PAWULONIK Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) dzieki za info... Pawu a Twoja 750ka ... na wtrysku czy nie ? Widze ze np na allegro ceny SRADow 750 (96-97) nie wiele roznia sie cena od 600ki ... jesli mozesz to napisz jeszcze roznice w mocy miedzy 600ka a swoja 750ka :icon_razz: GSXRki 750 roczniki 96-97 są na gażnikach od 98 roku miały juz wtrysk paliwa.Silniki 600cm roboli z gażnikami jeszcze w 99roku,zmiana nastąpiła dopiero w 2000r albo póżniej, nie jestem pewien. Z opini znajomych miedzy gażnikowymi a nowszymi nie ma większej różnicy.Róznica jest tylko w kasie jaką musisz wydawać na serwis gażników. Porównując moc 600 a 750 to oczywiście jest znaczna. SRADy 600 maja inne zawieszenie zarówno przednie jak i tylne. Przód tradycyjny gorzej wybiera nierówności ,tył bez wzmocnień co powoduje mniejszą sztywnośc całego moto. Moja ma oczywiście wtrysk paliwka, książkowe 136KM, przy ok 7-8tys dostaje kopa aż miło. Sprawdzałem do odcięcia zapłonu na poszczeólnych biegach 1-120,2-170,3-210,4-250,5-270 na 6 raz udało sie dotknąć 290km\h. Edytowane 14 Maja 2006 przez PAWULONIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Z opini znajomych miedzy gażnikowymi a nowszymi nie ma większej różnicy.Róznica jest tylko w kasie heh lub za wymiane systemu wtryskowego jesli juz padnie a to napewno nie jest tanie :icon_razz: Osiagi 750ki to juz kosmos. Dzieki wielkie za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Wydaje mi sie ze Srad bedzie lepszym rozwazaniem od f3.Niewiem jak 600 ale 750 daje juz rady.W 600 jak chcesz smigac musisz nonstop ja krecic na wysokich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sain Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 smigam GSXR600 z `97 roku i mocy nie brakuje :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodszy_gsxr Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Witam !!!Chcial bym uslyszec wasze opinie na temat Gsx-R 600 Srad Co myslicie o tym motocyklu ??Czy sa bezawaryjne , co warto a czego nie w nich ruszac ??I jeszcze jedno jezeli posiadacie do niego jakies czesci piszcie chetnie kupie niektore rzeczy(przednia lampa ktora musi miec wszystkie mocowania)) no i inne drobiazgi Mail : [email protected]GG : 5575513 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Było już wiele o tym, należy skontrolować model rozrządu jaki masz, bo fabryczne były wadliwe i wybuchały silniki. ASO wymieniało je na gwarancji, i właśnie trzeba skontrolować czy jeździsz jakim egzemplarzem. Poza tym zacny, bezawaryjny wózek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Było już wiele o tym, należy skontrolować model rozrządu jaki masz, bo fabryczne były wadliwe i wybuchały silniki. ASO wymieniało je na gwarancji, i właśnie trzeba skontrolować czy jeździsz jakim egzemplarzem. Poza tym zacny, bezawaryjny wózek.Tak co do rozrządu to prawda, sprawdź czy nie ma jakis odgłosów z silnika! Konstrukcja ogóle udana ramy solidne rzadnych peknięc jak np w kawach (często ludzie narzekali na to). Silnik nie do zdarcia.Moto szczególnie 750 czestu uzywane do stuntu więc kupując sprawdź co bierzesz, konieczny amor chyba że masz seryjny (od 99 montowany- ja w 750 mam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodszy_gsxr Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Moj motorek bardziej na torze latal niz byl uzywany do stuntu (niewiem co lepsze a co gorsze ) ?? A z tym amortyzatorem skretu to fakt przez pierwsze 500km to niewiedzialem co sie dzieje z kierownica (czyli za wszystko odpowiedzialny jest amorek skretu) ?? I tak na marginesie skoro mowa o amortyzatorze chcetnie kupie amortyzator skretu tylko w jakies przystepnej cenie bo niestac mnie zeby przy kierownicy wisialo male gowienko ktore jest warte 1/3 ceny motocykla chyba rozumiecie Pozdrawiam !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feldgrau Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Od ktorego roku zaczeli produkowac srady 600 z wtryskami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 od 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Czy to malowanie jest orginalne? http://img175.imageshack.us/img175/3431/13hc3.jpg I co to jest to białe cuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Czy to malowanie jest orginalne? http://img175.imageshack.us/img175/3431/13hc3.jpg I co to jest to białe cuś? tak jest oryginalne..a przynajmniej na takie wygląda a to białę to jakiś "crashpad" w kształcie piłeczki :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don_Corleone Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Witam serdecznie. Bardzo podoba mi się "SRAD 600". Chciałbym wysłuchać wszelkich opini na temat tej maszyny. Jak się sprawuje na drodze, czy jest awaryjna, słabe i mocne strony, jak wypada na tle innych 600 ( cbr c F2/F3, FZR, RF itd. ), spalanie, czy drogi jest w eksploatacji. nie ukrywam, że przymierzam się do tego moto ( dopiero na jesień 2007) ale juz zaczynam się interesowaćc, chce wiedzieć o niej jak najwięcej . Czytałem archiwum....ale jakos mało było napisane... ;/. Jak by co to wywalie ten temat. Pozdrawiam :icon_evil: dzięki z góry :bigrazz: Corleone :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 WITAM!!!Ogulnie sprzęt bardzo dobry kolega miał SRADa 3 zezony nic nie grzebał tylko podstawa eksploatacja, najbardziej sportowy z 600ek kture tu wymieniasz.POLECAMhttp://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,750,1164.html ;) Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don_Corleone Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zalezy mi, żeby cześi nie były zbyt drogiec, i żeby eksploatacja również nie była zbyt droga.... oczywiście niska awaryjnosc...nom z tego co się już zdażyłem zorientowac to srad nie jest zbyt awaryjny przy odpowiednim uzytkowaniu.... :evil: dzięki za odp :clap: pozdro :) czekam na dalsze posty :) dzięki z góry pozdrawiam ;) Corleone :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.