Dawid_89 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Witam , chodzi mi o tuning Hondy NSR 125. Jak go najlepiej zrobic , co wymienic , ile mnie to wyniesie. Chodzi mi o samo podrasowanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zacznij od wydechu z dyfuzorem :icon_mrgreen:Potem cylinder i inne pierdółki :biggrin: Za wydech zapłacic w zależności czy to Polska czy Niemcy od 500 do 1500 zł :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Najlepiej pokombinuj z gaźnikiem albo wymiń cylinder i tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_89 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 A co moge pokombinowac z gaznikiem ? Wydech mam sportowy caly Gianelli takze tu nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Wiekszy gaznik mozna kupic kit na 160ccm (chyba) i moze jakis zaplon lepszy :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 są też cylindry na 190cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 luknij na 125.pl pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witam. Ja bym najpierw zaczal od sciagniecia wszystkich blokad (3), czyli na module, na krućcu gaznika, no i w dyfuzorze... No i z tego co wiem i mialem okazje sie przekonac takie odblokowanie daje juz duza frajde z jazdy...A jezeli dla Ciebie to malo to mozesz pomyslec o kupnie jakiegoc cylindra na 160ccm i innym gazniku. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 zesz cholera niewiem dlaczego wszyscy najpierw proponuja wymienic wydech:/ Przeciez wydech ma byc dostrojony do cylidra! Najpierw zdejm te blokady jak wspomnieli koledzy potem inny cylider,gaxnik i na końcu wydech! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 wueska masz racje, ale nie każdy tuningując 125tkę ma zamiar wpakowac w nią 2500 zł i kupowac dobry, większej pojemności cylinder. To nie ma sensu, bo i tak z takiej 125 bardzo dużo się nie wyciśnie, przy dużych prędkościach jest średnio stabilna no i żywotnosc silnika się zmniejszy przy takim zabiegu :buttrock: Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 A nie lepiej zamiast kupowac cylinder na 160 czy 190 rozwiercic go?? Wyjdzie to o wiele tanszym kosztem, bedzie nowa tulej i przy okazji pan ktory tym sie zajmuje od kilkunastu lat moze dodac jeszcze kilka dobrych koni zmieniajac fazy rozrzadu w cylidrze :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 jak dlamnie to w tym całym waszym tjuningu to nie ma zadnej frajdy...kupić czesc za 500zł i ja zakrecić:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.