michass Opublikowano 22 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2003 mam chyba dziwny problem w swoim gsxie - jak silnik ma pow 4 tys obr/min to kieunkowskazy przestają przerywać - tzn przerywają tylko bardzo szybko - myślę ze poprostu dostają za dużo prądu - tylko czego to wina ?? przerywacza czy moze regulatora ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 22 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2003 Wszystko wskazuje że to jest wina regulatora. Sprawdź poza tym czy akumulator nie "gotuje" się przy mocnych przegazówkach, ale najlepiej podłączyć woltomierz i po prostu zmierzyć napięcie w instalacji. Przy działającym silniku niezależnie od obrotów nie powinno przekroczyć około 13,7 -14 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michass Opublikowano 22 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2003 też właśnie o tym myślałem thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Nie wiem jak w GSXie, ale u mnie napięcie dochodzi do 14,9V(na światłach, bo bez ma ok 14,5V) i kierunki działają normalnie(z tym że miałem przypadek że co chwilę paliła się żarówka, aż trafiłem na dobrą). Z przerywaczami tak się może dziać jak są za mocne żarówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michass Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Nie wiem jak w GSXie' date=' ale u mnie napięcie dochodzi do 14,9V(na światłach, bo bez ma ok 14,5V) i kierunki działają normalnie(z tym że miałem przypadek że co chwilę paliła się żarówka, aż trafiłem na dobrą). Z przerywaczami tak się może dziać jak są za mocne żarówki.[/quote'] sprawdzałem napięcie i jest dobre - dokładnie pow. 4 tys obr. kierunki zaczynają głupieć :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 A to tak się stało samo z siebie, czy problem występował już jak kupiłeś maszynę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michass Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 A to tak się stało samo z siebie' date=' czy problem występował już jak kupiłeś maszynę?[/quote'] szczerze mówiąc nie zauważyłem tego zaraz po kupnie - moze dlatego ze nie przyglądałem się temu przy wyższych obrotach...ale wydaje mi sie że było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Aha.Wracając do napiecia, piszesz że jest dobre (mieści się w dopuszczalnych granicach) ale może jest jakiś znaczny wrozrost po przekroczeniu tych 4000rpm. Jak masz możliwość to spróbój założyć inny przerywacz(na krótko, z byle czego co ma podobnej mocy żarówki), nie jest dużo roboty, a będzie wiadomo co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michass Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Aha.Wracając do napiecia' date=' piszesz że jest dobre (mieści się w dopuszczalnych granicach) ale może jest jakiś znaczny wrozrost po przekroczeniu tych 4000rpm. Jak masz możliwość to spróbój założyć inny przerywacz(na krótko, z byle czego co ma podobnej mocy żarówki), nie jest dużo roboty, a będzie wiadomo co jest grane.[/quote'] w ogóle to mam załozony przerywacz chyba z duzego fiata lub malucha :( - napiecie jest dobre tzn przy wkręceniu do 8 tyś nie zmieniło się. jak tylko dorwe taki przerywcz to wyminie - szkoda ze nie mam pewności czy było dobrze na początku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 To pewnie bedzie to, u mojego kolegi w polonezie kierunki po włączeniu migają coraz szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Niektóre starsze przerywacze do kierunków sa zbudowane w bardzo prymitywny sposób.Na zasadzie bimetalu.Płynie prąd rozgrzewa blaszkę ta sie wygina i zwiera styki ,w tym momencie zaczyna stygnąc i odgina sie rozłaczając styki.Proste :?: Tak,ale i beznadziejnie głupie bo w miare wzrostu obrotów,obciązenia instalacji elekt. i zmian napiecia kierunki migaja z rózną szybkością.lepsze są przerywacze elektroniczne ze stabilizacja napięcia. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2003 w ogóle to mam załozony przerywacz chyba z duzego fiata lub malucha W poprzednim motocyklu (VT500) też miałem przerywacz z malucha - objawy były takie same: im wyższe obroty tym wyższa częstotliwość świecenia kierunków. Zmiana przerywacza rozwiązała problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.