Skocz do zawartości

Pierscien zabierajacy do hondy cb 400


arek400
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Ja w swojej CB przetulejowalem cylindry i wsadziłem pierścienie od fiata punto 1,2 i jak na razie problemu z tym nie mam. Jak ktos nie ma mozliwosci zalatwic sobie orginalnych czesci z zachodu w normalnej cenie tylko w naszym pięknym kraju w superserwisie hondy kaza mu za nie zaplacic prawie rownowartosc takiego moto+robocizna jeszcze to sie nie dziwcie ze ludzie kombinuja :)

 

 

a odnośnie wypowiedzi ze w cb400n wymienia sie tloki wraz z pierscieniami po min.200.000km bym sie zgodzil pod warunkiem ze silnik byl zmieniany na nowy przy przebiegu min.100.000km. A 4 nadwymiary tłoków dali po to żeby na jednym cylindrze zrobic 800.000km prawie jak w ciezarowce hihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja wcale nie napisalem że chce go sprzedawac??!!!!

Po zrobieniu remontu (pierscienie mnie kosztowaly cos kolo 30zl za komplety na 2 tloki+tulejowanie) jezdze juz 2 sezon i wszystko gra. Jestem zadowolony z remontu i nie mam zamiaru zmieniac moto bo mi taki pasuje.

A odnośnie stanu w jakim go kupilem to byl na pewno gorszy niz teraz bo na jednym tloku byl jakis inny pierscien zgarniiajacy i moto palilo cos kolo litra oleju na 100 a teraz nie pali prawie wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...