zorak Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Może ktoś mi powiedzieć gdzie w YZ-cie 250 zmniejsza się dawkę paliwa ?? Motorek jest z 94 roku. Patrzyłem co nieco ale wole się upewnic co do tego czym regulujemy.Dzięki za wszelkie odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Może ktoś mi powiedzieć gdzie w YZ-cie 250 zmniejsza się dawkę paliwa ?? Motorek jest z 94 roku. Patrzyłem co nieco ale wole się upewnic co do tego czym regulujemy.Dzięki za wszelkie odp Zmniejszczenie dawki paliwa czyli należy obniżyć wyskość iglicy przepustnicy oraz wykrecić na ok 3-3,5 obr boczną śrubke od składu mieszanki,a to zalewa świece czy zbytnio kopci czy co innego,skaoniło cie do zmniejszenia dawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Zalewa mi maszyne i świece szybko padają. No włąśnie ale która śrubka jest od składu mieszanki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Zmniejszczenie dawki paliwa czyli należy obniżyć wyskość iglicy przepustnicy oraz wykrecić na ok 3-3,5 obr boczną śrubke od składu mieszanki,a to zalewa świece czy zbytnio kopci czy co innego,skaoniło cie do zmniejszenia dawki jak wykręcisz te 3obr to zatrzesz cylinder dawkę paliwa regulujesz tak długo aż przestanie się zalewać i kolor świecy będzie koloru kawy z mlekiem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 ale z tą iglicą to zostaje że ją o jeden ząbek w dół ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Śrubka z boku gażnika służy do regulacji składu mieszanki jałowych obrotów. Zasadnicza regulacja jest iglicą. Opuść ją o jeden ząbek i sprawdź efekty. Następnie możesz ustawić jałowe obroty - zazwyczaj śrubka ma być wykręcona pomiędzy 1-2 obr. z gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Dopiero miałem czas się zabrać za motorek i tak: iglica jest na 3 "nacięciu" od góry i w tym położeniu czasem zalewa mi świece. Jak przestawie na 2 "nacięcie" od góry to moto nie wkręca się tak jak na 3 nacięciu. I tu mam pytanko - czy stary filtr powietrza (mój akurat jest w stanie jako takim ale muszę wymienić przed sezonem) może podawać za mało powietrza przez co zalewa świece ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) Pociągne mój temat bo mam kolejne pytanko (szkoda że na poprzednie nie dostłem odp ale spoko jakoś sobie poradziłem). Wyczyściłem i nasączyłem filtr, wyregulowałem sobie gaźnik tak że nie zalewa mi maszyny i ładnie wkręca się na obroty - i z tego jestem zadowolony bo moto ładnie chodzi. I tu moje pytanko - po wyregulowaniu, na 4 godziny jazdy po lasach, drogach, podjazdach i głupawkach na skoczni spalił mi 9 litrów paliwa (nie była to katacja silnika ale na pewno nie była to spokojna jazda) czy to jest wynik do przyjęcia ?????? przed regulacją na 4 godz potrzebowałem troszkę ponad 10. Edytowane 18 Lutego 2007 przez zorak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.