja bym polecił kupno dobrego tłumika oryginalnego albo sportowego dedykowanego do tego modelu, bo gniazda zaworowe Ci się mogą szybko wypalić a poza tym takie samoróbki pustych wydechów częściej szkodzą silnikowi niż dają jakikolwiek pożytek. Po zrobieniu zabiegu wyjebania wszystkich flaków z tłumika będzie ryczał jak głupi a przyrost mocy wcale nie jest taki pewny. Taki "sportowy tłumik" musi być odpowiednio obliczony do każdego silnika więc wątpię że poza rykiem uzyskasz coś jeszcze.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 jesli masz zamiar przerobic go na przelotowy to najlepiej żeby miał wymiary takie jak dedykowany do tego modelu wejdz sobie na ebaye czy obojętnie gdzie i sprawdz następujące wymiary: długośc całkowitą końcówki, średnice tej dziurkowanej rury (u Ciebie pewnie 43mm??) i długosc całkowitą układu wydechowego (czyli ile wystaje poza boczną owiewke :clap: ) ewentualnie do tego jak duże są otwory w tej rurce dziurkowanej :clap: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 zobaczymy , jesli bedzie zle pracowal to kupie orginalny uzywke :wink: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) nie do konca przelotowy miales ten wydech- spaliny krazyly po nim w przod i w tyl (tak samo jest w DT125). Co do wydechu w 4t to wzrost mocy jest bardzo niewielki ale zyskujemy spoooro na charakterystyce. Baja dostala tyle dolu, ze sam bylem zaskoczony! No i ten dzwiek...:) Edytowane 30 Stycznia 2007 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ja mam w dyfuzorze jakby katalizator, a reszta przelotowa. Czy wywalenie katalizatora da sporo czy raczej nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) enduroguy ma racje , moto nieco zwawsze od dolu , dzwiek odrazu cieszy uszy :bigrazz: , przegrody zostaly odnowione , powiekszona zostala tylko srednica wylotu spalin - a rurka wylotowa zostala ponacinana w poprzek , tylko troszke za cichy - cichszy niz byl :). Edytowane 30 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.