Skocz do zawartości

5 tyś za bzyka - jaki ??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to jeszcze zobaczcie na to http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M341631

panowie a więc w grę wchodzi

- YZ 250

- KZ 250

- KTM LC4 600 (link powyżej)

- no i ta SUZUKA DR 350

jeszcze raz przypominam że tereny raczej górskie do jazdy. A co do ciężaru i wzrostu to za dużo nie mam 175 cm i 67 kd wagi. Dziś śmigałem YZ 125 ale po 15 min stwierdziłem że jednak 125 odpada zupełnie - nie ta moc. Ja na 70 % jestem zdecydowany na YZ ale ten ktm mnie bardzo kręci.

??????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze jezdzac na wszystkich twoich motorkach widzisz duza rozniec miedzy 4t a 2t :flesje: Bo wskazujesz 2 motocykle 2t bardzo mocne i taka bardziej 'lajtowa' lc4 i wogole 'lajtowa' dr350 :D Musisz zdecydowac sie czy chcesz 4t i miec spooooro mocy na dole czy 2t i ryc glebe na wysokich obrotach po 'strzale' mocy. Sam mam DR350 i mi ten motocykl w teren odpowiada. Moc w porownaniu do YZ duuuzo mniejsza ale pod kazda gorke praktycznie z miejsca da rade podjechac. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR 350 za KX 250 nie wyrobisz nie ma szans. Musisz miec sprzeta o mocy ok 50 koni - i wadze max 140 kilo na gotowo.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prostej to by cie i R1 w terenie wziela na lepszych oponach... :) Zalezy czy ten typek na KX potrafi jezdzic czy to jego pierwsze moto :D Ale mimo wszystko sprzeta niestety potrzebujesz konkretniejszego bo KX to 'potezne bydle' :biggrin: Z takim funduszem zapewne bedziesz zmuszony kupic 2t 250ccm ale na utrzymanie musisz miec jescze sporo wiecej kaski:/ POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio coraz bardziej przekonuje sie do Kawasaki :icon_mrgreen:. Kumpel ma KX 250cc i jest bardzo zadowolony. Tez mialem okazje latac tym sprzetem i naprawde wywarl na mnie pozytywne wrazenie. Moto ma lepszy dol od mojego EXC 125, jest niewiele ciezszy. Jedyna wada to paliwo .... :wink:. Moto ma maly zbiornik ok 7.5l, a niestety lubi wypic. Wychodzi ok 12l - 100km. Zaleta Kawy jest tez usrdniona cena zakupu (wiadomo ze mozna dostac gorszy lub lepszy egzemplarz), ale wychodzi taniej ok KTMa i Yamahy.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak to nie takie proste jak się wydawało kupić motor. Nocki zarwane bo siedzę w necie i szukam ogłoszeń, 2 karty wydzwonione i pełno pytań w głowie ale czytając wasze wypowiedzi i moje jakieś tam przeżycia z wcześniejszymi bzyczkami to chyba zdecyduje się na YZ lub KX (żeby tylko nie poszły do weekendu bo na weekend planuje zakup z racji że w tygodniu praca nie pozwala). Chyba właśnie o to mi chodzi aby czuć "uderzenie" mocy i wyrywający się motocykl z pod tyłka no i ten charakterystyczny dźwięk silnika. No i nie pozostaje tu bez znaczenia waga motoru bo taki YZ czy KX to chyba coś ok 95 kg ??

 

a mam jeszcze pytanko - ale tak bez ściemy bo każdy podaje inaczej - jaka jest moc DR350 i YZ250 ??

Edytowane przez zorak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR ma od 27 do max 33 ponoc rozwiercaja na 440 ccm bez szkody dla silnika wtedy bedzie cos okolo 35 - 40 kuni, waga na gotowo to w zaleznosci od wersji ok 130 kg. YZ 250 ma cos ponad 50 kuni i wazy ze 110 - 120 kg , A moze szukaj LC4 400 ?? cos letko ponad 40 kuni, waga ok 130 kg.

 

Witson wszystko jest zawodne co jest zakatowane , szukaj po stanie moto a nie po firmie. Lepiej kupic dobrego KX-a niz zajechana YZ

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo że jak YZ zajechana to lepiej się nie ładować ale ogólnie Yamaha góra nad kawasaki mówie tu o starszych modelach. Więc zorak lepiej poczekaj na dobrą YZ i nie pożałujesz, chyba że znajdziesz coś innego w zaskakująco dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w woli ścisłości to interesuje mnie jeden z tych motorków

 

http://moto.allegro.pl/item154037965_yamaha_yz_250.html

 

http://moto.allegro.pl/item155518582_kawasaki_kx_250_.html

 

ze wskazaniem na YZ - może znacie te motorki ??

Edytowane przez zorak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w woli ścisłości to interesuje mnie jeden z tych motorków

 

http://moto.allegro.pl/item154037965_yamaha_yz_250.html

 

http://moto.allegro.pl/item155518582_kawasaki_kx_250_.html

 

ze wskazaniem na YZ - może znacie te motorki ??

Fakt faktem... te motory mają już po kilkanście lat i kto wie co się z nimi działo przez ten czas. Jeżeli moto będzie wykorzystywane do jazdy po lasach w pogoni za KX 250 to według mnie najlepszym wyborem będzie KTM LC4. Mój kumpel miał go przez długi czas i nic mu się nie psuło. A tor? Prosze bardzo tutaj kilka fotek LC4 w akcji na torze:

http://www.bikepics.com/pictures/615282/

http://www.bikepics.com/pictures/615280/

http://www.bikepics.com/pictures/615281/

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ale ktos miał chyba straszne problemy ze swiadomoscia i cos w stylu rozdwojenia jazni ze pomalował co drugi element yamahy na pomarańczowo :icon_eek:

Tak pozatym to tak ogladajac fotki to yamaszka wyglada na bardziej zadbana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjec nie powiemy Ci nic.No moze jedno jest pewne ze ten kx to nie 94 rok,w porywach 92.Co do yz-wyglada na padniety amor chociaz mialem taka (setke) i ksztalt plastikow sprawia takie wrazenie.Co prawda,to prawda moja tak nie siedziala.

Moje zdanie jest takie:lepiej kupic cos taniej i wsadzic nadmiar kasy w ew. remont a jesli nie dokupic jakies ciuchy czy akesoria do motocykla niz wydac co do zlotowki na swieze moto i jezdzic w adidasach raz na miesiac bo na zupe nie ma kasy.Wiem cos o tym bo mialem na moto cos ponad 6k i kupilbym lajtem cos pow.1999 ,ale kupilem Husqvarne cr 125 z 98 (prawdopodobnie :( ) roku za grubo mniej niz polowe tego co mialem do wydania.Jade po nia w sobote i jestem calkowicie przygotowany na remont silnika nie wiadomo co by bylo do wymiany. Kazdy motocykl z przedzialu 6-10 lat sypie sie tak samo,no moze decyduje tutaj jeszcze wlasciciel a raczej jego stosunek do maszyny.

Nitomen-yz 250-95 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...