czaju3 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 w ktoryms temacie jest link do firmy ktora rozwierca cylindry i potem wprasowuje nowa tuleje... Sam sie za tym rozgaladalem, ale doszedlem do wniosku ze to sie nie oplaca... Za rozwiercenie i nowa tuleje tzreba zaplacic 300-400zl to zalezy od sreednicy nie pamietm dokladnie za jaka srednica ile... A tzreba jeszcze kupic nowy tlok to tez pewnie ze 200zl pojdzie czyli wychodzi kolo 600zl to za niewiele wiecej mozna kupic zestaw tuningowy... A i ponoc rozwiercony cylinder wytrzymuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 No wiec widzisz .... wstawiaja silniki od cieniasow a nie rozwiercaja cylindry :) Troche sie zle wyrazilem odnosnie malara ale chodzilo mi nie o zmiane cylindra (co oczywiscie nie jest az takie glupie) tylko o rozwiercanie i inne tego typu kombinacje :buttrock: POZDRO No w maluchu to można najwyżej splanować głowice :evil: W innych samochodach stosuje się rozwiercanie bo daje małe conieco do mocy :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 gutek_rapier "Do nauki jazdy to służy komarek albo simsonek a pozatym jak niemasz nic do powiedzenia w temacie to nierób smietnika,pozatym jakbyś niezauważył rm niema homologacji a co za tym idzie i papierów wiec mozna tylko po lesie jeździć gdzie nie trzeba prawka" po lesie nie mozna jeźdizc z prawkiem czy bez, więc ,,,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 wiec prawka na niego robić nie musze bo jeźdze tylko po lesie, a chce miec jakiś mocny motor na ulice a do prawka brakuje mi rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Jakis mocny motor na ulice.... :icon_question: No rzeczywiscie to bedzie szogun.Poprzez samo rozwiercenie tulei nawet gdy to sie uda zyskasz za przeproszeniem cale gowno.zwiekszy sie pojemnosc,spadną obroty wzrosnie moment.D otego trzeba robic wieksze kanaly lub najlepiej dodatkowe.bez tego bedzie skakac temperatura lub dziac sie beda inne fajne rzeczy.sTac cie na Rma 250 na jego utrzymanie masz dt masz rd posiadasz wiele moto.Sprzedaj Zostaw ,,Rma" kup 125 a nie kombinacje. :flesje: :flesje: Po za tym juz poruszalem kiedys ten temat odnosnie Mtxa 80 wiec :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 (edytowane) ALE CZY WY KURDE NIE ROZUMIECIE ZE NA 125 NIE MOGE MIEĆ JESZCZE PRAWKA, A DOBRE MOTO 125 ZAREJESTROWANE NA MOTOROWER TRZEBA ZAPŁACIĆ 8-9 PATYKÓW, A TYLE NAPEWNO NIE UZBIERAM W KILKA MIECHÓW Edytowane 23 Stycznia 2007 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 A po co ci mocne moto na ulice?? Masz RM250 to sie mozesz powyzywac w terenie :bigrazz: A moto mocne na ulice sie zaczyna od np CBR600RR :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 No żeby po stuntować tdr 125,cagivia super city 125 i husquarna sm 125 wcale nie jest słabe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 rozumiem iz dt masz zarejstrowaną na 50cmm??;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 dt mam z niemieckimi papierami już bez silnika i paru czesci bo sprzedałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 no to po co ten temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Po to że mam rd 80 lc i to ma ten sam silnik co dt ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 ale klient :biggrin: pisze o rozwiercaniu DT a w rzeczywistości jej niema :| a moze tej RMy tez nie masz? albo Rm jest twojego starego. Skoro uczysz się jeździć na romarku i simsonie to czemu wskoczyles w 60konne 2suwowe suzi? nie rozumiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 ale ty jesteś jakiś nierozumny napisałem w opisie dt nie tylko dlatego ze ja mam ale nie kazdy moze skojarzyć ze rd ma taki sam silnik jak dt a co za tym idzie wiecej osób bedzie wdziało o co chodzi ale ty chyba niezrozumiałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 a może odpowiesz na dalsza czesc mojego pytania ? wiekszosc ludzi rozumiejacych sie na sprzetach wie ze rd i dt ma ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.