Skocz do zawartości

KTM 640 LC4 prestige - Odblokowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

No i stało się właśnie jestem szcześliwym posiadaczem nowego nabytku (jak w temacie)

 

http://www.bikez.com/pictures/ktm/2004/212...s%20-%20KTM.jpg

 

Mota ładne rok 04 z przebiegiem 300km nic tylko trza było brac

tylko teraz mam do was pytanko, znawcy tematu wiedzą o co chodzi, trza go poprostu odblokowac.

O wydechu to już wiem, ale dochodzi jeszcze gaźnik, chyba że macie jeszcze jakieś inne spostrzeżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz pieniadze to nie grzeb w tlumiku tylko kup sportowy.. zamiast 11kg bedziesz wozic moze ze 2-3kg.

Ojciec ma tez LC4 i moge ci podeslac fotki jak wyglada z higashi.

 

btw. tez jestem z olsztyna, jezdzisz w terenie gdzies? :P

 

 

przyjeżdżajcie do ostródy :)

 

my to mamy tereny :D

 

 

ej ja znam ten motorek z avatara :bigrazz:

Edytowane przez PINOKIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wydechu to już wiem, ale dochodzi jeszcze gaźnik, chyba że macie jeszcze jakieś inne spostrzeżenia.

Gratulacje, piękny sprzęt :D Starsze LC4 były blokowane na gaźniku poprzez zamontowanie ogranicznika podniesienia przepustnicy + mniejsze dysze. B. możliwe, że u Ciebie jest to samo. Mam nadzieje, że jarek_s potwierdzi moje przypuszczenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumik napewno zmienie bo i dzwięk nie ten

co do śmigania w terenie to jak tylko rozejże się za kołami enduroi kompletem plastików na podmiankę (co by orginałów nie uszkodzic), to napewno maszyna w las pujdzie

 

co do blokowania gaźnika to przydały by się dodatkowe informacje jakie dysze wymienic i na jakie

kiedys była strona "hardenduro" tam było to opisane dokładnie ale już nie istnieje - szkoda :icon_evil:

 

wielkie dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany jest ew. główna dysza paliwowa. Pomóc to mogę tylko jak masz gaźnik Dell`orto, na Mikunim to tylko jeździłem i nic w nim nigdy nie robiłem.

Jeśli chodzi o obejście EPC, czy historie związane z gaźnikiem Mikuniego, to faktycznie najbardziej znaną, kompetentną osobą będzie twórca nieistniejącej już strony hard-enduro.org.pl. W razie czego mogę Ci pomóc w skontaktowaniu się z nim. To bardzo sympatyczny i uczynny człowiek.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam podciśnieniowego Del`orto, jedyne podciśnieniowe gaźniki (z membraną) jakie znam w LC4 to Mikuni.

W zwyłych Dell`Orto powinna wystarczyć zmiana dyszy głównej, powietrzenej nie. Choc Del`orto, to kapryśny zawodnik i czasem różne psikusy robi.

Najlepiej podaj dokładny symbol swojego gaźnika, wtedy będziemy wiedzieć o czym rozmawiamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś kto może napisac jak obejść EPC

Tak, rozmawiałem z Sheltonem z W-wy, jak jesteś z okolic to mogę Ci dać namiary do niego, jeśli nie-to on podeśle mi link do opisu procedury (jak znajdzie w sieci).

Przed chwilą pisał mi że niedawno konsultował odłączenie EPC w KTM Sommer, i pojawiły się jakieś zmiany w tej procedurze, coś sie pozmieniało.

Jakby Ci sie chciało, to podjedź do niego-on z LC4, i innymi motocyklami, quadami robi różne fajne modyfikacje, w wolnych chwilach jest mechanikiem-tunerem.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...