patlys Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 To co wypadło musiało o coś ciągle obcierać bo jest bardzo wyszlifowane. Z normalnej płytki która jest przy końcu została cieniutka. Tutaj macie zdjęcie tego co mi brakuje w tych zaworach. Nie wiem jak to się nazywa bo nie jestem profesjonalnym mechanikiem i bawiłem się tylko trochę w silniku 2T jak miałem 125ccm.To zdjęcie tych zaworów i ten brakujący wragment zaznaczyłem na czerwono:http://cos.co.odpadlo.patrz.pl I teraz ściągacz który mam? Zły czy dobry?http://sciagacz.patrz.plhttp://sciagacz2.patrz.plhttp://sciagacz3.patrz.plhttp://sciagacz4.patrz.pl Zdjęcia są robione telefonem komórkowym....dodatkowo w garażu mam dość ciemno:PI jak ten ściągacz się do czegoś nadaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 tym nie sciagniesz , najwyzej zniszczysz cos Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) To co wypadło musiało o coś ciągle obcierać bo jest bardzo wyszlifowane. Z normalnej płytki która jest przy końcu została cieniutka. Tutaj macie zdjęcie tego co mi brakuje w tych zaworach. Nie wiem jak to się nazywa bo nie jestem profesjonalnym mechanikiem i bawiłem się tylko trochę w silniku 2T jak miałem 125ccm.To zdjęcie tych zaworów i ten brakujący wragment zaznaczyłem na czerwono:http://cos.co.odpadlo.patrz.pl I teraz ściągacz który mam? Zły czy dobry?http://sciagacz.patrz.plhttp://sciagacz2.patrz.plhttp://sciagacz3.patrz.plhttp://sciagacz4.patrz.pl Zdjęcia są robione telefonem komórkowym....dodatkowo w garażu mam dość ciemno:PI jak ten ściągacz się do czegoś nadaje?Tym ściągaczem nie wolno nic robić :biggrin: Popatrz uwaznie na to koło,na piascie powinien być nacie ty gwint zewnetzny, jezeli jest to idea pracy sciagacza polega natym , że nakręcasz na piastę ściagacz i śrubą która jest w ściągaczu napinasz cały układ.Nie obraz się, ale po twoich dotychczasowych poczynaniach widzę ,że masz malo doświadczenia.Spróbuj. znależć kogoś kto już to robił, bo uszkodzić to koło wirnika jest bardzo łatwoPzdr Teraz przyjrzałem sie dokładnie zdjęciu.Jest gwint na piaście wirnika.Pzdr Edytowane 7 Stycznia 2007 przez JĘDRZEJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 .Nie obraz się, ale po twoich dotychczasowych poczynaniach widzę ,że masz malo doświadczenia.To jest pierwszy silnik który sam rozbieram więc doświadczenie mam minimalne :icon_mrgreen: Tylko tak jak mówiłem żadnego mechanika w okolicy nie mam. A ma ktoś może zdjęcie prawidłowego ściągacza?? Mam nadzieję że jeszcze nic nie popsułem:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) Nie powinno sie tak sciagac ale da rade z tego co widze!! Edytowane 7 Stycznia 2007 przez MateuszEnduroboyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 To da czy nie da? :icon_mrgreen: A ma ktoś może pożyczyć profesjonalny ściągacz. Tak jak mówiłem mieszkam 15 km. od Warszawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 To jest pierwszy silnik który sam rozbieram więc doświadczenie mam minimalne :icon_mrgreen: Tylko tak jak mówiłem żadnego mechanika w okolicy nie mam. A ma ktoś może zdjęcie prawidłowego ściągacza?? Mam nadzieję że jeszcze nic nie popsułem:/ Jeśli ten ściągacz prawidłowo opiera się na wale, to masz szanse na zdjęcie koła magnesowego, pewnym problemem może być to, że posiada on tylko 2 ramiona. Co do dorobienia ściągacza to próbowałbym dokupić śrubę o gwincie pasującym do gwintu w kole magnesowym, rozwiercić ją (jeśli nie dysponujesz wiertarkę stołową proponuje wizytę u tokarza) nagwintować od wewnątrz lub dospawać nakrętkę i otrzymałbyś coś takiego jak na zdjęciach Nitomena. Możesz tez próbować dokupić ścigacz, ściągacz do demoluda kosztuje kilka złotych, często zdarza się, że pasują one do innych silników. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A ta śruba co wystaje z tego ściągacza to pasuje to tego gwintu w kole :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wybaczcie ludzie ale nie wiecie co piszecie.Jezeli kolo slabo siedzi na stozku to zejdzie, ale jak siedzi mocno to predzej sie zwichruje, niz zejdzie i bedziesz mial dodatkowe wydatki.Zaden z piszacych niczym nie ryzykuje, ale wlasciciel motocykla napewno.Ja mysle ze pospiech jest zlym doradca i jezeli naprawde nie masz wlasciwych narzedzi i doswiadczenia to umow sie z forumowym warszawskim mechanikiem, Pawlem Boruta ktory jest tutaj jednym z moderatorow ze zawieziesz mu ten silnik do Zielonki i on ci go rozbierze, pomierzy wal i panewki i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Na pewno pomoze ci tez z kawalkami, ktore wypadly z silnika. Z wypowiedzi czlonkow forum, ktorzy kozystali z jego pomocy wiem ze ma bardzo rozsadne ceny.Czasem lepiej jest zaplacic i miec to dobrze zrobione niz cos spieprzyc i o wiele wiecej zaplacic pozniej za czesci.Tym bardziej ze jest to motocykl krecacy konkretne obroty i zlozenie go z uszkodzonym kolem moze doprowadzic do rozwalki calego silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 zawozisz do tokarza moto lub przywozisz tokarza z "grzebieniem" płacisz 20-30zł i masz "profesjonalny" sciagacz!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A jak znaleźć tego Pawlem Boruta?? Bo do Zielonki to ja mam rzut beretem ;) Jakieś gg albo coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 MotoBoruta SERWIS MOTOCYKLItel. 501-430-560 Skopiowałem to z podpisu Pawła :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A może ma ktoś do niego GG. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A może ma ktoś do niego GG. :notworthy: 4482260 - proszę gg do kolegi Pawła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 I w końcu sam sobie poradziłem :icon_mrgreen: Dorwałem taki sam ściągacz jak na zdjęciach tylko że z trzema łapkami, lekko młoteczkiem uderzyłem i niecałe 10 minut i po robocie. Tylko teraz następny problem...gdzie można dostać uszczelki bo wiadomo że zxr 400 to nie jest często spotykany motocykl na naszych drogach. Podobno można z jakiejś tektury robić cienkiej ale przynajmniej pod głowice by się przydała gumowa :bigrazz: Zna ktoś jakieś sklepy z uszczelkami? A i jaki olej polecacie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.