Skocz do zawartości

Zuzycie Tloka


DiboS60
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ze tlok mam zuzyto to wiedzialem.Sciagnelem dzis wydech popatrzylem sie przez okno wydechowe i co widze.Od strony wydechowej tloczek jest troche przytarty.Pierscienie mają luz w cylindrze a mniej wiecej 3-4 mm.do tego gorny pierscien ma luz w rowku na gore i dol(juz wiem co mi dzwoni)Teraz pytanie.czy to objawy normalne zuzytego tloka czy bede mial holera porysowany nikasil??Ogolnie silnik chodzi dobrze pali i jezdzi no a ze slaby jest to sie nie dziwie.Nikasil w sumie jest twardy a to dopiero pierwszy tlok bedzie(ten jest orginalny jego przebieg to 17tys)co wy na to?pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze tlok mam zuzyto to wiedzialem.Sciagnelem dzis wydech popatrzylem sie przez okno wydechowe i co widze.Od strony wydechowej tloczek jest troche przytarty.Pierscienie mają luz w cylindrze a mniej wiecej 3-4 mm.do tego gorny pierscien ma luz w rowku na gore i dol(juz wiem co mi dzwoni)Teraz pytanie.czy to objawy normalne zuzytego tloka czy bede mial holera porysowany nikasil??Ogolnie silnik chodzi dobrze pali i jezdzi no a ze slaby jest to sie nie dziwie.Nikasil w sumie jest twardy a to dopiero pierwszy tlok bedzie(ten jest orginalny jego przebieg to 17tys)co wy na to?pozdrawiam

 

U mnie podobnie jest też pasowało by zrobić remoncik bo zapalać to pali ładnie tyle że słaby jest tyle ze przy moim jest już tuleja wbita teraz planuje poszukać jakiegos w miare tłoczka i zrobić szlif . Ciekaw jestem czy nie wydał by od KMX 200 on chyba ma 58mm to by mi wydał,tylko pytanie skąd taki tłok. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: Nigdy sie nie dowiesz dopoki nie sciagniesz calego cylindra:)

 

DT tez jakos strasznie mulowato mi jezdzila. Zajrzalem przez okno wydechowe i niby wszystko ok. Po rozlozeniu okazalo sie ze pekl pierscien dostal sie nad tlok i zrobil w nim maly uszczerbek oraz gorna czesc miala od niego odciski. Tuleje tez mialem troche pocharatana ale szlif wystarczy :wink: W twoim przypadku nie nalezy sie przejmowac poki nie rozlozysz i zbadac stanu nicasilu oraz tloka. Badz dobrej mysli bo skoro moto jezdzi to znaczy ze nie jest tak zle :) POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj panie boze :wink: Moze te niby ryski co widze to tylko smugi po prostu od pracy.w sumie jak pierscienie cale to niemialo co zarysowac nikasilu.tulejowanie 300zl wtedy do tego tlok tkrj za 199 do zeliwa.jak nikasil bedzie ok to honowanko i wosner za 320 w sumie tylko 100 taniej mnie wyjdzie.Szczerze mowiac wolal bym miec tuleje od samego poczatku :):P:Ppzdr DIBO..Sory pisze od kolegi:P

Edytowane przez Bari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez przed zatarciem sobie zobaczyłem do okna wydechowego i widać było ze tłok jest troche przytarty, ale motor palił i jeździł dobrze wiec jeździłem dalej ale za jakiś czas paliła tylko na popych i pyła dużo słabsza... na szczescie mam tueje bo pekły mi pierścionki i cylinder jest troszke zarysowany...

lepiej wymien tego tłoka teraz nie jak ci sie całkiem zatrze bo potem moze cie to drozej kosztować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikasil jest naprawdę wytrzymały. Wszystko zależy jak długo jeździłeś na tym tłoku. Przez okno wydechowe nigdy się nie dowiesz. Trzeba ściągnąć cylinder i zobaczyć. No i najlepiej narazie nie jeździć póki się nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasy na tlok miec niebede teraz mzoe na ferie.Odstawiam ją w garaz i wyciagam tylko w sobote zeby do dziewczyny dojechac.Mam nadzieje ze jeszcze 2 razy obroci:PNie jest tak zle we 2 osoby darady normalnie na 6 biegu jechac.wiec mysle ze jeszcze te 100 km niecale zrobi przy spokojniej jezdzie(czyli jade tak ze krece tylko do 5 tys)pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasy na tlok miec niebede teraz mzoe na ferie.Odstawiam ją w garaz i wyciagam tylko w sobote zeby do dziewczyny dojechac.Mam nadzieje ze jeszcze 2 razy obroci:PNie jest tak zle we 2 osoby darady normalnie na 6 biegu jechac.wiec mysle ze jeszcze te 100 km niecale zrobi przy spokojniej jezdzie(czyli jade tak ze krece tylko do 5 tys)pozdr

Ja na Twoim miejscu jak najszybciej odstawilbym motocykl do garazu i nie wyjezdzal. Tlok i tak i tak do wymiiany, jak niedajboze pierscien peknie to bedziesz mial cylinder do remontu - nowy nicasil, a to juz troche kosztuje.

Co do tematu to jesli motocykl pali to znaczy ze cylinder jest ok. Jak juz bedziesz robil ten remont nie zapomnij oddac cylindra do honowania. Niewielki koszt (34-40zl) a powierzchnia cylindra jest gladka i rowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...