Skocz do zawartości

Suzuki GSXR 600 SRAD


Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za info... Pawu a Twoja 750ka ... na wtrysku czy nie ? Widze ze np na allegro ceny SRADow 750 (96-97) nie wiele roznia sie cena od 600ki ... jesli mozesz to napisz jeszcze roznice w mocy miedzy 600ka a swoja 750ka :icon_razz:

 

GSXRki 750 roczniki 96-97 są na gażnikach od 98 roku miały juz wtrysk paliwa.Silniki 600cm roboli z gażnikami jeszcze w 99roku,zmiana nastąpiła dopiero w 2000r albo póżniej, nie jestem pewien.

Z opini znajomych miedzy gażnikowymi a nowszymi nie ma większej różnicy.Róznica jest tylko w kasie jaką musisz wydawać na serwis gażników.

Porównując moc 600 a 750 to oczywiście jest znaczna.

SRADy 600 maja inne zawieszenie zarówno przednie jak i tylne.

Przód tradycyjny gorzej wybiera nierówności ,tył bez wzmocnień co powoduje mniejszą sztywnośc całego moto.

 

Moja ma oczywiście wtrysk paliwka, książkowe 136KM, przy ok 7-8tys dostaje kopa aż miło. Sprawdzałem do odcięcia zapłonu na poszczeólnych biegach 1-120,2-170,3-210,4-250,5-270 na 6 raz udało sie dotknąć 290km\h.

Edytowane przez PAWULONIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opini znajomych miedzy gażnikowymi a nowszymi nie ma większej różnicy.Róznica jest tylko w kasie

 

heh lub za wymiane systemu wtryskowego jesli juz padnie a to napewno nie jest tanie :icon_razz:

 

Osiagi 750ki to juz kosmos. Dzieki wielkie za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam !!!

Chcial bym uslyszec wasze opinie na temat Gsx-R 600 Srad

Co myslicie o tym motocyklu ??

Czy sa bezawaryjne , co warto a czego nie w nich ruszac ??

I jeszcze jedno jezeli posiadacie do niego jakies czesci piszcie chetnie kupie niektore rzeczy

(przednia lampa ktora musi miec wszystkie mocowania)) no i inne drobiazgi

Mail : [email protected]

GG : 5575513

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było już wiele o tym,

 

należy skontrolować model rozrządu jaki masz, bo fabryczne były wadliwe i wybuchały silniki. ASO wymieniało je na gwarancji, i właśnie trzeba skontrolować czy jeździsz jakim egzemplarzem.

 

Poza tym zacny, bezawaryjny wózek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było już wiele o tym,

 

należy skontrolować model rozrządu jaki masz, bo fabryczne były wadliwe i wybuchały silniki. ASO wymieniało je na gwarancji, i właśnie trzeba skontrolować czy jeździsz jakim egzemplarzem.

 

Poza tym zacny, bezawaryjny wózek.

Tak co do rozrządu to prawda, sprawdź czy nie ma jakis odgłosów z silnika! Konstrukcja ogóle udana ramy solidne rzadnych peknięc jak np w kawach (często ludzie narzekali na to). Silnik nie do zdarcia.Moto szczególnie 750 czestu uzywane do stuntu więc kupując sprawdź co bierzesz, konieczny amor chyba że masz seryjny (od 99 montowany- ja w 750 mam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj motorek bardziej na torze latal niz byl uzywany do stuntu (niewiem co lepsze a co gorsze ) ??

 

A z tym amortyzatorem skretu to fakt przez pierwsze 500km to niewiedzialem co sie dzieje z kierownica (czyli za wszystko odpowiedzialny jest amorek skretu) ??

 

I tak na marginesie skoro mowa o amortyzatorze

chcetnie kupie amortyzator skretu tylko w jakies przystepnej cenie bo niestac mnie zeby przy kierownicy wisialo male gowienko ktore jest warte 1/3 ceny motocykla chyba rozumiecie

 

Pozdrawiam !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam serdecznie. Bardzo podoba mi się "SRAD 600". Chciałbym wysłuchać wszelkich opini na temat tej maszyny. Jak się sprawuje na drodze, czy jest awaryjna, słabe i mocne strony, jak wypada na tle innych 600 ( cbr c F2/F3, FZR, RF itd. ), spalanie, czy drogi jest w eksploatacji. nie ukrywam, że przymierzam się do tego moto ( dopiero na jesień 2007) ale juz zaczynam się interesowaćc, chce wiedzieć o niej jak najwięcej . Czytałem archiwum....ale jakos mało było napisane... ;/. Jak by co to wywalie ten temat. Pozdrawiam :icon_evil: dzięki z góry :bigrazz: Corleone :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!!!

Ogulnie sprzęt bardzo dobry kolega miał SRADa 3 zezony nic nie grzebał tylko podstawa eksploatacja, najbardziej sportowy z 600ek kture tu wymieniasz.POLECAM

http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,750,1164.html ;)

W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3

 

http://www.bikepics.com/members/siwydr/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy mi, żeby cześi nie były zbyt drogiec, i żeby eksploatacja również nie była zbyt droga.... oczywiście niska awaryjnosc...nom z tego co się już zdażyłem zorientowac to srad nie jest zbyt awaryjny przy odpowiednim uzytkowaniu.... :evil: dzięki za odp :clap: pozdro :) czekam na dalsze posty :) dzięki z góry pozdrawiam ;) Corleone :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...