Skocz do zawartości

Tuning Honda NSR 125


Dawid_89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Witam.

 

Ja bym najpierw zaczal od sciagniecia wszystkich blokad (3),

czyli na module, na krućcu gaznika, no i w dyfuzorze...

No i z tego co wiem i mialem okazje sie przekonac takie odblokowanie daje juz duza frajde z jazdy...

A jezeli dla Ciebie to malo to mozesz pomyslec o kupnie jakiegoc cylindra na 160ccm i innym gazniku.

 

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wueska masz racje, ale nie każdy tuningując 125tkę ma zamiar wpakowac w nią 2500 zł i kupowac dobry, większej pojemności cylinder.

 

To nie ma sensu, bo i tak z takiej 125 bardzo dużo się nie wyciśnie, przy dużych prędkościach jest średnio stabilna no i żywotnosc silnika się zmniejszy przy takim zabiegu :buttrock:

 

Pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zamiast kupowac cylinder na 160 czy 190 rozwiercic go?? Wyjdzie to o wiele tanszym kosztem, bedzie nowa tulej i przy okazji pan ktory tym sie zajmuje od kilkunastu lat moze dodac jeszcze kilka dobrych koni zmieniajac fazy rozrzadu w cylidrze :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...