lewy1986 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Witam wszystkich od jakiegoś czasu zastanawaim sie nad zakupem R1 co sądzicie o modelu 2002-2003 bo własnie tym jestem zainteresowany , podaje link do potencjalnego moto , interesują mnie najbardziej opinie posiadaczy Rjedyneczek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M339025 i tylko ten kolorek mnie interesuje ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Witam wszystkich od jakiegoś czasu zastanawaim sie nad zakupem R1 co sądzicie o modelu 2002-2003 bo własnie tym jestem zainteresowany , podaje link do potencjalnego moto , interesują mnie najbardziej opinie posiadaczy Rjedyneczek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M339025 i tylko ten kolorek mnie interesuje ... Pozdrawiam Takie banalne pytanie, co miales poprzednio? A moze juz zegnasz sie ze swiatem... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 sądząc po ksywce to pewnie NSR 125 hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Moc...ty chyba nigdy juz z sokola nie zejdziesz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) Witam,Dokładnie taka jak moja :icon_mrgreen: srebrna dzida :icon_mrgreen: Wygląda i prowadzi się extra. Przy niższych obrotach jest potulna i spokojnie można jeździć nią wolno Powyżej 7000 to już potwór :wink: nie odkręcam do oporu na dwu pierwszych biegach bo odrazu chce iść na koło :clap: Ogólnie agesywne przyspieszenia polecam stosować od drugiego biegu bo przy wyższych obrotach dwójka wskakuje z przeraźliwym zgrzytem i poprostu szkoda skrzyni. Pomimo że jest to tysiączek wydaje mi sie bardziej poręczny od mojego poprzedniego GsxrK1 600. Do tej pory nie miałem z nią najmniejszego problemu tyle że zdąrzyłem zrobić na niej tylko 7000km. Jeszcze nie sprawdzałem ile tak naprawde pali, ale myśle że porownywalnie do Gsxr. W mieście wrzucam 6bieg i spokojnie jeżdze 50km/h a gdy trzeba przyspieszyc bez redukcji robi to bez najmniejszego problemu. Licznik jest przejrzysty a jego podświetlenie (szare?) jest miłe dla oka, dodatkowo możesz je płynnie regulować. Podobnie jest z lampką kontrolną obrotów silnika. Pozycja za kierwonicą jest bardziej "komfortowa" niż we wspomnianym GSXR i mniej zdrowia kosztuje mnie przejechanie dłuższych odcinków (powyżej 100km) :) Z tego co mówią pasażerowie jazda z tyłu też jest dużo "przyjemniejsza" bo mają za co dobrze się złapać ;)(mowa o kształcie baku) Szkoda, że seryjna szyba jest taka niziutka. Nie ma opcji by schować się za nią w czasie jazdy :crossy Jeśli masz jakieś pytania chętnie odpowiem :) ---------------------------------------pozdrawiam - piechur Edytowane 5 Stycznia 2007 przez piechur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Takie banalne pytanie, co miales poprzednio? A moze juz zegnasz sie ze swiatem... A ty jezdziles kiedys R1? Denerwuja mnie takie gadanie bo r1 jest najlatwiej prowadzacym sie motorem jakim w zycu jezdzilem, jest malutki jak rowerek skreca intuicyjnie jak po szynach i przeciez on jest zaprojektowany do optymanlego prowadzenia a nie zeby sie zabijac na nim, ja sie czuje na nim bezpieczniej niz na jakimkolwiek innym, Lewy nie zastanawiaj sie tylko kupuj goraco polecam! PIECHUR a gdzei jest ta regulacja podswietlenia?? az poszedlem do garazu ale nie moge znalezc;) Bo zegarek juz umiem wlaczac:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 A ty jezdziles kiedys R1? Denerwuja mnie takie gadanie bo r1 jest najlatwiej prowadzacym sie motorem jakim w zycu jezdzilem, jest malutki jak rowerek skreca intuicyjnie jak po szynach i przeciez on jest zaprojektowany do optymanlego prowadzenia a nie zeby sie zabijac na nim, ja sie czuje na nim bezpieczniej niz na jakimkolwiek innym, Lewy nie zastanawiaj sie tylko kupuj goraco polecam! PIECHUR a gdzei jest ta regulacja podswietlenia?? az poszedlem do garazu ale nie moge znalezc;) Bo zegarek juz umiem wlaczac:D Cytat z instrukcji obsługi :buttrock: 1. Przekręcić kluczyk do pozycji off 2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk select 3.Przekrecić kluczyk do pozycji ON a następnie po 5 sec zwolnić przycisk select 4. nacisnac przycisk reset aby wybrac dany poziom jasności 5. Nacisnac selec aby zatwierdzic Od siebie dodam ze wykonujac te czynnosci prócz jasnosci podswietlenia mozesz ustawic tez w jaki sposób palic ma się lampka obrotów, i przy jakiej wartości :banghead: bodajrze od 7000 w górę co 500 :banghead: -----------------------------pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Cytat z instrukcji obsługi :buttrock: 1. Przekręcić kluczyk do pozycji off 2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk select 3.Przekrecić kluczyk do pozycji ON a następnie po 5 sec zwolnić przycisk select 4. nacisnac przycisk reset aby wybrac dany poziom jasności 5. Nacisnac selec aby zatwierdzic Od siebie dodam ze wykonujac te czynnosci prócz jasnosci podswietlenia mozesz ustawic tez w jaki sposób palic ma się lampka obrotów, i przy jakiej wartości :banghead: bodajrze od 7000 w górę co 500 :banghead: -----------------------------pozdrawiamDobrze pisze. Mam tak samo w GS. