samson Opublikowano 28 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2003 Jawa dandy to rowniez niepomierny syf. Znajomy ma coprawda 50cc ale jezdzi toto badziewnie a technika w tym zadna. Kupa plastiku na aluminiowych kolach z 25 letnim silnikiem sachsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 Cze...Pozwólcie dorzucić co nieco do tematu.Jak krytykowałem nie pomysł , ale cenę to mało mnie ludzie nie zagryźli że jak tak można trochę optymizmu itp. I co ja widzę odmiana wręcz załamanie tą WMF-ką. Pisałem nie dlatego że mi się jakaś krytyka przyśniła w nocy i chciałem się nią podzielić, ale dlatego że na własnej skórze przetestowałem budowę moto i jego próbę sprzedania. Nie wiem jak oceniacie wygląd mojego „dzieła" w stosunku do WFM (przypomnę SM 12’ 2002 str 84 WSK z silnikiem MZ zrobiona na Enduro) Miałem naprawdę wiele problemu sprzedać ten motorek za cenę o połowę mniejszą jaka miała mieć Mińsko - WFM-kaCo do disajnu można zrobić lepiej, ale pamiętajcie że wykonanie jednej sztuki jest proste.Plastiki można ulepić z żywicy ręcznie doczochrać i po sprawie. Produkcja seryjna to bardzo kosztowne tłoczniki o linii obróbki części silnika nawet nie wspominam to są koszty takie że nie można ruszyć z nową produkcją człowiekowi bez potężnej kasySzkoda że rozwalono np. WSK-ę bo modernizacja parku jest prostsza niż zaczynanie od podstawPozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PituŚ Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 znajdzie sie frajer ktory to kupi i bedzie sie jarał.Tylko szkoda ze ta nazwa osmiesza nasza stara WFM :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Otic Opublikowano 22 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2003 E... troche optymizmu. Przeciez nikt nikogo nie zmusza do kupowania. Jestem pewien ze znajdzie sie sporo chetnych, wystarczy pojechac na wies i zobzaczyc ile tam jezdzi jeszcze WSK - toz to przecie prawie to samo co nowa WFMka. Nie kazdy traktuje motocykl jak SKARB a tylko i wylacznie urzytkowo. Do jazdy po wiejskich drogach ze snopkiem siana albo z workiem kartofli nie potrzeba najlepszyh motocykli. To samo dotyczny ludzi codziennie zasuwajacych do roboty po 10 km. Najwazniejsza jest niezawodnosc, prostota obslugi i napraw i cena.Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2003 Buehehe :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Widzieliście nowe wfm-ki ??? oprócz wersji szosowej i szosowo-terenowej są teraz także 50cm2, sportowa i trialowa. 50-ka jest okropna. Sportową trzeba by bylo dopracować: kolor, koła na bezszprychowe, schowek lub coś imitujące go ( pod siedzeniem ) i tylne amorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sdsw Opublikowano 17 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2003 Takiego kitu jeszcze niewidzilem - co to jest to wystajace z tylu w wersji sporowej, moze lepiej gdyby WFM zajela sie robieniem kosiarek do trawy - chociaz to tez trudne, 100x lepsza jest MZ ETZ 251 i w dodtku tansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 17 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2003 oj ludzie ale piepszycie bez sensu. tak mozna bez konca, jednym sie podoba a innym nie i ani jedni ani drodzy sie nie przekonaja do odmiennego zdania.P.S ja tam wole taka niz zadna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 17 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2003 Kazmir, desing nowej WFM Twojej endurce do pięt nie dorasta. W sumie się dziwię że nie sprzedałeś, ale tak to zazwyczaj jest z przeróbkami, że nigdy przy sprzedaży nie odzyska się włożonej kasy (nie mówiąc o pracy) a szkoda. Musimy kiedyś pogadać może jakaś mała linia montażowa? (Muszę wygrzebać ten SM i jeszcze raz sobie przypomnieć) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2003 Czolem! A mnie sie tam ta nowa WFM podoba.Sto razy bardziej wole cos takiego niz pierdzacy odkurzacz (czyt: skuter - bez obrazy dla skuterowcow - po prostu te maszyny mi sie nie podobaja, tak jak plastiki).Naprawde majac do wyboru skuter i WFM wybralbym WFM. A pieniadze takie same.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 17 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2003 Czolem! A mnie sie tam ta nowa WFM podoba.Sto razy bardziej wole cos takiego niz pierdzacy odkurzacz (czyt: skuter - bez obrazy dla skuterowcow - po prostu te maszyny mi sie nie podobaja, tak jak plastiki).Naprawde majac do wyboru skuter i WFM wybralbym WFM. A pieniadze takie same.Pozdrawiam DOKŁADNIE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 18 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2003 Przeznaczeniem tego motocykla jest "młody odbiorca". Więc ja się pytam "młodego odbiorcy" - Czy wolisz kupić za 4 tyś. złotych nowy motocykl wyglądający jak byś go dziadkowi ze stajni wyciągnął czy za tę samą cene coś używanego, zagranicznego w stanie b. dobrym ? TO pytanie retorczyczne... Nowa WFM to wilka porażka ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 18 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2003 Jawa dandy to rowniez niepomierny syf. Znajomy ma coprawda 50cc ale jezdzi toto badziewnie a technika w tym zadna. Kupa plastiku na aluminiowych kolach z 25 letnim silnikiem sachsa.Rozwinięciem Twojej myśli jest Test w "Motocyklu" trzech 125 ccm : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 18 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2003 Czolem! Hehe, wiesz... Przypuszczam, ze taka nowa WFM to bedzie miala cos w stylu gwarancji :). A w uzywanym sprzecie "bardzo dobrym" masz gwarancje, ze cos Ci sie spierdzieli predzej czy pozniej.Ja tam jestem optymista w tej kwesti. Fakt, ze za piekny ten motocykl nie jest, ale to poczatek. Mam nadzieje, ze wkrotce rozszerza oferte o wersje silnikowe 175 a moze 250. Moze beda modyfikowac i udoskonalac konstrukcje, coraz bardziej wypierajac zagraniczne elementy na rzecz polskich.Od czegos trzeba zaczac. Pierwszy Harley-Davidson tez nie byl cudem techniki.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 18 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2003 Pierwszy Harley-Davidson tez nie byl cudem techniki. Racja, ale wtedy i konkurencja była trochę inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 19 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2003 Czolem! Hehe' date=' wiesz... Przypuszczam, ze taka nowa WFM to bedzie miala cos w stylu gwarancji :P. A w uzywanym sprzecie "bardzo dobrym" masz gwarancje, ze cos Ci sie spierdzieli predzej czy pozniej.Ja tam jestem optymista w tej kwesti. Fakt, ze za piekny ten motocykl nie jest, ale to poczatek. Mam nadzieje, ze wkrotce rozszerza oferte o wersje silnikowe 175 a moze 250. Moze beda modyfikowac i udoskonalac konstrukcje, coraz bardziej wypierajac zagraniczne elementy na rzecz polskich.Od czegos trzeba zaczac. Pozdrawiam[/quote'] Zgadzam się z tobą Zbyhu od czegoś trzeba zacząć a wiadomo że niełatwo o sponsorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.