Skocz do zawartości

Bloki FZ 750 vs R6; R1; FJR; FZR


DZIADU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję zasięgnąć informacji dotyczących usprawnienia hebli w FZ. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was przekładał kiedyś przednie tarcze hamulcowe i zaciski z wymienionych w temacie motocykli do FZ 750, dodać tutaj muszę, ze moja FZ toczy się jeszcze na 16 calowym kole przednim. O ile tarcze hamulcowe to mały problem, gdyz na 99,99% pasują z FJR/R1 i chyba też z R6 to problem rodzi się z zaciskami, mianowicie czy właściwie "trafią" w tarczę. Nie mam możliwości w tej chwili dokładnie przymierzyc gratów, prędzej będę mógł zmierzyć odpowiednie odległości miedzy punktami montażowymi natomiast bez przymierzenia podzespołów w naturze się nie obejdzie. Wydaję mi się, ze jeśli mocowania zacisku w FZ i FZR, R1 itd są identyczne i wysokość między osią a mocowaniami też jest taka sama to chyba bez problemu założę te elementy.

 

P.S. Czy dobrze zauważyłem, że jest jeden rodzaj "niebieskich" zacisków stosowanych w motocyklach Yamahy i czy rzeczywiście są one kompatybilne ze starszymi zaciskami znanymi z FZR/FJ/YZF??

 

 

Nikt nie zna problemów, nie chce się podzielić przemyśleniami nt pomysłu??

 

Paweł? Adam?? Idaho?? Piotrek??

 

:crossy:

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety nie robie w Yamasze.

Ze swego doswiadczenia wiem ze bardzo latwo sie walnac o kilka mm jesli chodzi o rozstawienie mocowan, tak ze wlasciwie najbezpieczniej jest przymierzyc.

Poza tym staral bym sie wymienic caly przod, zeby przejsc na kolo przednie 17`` tak jak zrobilem u siebie w Suzuki.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wstępnych rozważaniach z Pawłem i Rogerem doszliśmy do wniosku, że kluczem programu jest odległość między osią koła a mocowaniami zacisków no i oczywiście mocowania zacisków muszą przystawać do samego zacisku. Na razie spróbuję dopasować zaciski z TRX/FZR, te z kolei są kompatybilne z R1 (wlasnie takie jeżdżą aktualnie w TRX). Przodu nie chcę zmieniać, bo to za duży koszt, jesli wywalę przód to i tylne koło bym musiał przekładać i tu nie inne niż 17" bym ładował, poza tym podobają mi się moje jedyne w swoim rodzaju koła i oprócz skutecznych bloków Ewula wyglądałaby totalnie inaczej niż wszystko co jeździ po naszych drogach :)

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...