Skocz do zawartości

zakup R1 2002


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich od jakiegoś czasu zastanawaim sie nad zakupem R1 co sądzicie o modelu 2002-2003 bo własnie tym jestem zainteresowany , podaje link do potencjalnego moto , interesują mnie najbardziej opinie posiadaczy Rjedyneczek

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M339025

 

i tylko ten kolorek mnie interesuje ...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich od jakiegoś czasu zastanawaim sie nad zakupem R1 co sądzicie o modelu 2002-2003 bo własnie tym jestem zainteresowany , podaje link do potencjalnego moto , interesują mnie najbardziej opinie posiadaczy Rjedyneczek

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M339025

 

i tylko ten kolorek mnie interesuje ...

 

Pozdrawiam

 

 

Takie banalne pytanie, co miales poprzednio? A moze juz zegnasz sie ze swiatem...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dokładnie taka jak moja :icon_mrgreen: srebrna dzida :icon_mrgreen:

Wygląda i prowadzi się extra.

Przy niższych obrotach jest potulna i spokojnie można jeździć nią wolno

Powyżej 7000 to już potwór :wink: nie odkręcam do oporu na dwu pierwszych biegach bo odrazu chce iść na koło :clap: Ogólnie agesywne przyspieszenia polecam stosować od drugiego biegu bo przy wyższych obrotach dwójka wskakuje z przeraźliwym zgrzytem i poprostu szkoda skrzyni.

Pomimo że jest to tysiączek wydaje mi sie bardziej poręczny od mojego poprzedniego GsxrK1 600.

Do tej pory nie miałem z nią najmniejszego problemu tyle że zdąrzyłem zrobić na niej tylko 7000km. Jeszcze nie sprawdzałem ile tak naprawde pali, ale myśle że porownywalnie do Gsxr. W mieście wrzucam 6bieg i spokojnie jeżdze 50km/h a gdy trzeba przyspieszyc bez redukcji robi to bez najmniejszego problemu.

Licznik jest przejrzysty a jego podświetlenie (szare?) jest miłe dla oka, dodatkowo możesz je płynnie regulować. Podobnie jest z lampką kontrolną obrotów silnika.

Pozycja za kierwonicą jest bardziej "komfortowa" niż we wspomnianym GSXR i mniej zdrowia kosztuje mnie przejechanie dłuższych odcinków (powyżej 100km) :)

Z tego co mówią pasażerowie jazda z tyłu też jest dużo "przyjemniejsza" bo mają za co dobrze się złapać ;)

(mowa o kształcie baku)

 

Szkoda, że seryjna szyba jest taka niziutka. Nie ma opcji by schować się za nią w czasie jazdy :crossy

 

Jeśli masz jakieś pytania chętnie odpowiem :)

 

---------------------------------------

pozdrawiam - piechur

Edytowane przez piechur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie banalne pytanie, co miales poprzednio? A moze juz zegnasz sie ze swiatem...

 

A ty jezdziles kiedys R1? Denerwuja mnie takie gadanie bo r1 jest najlatwiej prowadzacym sie motorem jakim w zycu jezdzilem, jest malutki jak rowerek skreca intuicyjnie jak po szynach i przeciez on jest zaprojektowany do optymanlego prowadzenia a nie zeby sie zabijac na nim, ja sie czuje na nim bezpieczniej niz na jakimkolwiek innym,

Lewy nie zastanawiaj sie tylko kupuj goraco polecam! PIECHUR a gdzei jest ta regulacja podswietlenia?? az poszedlem do garazu ale nie moge znalezc;) Bo zegarek juz umiem wlaczac:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty jezdziles kiedys R1? Denerwuja mnie takie gadanie bo r1 jest najlatwiej prowadzacym sie motorem jakim w zycu jezdzilem, jest malutki jak rowerek skreca intuicyjnie jak po szynach i przeciez on jest zaprojektowany do optymanlego prowadzenia a nie zeby sie zabijac na nim, ja sie czuje na nim bezpieczniej niz na jakimkolwiek innym,

Lewy nie zastanawiaj sie tylko kupuj goraco polecam! PIECHUR a gdzei jest ta regulacja podswietlenia?? az poszedlem do garazu ale nie moge znalezc;) Bo zegarek juz umiem wlaczac:D

 

Cytat z instrukcji obsługi :buttrock:

 

1. Przekręcić kluczyk do pozycji off

 

2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk select

 

3.Przekrecić kluczyk do pozycji ON a następnie po 5 sec zwolnić przycisk select

 

4. nacisnac przycisk reset aby wybrac dany poziom jasności

 

5. Nacisnac selec aby zatwierdzic

 

Od siebie dodam ze wykonujac te czynnosci prócz jasnosci podswietlenia mozesz ustawic tez w jaki sposób palic ma się lampka obrotów, i przy jakiej wartości :banghead: bodajrze od 7000 w górę co 500 :banghead:

-----------------------------

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z instrukcji obsługi :buttrock:

 

1. Przekręcić kluczyk do pozycji off

 

2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk select

 

3.Przekrecić kluczyk do pozycji ON a następnie po 5 sec zwolnić przycisk select

 

4. nacisnac przycisk reset aby wybrac dany poziom jasności

 

5. Nacisnac selec aby zatwierdzic

 

Od siebie dodam ze wykonujac te czynnosci prócz jasnosci podswietlenia mozesz ustawic tez w jaki sposób palic ma się lampka obrotów, i przy jakiej wartości :banghead: bodajrze od 7000 w górę co 500 :banghead:

