glo Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zajrzyj tutaj. www.660er.de Po niemiecku, ale sporo informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) Eee tam :buttrock: Zajrzyj tutaj :buttrock: http://www.holan.pl/forum/viewtopic.php?t=22 Ten BIG to cacuszko. Zreszta zawsze podobala mi sie ta wersja z 90r. Pisalem juz o niej wczesniej :( Edytowane 24 Stycznia 2007 przez Mutomb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Nie żebym chciał przeszkadzać czy coś ale amator turystyków potrzebuje rady ;] http://moto.allegro.pl/item158857772_tenere_600_rok_87.html Interesuje mnie ten moto bo chciałbym sobie pyrgać po szuterku, jakimś większym błotku ( nie mówie pełny staw czy duży strumyk bo to nie dla mnie :( ) ewentualnie po żwirowni, kolesie ze wsi wiedzą o czym mówie :buttrock: no offence, sam bywam na wsi i bardzo lubie tamtejsze obrazki. Ale do rzeczy, czy to jest jakiś wałek czy tenera faktycznie może tyle kosztować ? Do Izabelina mam niedaleko bo jakieś 10km to chyba nikomu nie robi. Nie chce się wpakować w jakąś mine bo już w dwie wlazłem i mało mi nóg z pupy nie powyrywało. Dziękuję :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) No i co można powiedzieć z fotki na allegro? Że jest niebieska, i że yamaha.Pytasz, czy to mina i mówisz, że już dwie w życiu wychaczyłeś. To już wiesz, że trzeba wziąc człowieka do oględzin, jeśli sam się napalasz nieroztropnie, i nie jesteś mocny w mechanice.A co do twojego postu, to sprzęta typowo błotne raz że w dziale enduro/motocross, a dwa to liczyłem, ze będą TU zawarte informacjie nt sprzętów z tytułu postu, z których będą korzystali również inni zainteresowani. Pisząc o innym sprzęcie temat się rozmywa, i główny wątek idzie w cholerę. Grrrr..... Mutomb, są na tej stronie zawarte jakieś informacje o przeróbkach tego BIGa, do którego link podałeś?Widzę, że w wielu przypadkach do BIGów stosowane są wydechy LASER pro duro. I pytanko znowu, czy jeździ ktos z Was na takim wydechu, i jak głośne toto jest? Trakować ten ew. dodatek jako rzecz istotną przy zakupie, czy raczej sobie taki gadżecik? Ja, szczerze mówiąc, wolę sprzęty mało nachalne akustycznie :crossy:. Edytowane 24 Stycznia 2007 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majsterM Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Panie Majster, fajna stronka ;). Co prawda nie wydam 2500 zł na gaźnik, ale jednak się okazuje, że Twin Air robi filtry gąbkowe do BIGa http://www.hessler-motorsport.de/shop/prod...ffc5ccc08ef9f1260paręzłotych, nasączanie po każdej jakiejś nie za długiej trasce. Myślę, że spokojnie 1000 km można cyknąć na tym filtrze bez czyszczenia, po asfaltach. Z gaźnikem to oczywiście żart :biggrin: .Co do filtra to jest fajny tylko, że do DR650 :icon_mrgreen: niestety.W linku jest otwarta kategoria DR650 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Mutomb, są na tej stronie zawarte jakieś informacje o przeróbkach tego BIGa, do którego link podałeś?Widzę, że w wielu przypadkach do BIGów stosowane są wydechy LASER pro duro. I pytanko znowu, czy jeździ ktos z Was na takim wydechu, i jak głośne toto jest? Trakować ten ew. dodatek jako rzecz istotną przy zakupie, czy raczej sobie taki gadżecik? Ja, szczerze mówiąc, wolę sprzęty mało nachalne akustycznie :banghead:. No poki co jeszcze nie ma za wiele info ale mam nadzieje ze tamten temat znacznie sie rozwinie. Na co sam zreszta licze :icon_eek:Moim zdaniem sportowy nieseryjny wydech to fajna sprawa. Podoba mi sie mniejsza masa, jakosc wykonania i dluzsza zywotnosc. Ladnie sie tez prezentuje. Zdecydowanie odradzam ryczaca pusta puszke. Na poczatku moze sie podobac ale pozniej bedzie Cie denerwowac. Zwlaszcza na dluzszych trasach. Pomijam bajki o 20% wzroscie mocy. No i bardzo zwraca uwage co nie zawsze jest pozadane.Jesli uda CI sie dorwac w miare cichy i za dobre pieniadze to czemu nie. Oryginaly w uzywanych mniejszych BIGach nadaja sie zazwyczaj do wymiany ze wzgledu na ich stan.