Grześ23 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Witam wszystkich ostatnio mierzyłem luzy zaworowe w fzr 600 okazało się że na 7 zaworach ssących (wdechowych) nie ma luzów zaworowych. Yamaha nie odpala na zimnym silniku i odczuwalny jest spadek mocy na niższych obrotach. Czy regulacja załatwi sprawę z odpalaniem maszynki czy też może czeka mnie remont głowicy i wymiana zaworów (wypalone zawory). Mam jeszcze jedno pytanie do regulacji trzeba sciągnąc wałki rozrządu czy obejdzie się bez odkręcania zębatek. Jeśli ktoś skumał o co mi chodzi i ma jakieś doświadczenie z regulacja płytkami to proszę o pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Witam wszystkich ostatnio mierzyłem luzy zaworowe w fzr 600 okazało się że na 7 zaworach ssących (wdechowych) nie ma luzów zaworowych. Yamaha nie odpala na zimnym silniku i odczuwalny jest spadek mocy na niższych obrotach. Czy regulacja załatwi sprawę z odpalaniem maszynki czy też może czeka mnie remont głowicy i wymiana zaworów (wypalone zawory). Mam jeszcze jedno pytanie do regulacji trzeba sciągnąc wałki rozrządu czy obejdzie się bez odkręcania zębatek. Jeśli ktoś skumał o co mi chodzi i ma jakieś doświadczenie z regulacja płytkami to proszę o pomoc . Najpierw ustaw prawidłowy luz na zaworach i zmierz cisnienie spręzania wraz z probą olejowa na wszystkich cylindrach. Jeśli cisnienie będzie ponizej minimalnej zacecanej wartości to zostaje tylko rozbiorka .W zaleznosci od uszkodzeń moze da sie naprawic po przez frezowanie/ szlifowanie gniazd i zaworów, a moze konieczna bedzie wymiana. To sie okaze po rozbiórce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Po zdjeciu napinacza walki powinny wyjsc z zebatkami. Adam m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrówa Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Trzeba ściągać wałki rozrządu, bo płytki są pod szklankami. Wyjmujesz napinacz, odkręcasz wałki i wyciągasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.