Skocz do zawartości

Jak zdjąć koło magnetyczne z Kawasaki zxr 400


patlys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To co wypadło musiało o coś ciągle obcierać bo jest bardzo wyszlifowane. Z normalnej płytki która jest przy końcu została cieniutka. Tutaj macie zdjęcie tego co mi brakuje w tych zaworach. Nie wiem jak to się nazywa bo nie jestem profesjonalnym mechanikiem i bawiłem się tylko trochę w silniku 2T jak miałem 125ccm.

To zdjęcie tych zaworów i ten brakujący wragment zaznaczyłem na czerwono:

http://cos.co.odpadlo.patrz.pl

 

I teraz ściągacz który mam? Zły czy dobry?

http://sciagacz.patrz.pl

http://sciagacz2.patrz.pl

http://sciagacz3.patrz.pl

http://sciagacz4.patrz.pl

 

Zdjęcia są robione telefonem komórkowym....dodatkowo w garażu mam dość ciemno:P

I jak ten ściągacz się do czegoś nadaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co wypadło musiało o coś ciągle obcierać bo jest bardzo wyszlifowane. Z normalnej płytki która jest przy końcu została cieniutka. Tutaj macie zdjęcie tego co mi brakuje w tych zaworach. Nie wiem jak to się nazywa bo nie jestem profesjonalnym mechanikiem i bawiłem się tylko trochę w silniku 2T jak miałem 125ccm.

To zdjęcie tych zaworów i ten brakujący wragment zaznaczyłem na czerwono:

http://cos.co.odpadlo.patrz.pl

 

I teraz ściągacz który mam? Zły czy dobry?

http://sciagacz.patrz.pl

http://sciagacz2.patrz.pl

http://sciagacz3.patrz.pl

http://sciagacz4.patrz.pl

 

Zdjęcia są robione telefonem komórkowym....dodatkowo w garażu mam dość ciemno:P

I jak ten ściągacz się do czegoś nadaje?

Tym ściągaczem nie wolno nic robić :biggrin: Popatrz uwaznie na to koło,na piascie powinien być nacie ty gwint zewnetzny, jezeli jest to idea pracy sciagacza polega natym , że nakręcasz na piastę ściagacz i śrubą która jest w ściągaczu napinasz cały układ.Nie obraz się, ale po twoich dotychczasowych poczynaniach widzę ,że masz malo doświadczenia.Spróbuj. znależć kogoś kto już to robił, bo uszkodzić to koło wirnika jest bardzo łatwoPzdr Teraz przyjrzałem sie dokładnie zdjęciu.Jest gwint na piaście wirnika.Pzdr

Edytowane przez JĘDRZEJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Nie obraz się, ale po twoich dotychczasowych poczynaniach widzę ,że masz malo doświadczenia.

To jest pierwszy silnik który sam rozbieram więc doświadczenie mam minimalne :icon_mrgreen: Tylko tak jak mówiłem żadnego mechanika w okolicy nie mam. A ma ktoś może zdjęcie prawidłowego ściągacza?? Mam nadzieję że jeszcze nic nie popsułem:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pierwszy silnik który sam rozbieram więc doświadczenie mam minimalne :icon_mrgreen: Tylko tak jak mówiłem żadnego mechanika w okolicy nie mam. A ma ktoś może zdjęcie prawidłowego ściągacza?? Mam nadzieję że jeszcze nic nie popsułem:/

 

 

Jeśli ten ściągacz prawidłowo opiera się na wale, to masz szanse na zdjęcie koła magnesowego, pewnym problemem może być to, że posiada on tylko 2 ramiona. Co do dorobienia ściągacza to próbowałbym dokupić śrubę o gwincie pasującym do gwintu w kole magnesowym, rozwiercić ją (jeśli nie dysponujesz wiertarkę stołową proponuje wizytę u tokarza) nagwintować od wewnątrz lub dospawać nakrętkę i otrzymałbyś coś takiego jak na zdjęciach Nitomena. Możesz tez próbować dokupić ścigacz, ściągacz do demoluda kosztuje kilka złotych, często zdarza się, że pasują one do innych silników. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie ludzie ale nie wiecie co piszecie.

Jezeli kolo slabo siedzi na stozku to zejdzie, ale jak siedzi mocno to predzej sie zwichruje, niz zejdzie i bedziesz mial dodatkowe wydatki.

Zaden z piszacych niczym nie ryzykuje, ale wlasciciel motocykla napewno.

Ja mysle ze pospiech jest zlym doradca i jezeli naprawde nie masz wlasciwych narzedzi i doswiadczenia to umow sie z forumowym warszawskim mechanikiem, Pawlem Boruta ktory jest tutaj jednym z moderatorow ze zawieziesz mu ten silnik do Zielonki i on ci go rozbierze, pomierzy wal i panewki i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Na pewno pomoze ci tez z kawalkami, ktore wypadly z silnika.

Z wypowiedzi czlonkow forum, ktorzy kozystali z jego pomocy wiem ze ma bardzo rozsadne ceny.

Czasem lepiej jest zaplacic i miec to dobrze zrobione niz cos spieprzyc i o wiele wiecej zaplacic pozniej za czesci.

Tym bardziej ze jest to motocykl krecacy konkretne obroty i zlozenie go z uszkodzonym kolem moze doprowadzic do rozwalki calego silnika.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w końcu sam sobie poradziłem :icon_mrgreen: Dorwałem taki sam ściągacz jak na zdjęciach tylko że z trzema łapkami, lekko młoteczkiem uderzyłem i niecałe 10 minut i po robocie. Tylko teraz następny problem...gdzie można dostać uszczelki bo wiadomo że zxr 400 to nie jest często spotykany motocykl na naszych drogach. Podobno można z jakiejś tektury robić cienkiej ale przynajmniej pod głowice by się przydała gumowa :bigrazz: Zna ktoś jakieś sklepy z uszczelkami? A i jaki olej polecacie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...