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 1. Przekręcić kluczyk do pozycji off2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk select3.Przekrecić kluczyk do pozycji ON a następnie po 5 sec zwolnić przycisk select4. nacisnac przycisk reset aby wybrac dany poziom jasności5. Nacisnac selec aby zatwierdzic Łaaaa ale wypas:) Ja niestety nie posiadam instrukcji musze odebrac od znajomego co mi sprzedal moto, sa jeszcze jakies ,,tricki''? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Łaaaa ale wypas:) Ja niestety nie posiadam instrukcji musze odebrac od znajomego co mi sprzedal moto, sa jeszcze jakies ,,tricki''? Hehe :bigrazz: A wiesz że są haczyki dzięki którym możesz zamocować siatke na kask ? :)Pytając poprzedniego właściciela gdzie się one podziały, odpowiedział ze to jest prawidziwy "sport" a nie to co GSXR 600 :banghead: Jakie było jego zdziwienie gdy przyjechałem do niego z kaskiem na tyle ;) Zdejmujesz siedzenie pasazera i pod spodem masz materiałowe zaczepy ;) patent made in yamaha :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 To juz odkryłem bo siedzenie lezy w garazu a ja jezdze z nakladką, ale kask woze na plecach jak plecak bo te siatki sie luzują i kask sie zsuw na obok;( albo ja mam lipne siatki po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ej chłopaki moze wezcie napiszcie petycje do wszystkich wojewodzkich ośrodków ruchu drogowego, a takze do szkół nauki jazdy zeby kupowali dla kursantów tylko R 1. No w sumie jak mowicie ze jezdzi sie nią tak prosto jak rowerkiem, to na pewno wszyscy dobrze nauczą sie na kursie jezdzić i nie bedziemy mieli wogole wypadków, a po egzaminie wszyscy bedą posiadali umiejętności rossiego. Normalnie jak czytam wasze rady to aż bije sie w pierś ze nie zacząłem od R 1, albo o takiej Hajabusy, no bo kurcze jak to idealne sprzety do nauki jazdy i na 1 moto to naprawde żałuje, ze ja uczyłem sie na jakiś małych, słabych i ciężkich w prowadzeniu gównach. p.s. A tak naprawde to przeglądnijcie sobie statystyki wypadków motocyklowych i zobaczcie ile zostało spowodowanych przez motocyklistów z kilkumiesięcznym (rocznym) stażem i na super maszynach, czesto bez prawka. Naprawde zastanówcie sie nad tym, statystyki nie kłamią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 aprawde zastanówcie sie nad tym, statystyki nie kłamią. Te statystyki to nic innego jak ewolucja, prawo Darwina - jednostki słabe lub głupsze giną i przyczyniają sie do poprawy materiłu genetycznego pozostałych mądrzejszych :buttrock: i dalej twierdze ze na r1 jezdzi sie intuicyjnie i pewnie, jak sie jej nie przeszkadza to jedzei sama, a to ze ktos przesadzi z gazem to tylko problem w jego głowce! i zrobił by sobie krzywde na wszsytkim co jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Chłopak postawił temat to trzeba mu pomóc więc co się czepiasz?Może jak nie on, to inni skorzystają. A takich zgyźliwych postów nie zniese :bigrazz: ---------------------------pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelmoto2 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ej chłopaki moze wezcie napiszcie petycje do wszystkich wojewodzkich ośrodków ruchu drogowego, a takze do szkół nauki jazdy zeby kupowali dla kursantów tylko R 1. No w sumie jak mowicie ze jezdzi sie nią tak prosto jak rowerkiem, to na pewno wszyscy dobrze nauczą sie na kursie jezdzić i nie bedziemy mieli wogole wypadków, a po egzaminie wszyscy bedą posiadali umiejętności rossiego. Normalnie jak czytam wasze rady to aż bije sie w pierś ze nie zacząłem od R 1, albo o takiej Hajabusy, no bo kurcze jak to idealne sprzety do nauki jazdy i na 1 moto to naprawde żałuje, ze ja uczyłem sie na jakiś małych, słabych i ciężkich w prowadzeniu gównach. p.s. A tak naprawde to przeglądnijcie sobie statystyki wypadków motocyklowych i zobaczcie ile zostało spowodowanych przez motocyklistów z kilkumiesięcznym (rocznym) stażem i na super maszynach, czesto bez prawka. Naprawde zastanówcie sie nad tym, statystyki nie kłamią. jasne z takim podejsciem to na 600 powinno sie wsiadac w wieku 45lat i po przejechaniu 1000000km i stazu na motocyklu 27lat a R1 powinna byc zakazana jak narkotyki a nielegalne jej posiadanie scigane i tepione z cala stanowczoscia, pamietajcie kazdy kto ma R1 zabije sie szybciej niz mysli, dlatego chlopaki posprzedawajcie w cholere motocykle i przesiadamy sie na rowery ewentualnie jakies gierki motocyklowe to mniej ryzykowne. dzieki porada takich ludzi ktorzy nigdy nie latali na mocnych sprzetach, albo raz sie przejechali ale wiedza o nich wszystko sprzedaje r1 i kupuje motorynke i jeszcze sobie ja zdławie zeby ograniczyc ryzyko do minimum. p.s kazdy ma prawo kupic sobie takiego sprzeta jaki sobie wymarzyl i jaki mu sie podoba i moze to zrobic kiedy chce a od jego myslenia i podejscia do jazdy bedzie zalezalo jak dlugo na takim sprzecie polata i nie potrzeba mu do tego moralizatorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.