-----------------------------

pozdrawiam

Dobrze pisze. Mam tak samo w GS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Przekręcić kluczyk do pozycji off2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk select3.Przekrecić kluczyk do pozycji ON a następnie po 5 sec zwolnić przycisk select4. nacisnac przycisk reset aby wybrac dany poziom jasności5. Nacisnac selec aby zatwierdzic

 

Łaaaa ale wypas:) Ja niestety nie posiadam instrukcji musze odebrac od znajomego co mi sprzedal moto, sa jeszcze jakies ,,tricki''?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łaaaa ale wypas:) Ja niestety nie posiadam instrukcji musze odebrac od znajomego co mi sprzedal moto, sa jeszcze jakies ,,tricki''?

 

Hehe :bigrazz:

 

A wiesz że są haczyki dzięki którym możesz zamocować siatke na kask ? :)

Pytając poprzedniego właściciela gdzie się one podziały,

odpowiedział ze to jest prawidziwy "sport" a nie to co GSXR 600 :banghead:

Jakie było jego zdziwienie gdy przyjechałem do niego z kaskiem na tyle ;)

 

Zdejmujesz siedzenie pasazera i pod spodem masz materiałowe zaczepy ;)

patent made in yamaha :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej chłopaki moze wezcie napiszcie petycje do wszystkich wojewodzkich ośrodków ruchu drogowego, a takze do szkół nauki jazdy zeby kupowali dla kursantów tylko R 1. No w sumie jak mowicie ze jezdzi sie nią tak prosto jak rowerkiem, to na pewno wszyscy dobrze nauczą sie na kursie jezdzić i nie bedziemy mieli wogole wypadków, a po egzaminie wszyscy bedą posiadali umiejętności rossiego.

 

Normalnie jak czytam wasze rady to aż bije sie w pierś ze nie zacząłem od R 1, albo o takiej Hajabusy, no bo kurcze jak to idealne sprzety do nauki jazdy i na 1 moto to naprawde żałuje, ze ja uczyłem sie na jakiś małych, słabych i ciężkich w prowadzeniu gównach.

 

p.s. A tak naprawde to przeglądnijcie sobie statystyki wypadków motocyklowych i zobaczcie ile zostało spowodowanych przez motocyklistów z kilkumiesięcznym (rocznym) stażem i na super maszynach, czesto bez prawka. Naprawde zastanówcie sie nad tym, statystyki nie kłamią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aprawde zastanówcie sie nad tym, statystyki nie kłamią.

 

Te statystyki to nic innego jak ewolucja, prawo Darwina - jednostki słabe lub głupsze giną i przyczyniają sie do poprawy materiłu genetycznego pozostałych mądrzejszych :buttrock: i dalej twierdze ze na r1 jezdzi sie intuicyjnie i pewnie, jak sie jej nie przeszkadza to jedzei sama, a to ze ktos przesadzi z gazem to tylko problem w jego głowce! i zrobił by sobie krzywde na wszsytkim co jezdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelmoto2

Ej chłopaki moze wezcie napiszcie petycje do wszystkich wojewodzkich ośrodków ruchu drogowego, a takze do szkół nauki jazdy zeby kupowali dla kursantów tylko R 1. No w sumie jak mowicie ze jezdzi sie nią tak prosto jak rowerkiem, to na pewno wszyscy dobrze nauczą sie na kursie jezdzić i nie bedziemy mieli wogole wypadków, a po egzaminie wszyscy bedą posiadali umiejętności rossiego.

 

Normalnie jak czytam wasze rady to aż bije sie w pierś ze nie zacząłem od R 1, albo o takiej Hajabusy, no bo kurcze jak to idealne sprzety do nauki jazdy i na 1 moto to naprawde żałuje, ze ja uczyłem sie na jakiś małych, słabych i ciężkich w prowadzeniu gównach.

 

p.s. A tak naprawde to przeglądnijcie sobie statystyki wypadków motocyklowych i zobaczcie ile zostało spowodowanych przez motocyklistów z kilkumiesięcznym (rocznym) stażem i na super maszynach, czesto bez prawka. Naprawde zastanówcie sie nad tym, statystyki nie kłamią.

 

jasne z takim podejsciem to na 600 powinno sie wsiadac w wieku 45lat i po przejechaniu 1000000km i stazu na motocyklu 27lat a R1 powinna byc zakazana jak narkotyki a nielegalne jej posiadanie scigane i tepione z cala stanowczoscia, pamietajcie kazdy kto ma R1 zabije sie szybciej niz mysli, dlatego chlopaki posprzedawajcie w cholere motocykle i przesiadamy sie na rowery ewentualnie jakies gierki motocyklowe to mniej ryzykowne. dzieki porada takich ludzi ktorzy nigdy nie latali na mocnych sprzetach, albo raz sie przejechali ale wiedza o nich wszystko sprzedaje r1 i kupuje motorynke i jeszcze sobie ja zdławie zeby ograniczyc ryzyko do minimum.

 

p.s kazdy ma prawo kupic sobie takiego sprzeta jaki sobie wymarzyl i jaki mu sie podoba i moze to zrobic kiedy chce a od jego myslenia i podejscia do jazdy bedzie zalezalo jak dlugo na takim sprzecie polata i nie potrzeba mu do tego moralizatorow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...