DiboS60 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ze tlok mam zuzyto to wiedzialem.Sciagnelem dzis wydech popatrzylem sie przez okno wydechowe i co widze.Od strony wydechowej tloczek jest troche przytarty.Pierscienie mają luz w cylindrze a mniej wiecej 3-4 mm.do tego gorny pierscien ma luz w rowku na gore i dol(juz wiem co mi dzwoni)Teraz pytanie.czy to objawy normalne zuzytego tloka czy bede mial holera porysowany nikasil??Ogolnie silnik chodzi dobrze pali i jezdzi no a ze slaby jest to sie nie dziwie.Nikasil w sumie jest twardy a to dopiero pierwszy tlok bedzie(ten jest orginalny jego przebieg to 17tys)co wy na to?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ze tlok mam zuzyto to wiedzialem.Sciagnelem dzis wydech popatrzylem sie przez okno wydechowe i co widze.Od strony wydechowej tloczek jest troche przytarty.Pierscienie mają luz w cylindrze a mniej wiecej 3-4 mm.do tego gorny pierscien ma luz w rowku na gore i dol(juz wiem co mi dzwoni)Teraz pytanie.czy to objawy normalne zuzytego tloka czy bede mial holera porysowany nikasil??Ogolnie silnik chodzi dobrze pali i jezdzi no a ze slaby jest to sie nie dziwie.Nikasil w sumie jest twardy a to dopiero pierwszy tlok bedzie(ten jest orginalny jego przebieg to 17tys)co wy na to?pozdrawiam U mnie podobnie jest też pasowało by zrobić remoncik bo zapalać to pali ładnie tyle że słaby jest tyle ze przy moim jest już tuleja wbita teraz planuje poszukać jakiegos w miare tłoczka i zrobić szlif . Ciekaw jestem czy nie wydał by od KMX 200 on chyba ma 58mm to by mi wydał,tylko pytanie skąd taki tłok. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Powiem tak: Nigdy sie nie dowiesz dopoki nie sciagniesz calego cylindra:) DT tez jakos strasznie mulowato mi jezdzila. Zajrzalem przez okno wydechowe i niby wszystko ok. Po rozlozeniu okazalo sie ze pekl pierscien dostal sie nad tlok i zrobil w nim maly uszczerbek oraz gorna czesc miala od niego odciski. Tuleje tez mialem troche pocharatana ale szlif wystarczy :wink: W twoim przypadku nie nalezy sie przejmowac poki nie rozlozysz i zbadac stanu nicasilu oraz tloka. Badz dobrej mysli bo skoro moto jezdzi to znaczy ze nie jest tak zle :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 (edytowane) Daj panie boze :wink: Moze te niby ryski co widze to tylko smugi po prostu od pracy.w sumie jak pierscienie cale to niemialo co zarysowac nikasilu.tulejowanie 300zl wtedy do tego tlok tkrj za 199 do zeliwa.jak nikasil bedzie ok to honowanko i wosner za 320 w sumie tylko 100 taniej mnie wyjdzie.Szczerze mowiac wolal bym miec tuleje od samego poczatku :):P:Ppzdr DIBO..Sory pisze od kolegi:P Edytowane 6 Stycznia 2007 przez Bari Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 ja tez przed zatarciem sobie zobaczyłem do okna wydechowego i widać było ze tłok jest troche przytarty, ale motor palił i jeździł dobrze wiec jeździłem dalej ale za jakiś czas paliła tylko na popych i pyła dużo słabsza... na szczescie mam tueje bo pekły mi pierścionki i cylinder jest troszke zarysowany...lepiej wymien tego tłoka teraz nie jak ci sie całkiem zatrze bo potem moze cie to drozej kosztować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Nikasil jest naprawdę wytrzymały. Wszystko zależy jak długo jeździłeś na tym tłoku. Przez okno wydechowe nigdy się nie dowiesz. Trzeba ściągnąć cylinder i zobaczyć. No i najlepiej narazie nie jeździć póki się nie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 jak widziszze jest zuzyty ub o tym wiesz to po jaka cholere jexdzisz;| Odwlekanie remontu grozi tragicznymi skutkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Jeździ bo chce ale wkoncu narobi ladnej kaszanki w srodku ja bym preferowal odac mi kase :) i zamowic nowy tlok <lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Kasy na tlok miec niebede teraz mzoe na ferie.Odstawiam ją w garaz i wyciagam tylko w sobote zeby do dziewczyny dojechac.Mam nadzieje ze jeszcze 2 razy obroci:PNie jest tak zle we 2 osoby darady normalnie na 6 biegu jechac.wiec mysle ze jeszcze te 100 km niecale zrobi przy spokojniej jezdzie(czyli jade tak ze krece tylko do 5 tys)pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Kasy na tlok miec niebede teraz mzoe na ferie.Odstawiam ją w garaz i wyciagam tylko w sobote zeby do dziewczyny dojechac.Mam nadzieje ze jeszcze 2 razy obroci:PNie jest tak zle we 2 osoby darady normalnie na 6 biegu jechac.wiec mysle ze jeszcze te 100 km niecale zrobi przy spokojniej jezdzie(czyli jade tak ze krece tylko do 5 tys)pozdrJa na Twoim miejscu jak najszybciej odstawilbym motocykl do garazu i nie wyjezdzal. Tlok i tak i tak do wymiiany, jak niedajboze pierscien peknie to bedziesz mial cylinder do remontu - nowy nicasil, a to juz troche kosztuje. Co do tematu to jesli motocykl pali to znaczy ze cylinder jest ok. Jak juz bedziesz robil ten remont nie zapomnij oddac cylindra do honowania. Niewielki koszt (34-40zl) a powierzchnia cylindra jest gladka i rowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 kazdy dodatkowy kilometr powieksza zuzycie elementu 2krotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ...szkoda nikasil'u lepiej go odstaw ...a do dziewczyny na rowerku albo autobusem, ale za to zaoszczedzisz duzo wieczej kosztow i pracy. POZDRO franek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wszyscy mają racje! jak pójdzie Ci pierścień albo ukruszy tłok to masz skasowany cylinder co powoduje koszty idące w setki złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wszyscy mają racje! jak pójdzie Ci pierścień albo ukruszy tłok to masz skasowany cylinder co powoduje koszty idące w setki złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wszyscy mają racje! jak pójdzie Ci pierścień albo ukruszy tłok to masz skasowany cylinder co powoduje koszty idące w setki złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.