MiND Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 mam silnik z wfm (widnieje znak na pokrywach silnika) rok produkcji 66' ale mam problem poniewaz musze kupic pierscienie do niego a nie wiem jakiej on jest pojemnosci i marki do konca. szukalem duzo i ciezko jest trafic na sredniece pierscieni podana na allegro lub agmocie. zmierzylem ze ma on srednice 61.2mm znam tez skok tloka to okolo 56mm. na tloku pisze WSK i to mnie myli a wiec czy moze byc podmnieony cylinder albo jak? wszystkie okna sie w pelni otwiraja i punkt jest w dobrym GMP ps. obliczajac pojemnosc wyszlo mi 163 mozliwe ze to przez niedokladne zmierzeie skoku. powinno byc 174. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) A jaki masz silnik??Takiego kształtu jak w WSK (125) - czy jak w SHL M11 (175) ??Przeglądnij materiały w necie (zdjęcia) - albo najlepiej podrzuć jakieś zdjęcia własnej maszyny - to będziemy mogli dokładniej opisać ten silnik;; Edytowane 12 Stycznia 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 To się już kwalifikuje pod dział ''mechanika weteran'' :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Zgadza się - i prosiłbym administratora o przeniesienie tego tematu- w tamtym dziale na pewno znajdzie się więcej osób, które będą w stanie pomóc właścicielowi tego silnika;Ps;MiND - podrzuć jakieś zdjęcia - będzie nam dużo łatwiej;;; Edytowane 12 Stycznia 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 (edytowane) sory ze umiescilem ale duzo po forum nie chodze tylko w mechanika 2t siedze :bigrazz: ksztalt ma okragly na kapach pisze WFM i to z 2 stron i jeszcze zauwazylem ze ma w kapie od strony sprezgla duza (3 cm) srednicy srube ktura sluzy do regulacji sprezgla.. to jest ten silnik http://allegro.pl/item155976016_silnik_shl_m11.html poznalem po uzebrowaniu kolo gaznika i kapie Edytowane 13 Stycznia 2007 przez MiND Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Więc masz silnik od SHL - i zamiana cylindrów z WSK nie wchodzi w grę - ale z SHL jak najbardziej;Pojemność 175;Nie szukaj średnicy pierścieni - tylko zmierz średnicę cylindra i na tej podstawie dobierz pierścień na odpowiedni szlif; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 srednica to 61.5 zmierzylem dzis wiem ze to nominal :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniano wfm Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Najlepiej wez cylinder do sklepu i dopasuj odpowiednie pierscienie.Wtedy bedziesz pewny jaki masz wymiar(ja tak robilem)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 dzis bylem na gieldzie ale nie mial koles pierscieni dopiero za tydzien bedzie mial :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.