Skocz do zawartości

problem z kierunkami


michass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko wskazuje że to jest wina regulatora. Sprawdź poza tym czy akumulator nie "gotuje" się przy mocnych przegazówkach, ale najlepiej podłączyć woltomierz i po prostu zmierzyć napięcie w instalacji. Przy działającym silniku niezależnie od obrotów nie powinno przekroczyć około 13,7 -14 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie wiem jak w GSXie, ale u mnie napięcie dochodzi do 14,9V(na światłach, bo bez ma ok 14,5V) i kierunki działają normalnie(z tym że miałem przypadek że co chwilę paliła się żarówka, aż trafiłem na dobrą). Z przerywaczami tak się może dziać jak są za mocne żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w GSXie' date=' ale u mnie napięcie dochodzi do 14,9V(na światłach, bo bez ma ok 14,5V) i kierunki działają normalnie(z tym że miałem przypadek że co chwilę paliła się żarówka, aż trafiłem na dobrą). Z przerywaczami tak się może dziać jak są za mocne żarówki.[/quote']

 

sprawdzałem napięcie i jest dobre - dokładnie pow. 4 tys obr. kierunki zaczynają głupieć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha.

Wracając do napiecia, piszesz że jest dobre (mieści się w dopuszczalnych granicach) ale może jest jakiś znaczny wrozrost po przekroczeniu tych 4000rpm. Jak masz możliwość to spróbój założyć inny przerywacz(na krótko, z byle czego co ma podobnej mocy żarówki), nie jest dużo roboty, a będzie wiadomo co jest grane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha.

Wracając do napiecia' date=' piszesz że jest dobre (mieści się w dopuszczalnych granicach) ale może jest jakiś znaczny wrozrost po przekroczeniu tych 4000rpm. Jak masz możliwość to spróbój założyć inny przerywacz(na krótko, z byle czego co ma podobnej mocy żarówki), nie jest dużo roboty, a będzie wiadomo co jest grane.[/quote']

 

w ogóle to mam załozony przerywacz chyba z duzego fiata lub malucha :( - napiecie jest dobre tzn przy wkręceniu do 8 tyś nie zmieniło się. jak tylko dorwe taki przerywcz to wyminie - szkoda ze nie mam pewności czy było dobrze na początku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre starsze przerywacze do kierunków sa zbudowane w bardzo prymitywny sposób.

Na zasadzie bimetalu.Płynie prąd rozgrzewa blaszkę ta sie wygina i zwiera styki ,w tym momencie zaczyna stygnąc i odgina sie rozłaczając styki.Proste :?: Tak,ale i beznadziejnie głupie bo w miare wzrostu obrotów,obciązenia instalacji elekt. i zmian napiecia kierunki migaja z rózną szybkością.lepsze są przerywacze elektroniczne ze stabilizacja napięcia.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogóle to mam załozony przerywacz chyba z duzego fiata lub malucha

W poprzednim motocyklu (VT500) też miałem przerywacz z malucha - objawy były takie same: im wyższe obroty tym wyższa częstotliwość świecenia kierunków. Zmiana przerywacza rozwiązała problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...