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Cholera, faktycznie, nie zwróciłem uwagi, że to filtr w kategorii DR 650 :icon_eek:. Jak widzę oryginalny filtr papierowy BIGa to hmmm... skomplikowany jest.Teoretycznie można próbowac dopasować jakiś większy kapelusz piankowy, i do tego wyspawać stelażyk z kwasówki pręta. Ale taką zabawę zostawie sobie na moment, kiedy już będę świadomym posiadaczem maszyny :banghead:, i zobacze dokładnie, jak wygląda airbox.Co do głośnego wydechu. Jak nadmieniłem, nie lubię. A jeszcze trasa...porażka. Poryczeć sobie przez 2-3 godziny w krzakach to inna sprawa, zmienne obroty, strzały jakieś :eek:. Ale buczenie nonstop przez 5 godzin ...głowa odpada. Dlatego spytałem, czy te Lasery są bardzo uciążliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glo Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 U siebie w XTZ mam Devila. Bardzo fajna sprawa, chodzi nieźle, ale nie jest uciążliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majsterM Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) witam odświeżę trochę temat.Oto parę zdjęć mojego DR 800 :http://s131.photobucket.com/albums/p302/ma...R%20800S%20BIG/Trochę pokazują uniwersalnośc tego motocykla :) Co do filtrów powietrza to kupiłem K&N , potestuje i opiszę pozdro Edytowane 30 Stycznia 2007 przez majsterM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Oto parę zdjęć mojego DR 800 :http://s131.photobucket.com/albums/p302/ma...R%20800S%20BIG/Trochę pokazują uniwersalnośc tego motocykla :notworthy: Jesli uniwersalny charakter to gdzie zdjecia z gleb??? :biggrin: Uniwersalne moto musi tez dawac rade w terenie...BTW chyba CI serwer z fotami padl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 (edytowane) Łooo mattko, serce mię się kraje, jak widzę fruwającego BIGa. Moto "troszeczke" dostaje po łożyskach. Ale, jak widać, można. Odnalazłem wreszcie artykuł ze Ś M z testem po 100 tyś km. No i.....pozostaje poczekać na odpowiednie fundusze, i jak zdrowotność jeszcze się poprawi, to dołączę do BIGamistów :evil::D ...na własnej maszynie. P. S. Tak w ogóle to baaardzo szeroko się uśmiecham do posiadaczy z Wawy (czy okolic), coby udostępnili motona celem dosiądnięcia się. Jak ktoś ma dobre serce, niech da znać :) . Obiecuję, ze nawet ręce umyję przed przymiarką :evil: :evil: . Edytowane 31 Stycznia 2007 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majsterM Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Jesli uniwersalny charakter to gdzie zdjecia z gleb??? :flesje: Uniwersalne moto musi tez dawac rade w terenie...BTW chyba CI serwer z fotami padl... Jakbyś mi zrobił więcej to by były :eek: ,przecież twoje najlepsze jest :banghead: Uwaga to zdjęcie zrobił Mutomb http://s131.photobucket.com/albums/p302/ma...nt=IMG_4137.jpg Co do łożysk to główki ramy wymieniam co sezon, na szczęście są typowe i kosztują poniżej 50 pln w każdym sklepie z łożyskami.A ogólnie to : używam motocykla "zgodnie z przeznaczeniem" :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M354094Popatrzcie na ten sprzęt. Mnie osobiście taka owiewka bardzo się podoba. Słyszeliście, jak się sprawuje? Jak chroni przed wiatrem, czy wpływa na spalanie (brak dziobu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majsterM Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M354094Popatrzcie na ten sprzęt. Mnie osobiście taka owiewka bardzo się podoba. Słyszeliście, jak się sprawuje? Jak chroni przed wiatrem, czy wpływa na spalanie (brak dziobu)? według mnie to on wygląda na przerośnięty RSE i brakuje mu najbardziej charakterystycznego i klimatycznego elementu BIGA - DZIOBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lapad: :buttrock: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Sa dwa takie egzemplarze na allegro. Przy pierwszym myślałem, że to jakiś przeszczep z RSa właśnie. Dopiero w aukcji, do której podałem link, jest objaśnienie, że to akcesoryjne. Dziób...hmm..ani mi on nie przeszkadaza, ani specjalnie porywa..Klimat i charakter swój ma :icon_mrgreen:.Natomiast jesli ktoś się nastawia na szose przede wszystkim, to sądzę, że b. fajna sprawa.No co ja poradzę, ze mam mocno pragmatyczne podejście do tematu....:biggrin: Dziś miałem okazję, żeby dosiąść 750tki, i przejechać kawałek. O to mi chodziło - nie wyglądam jak na psie, pozycja wygodna, wyprostowana, nie ma problemu z szybkim podniesieniem się na podnóżkach, żeby pomóc w wybraniu "śpiącego policjanta". Natomiast osiągi jakoś mnie nie porwały, ot taki muł roboczy...pewnie to lekkie skrzywienie z KTMa. Mocno też nie odwijałem, tak do 5000 obrotów. Czuć spory moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.