klocek Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 oka powiedzmy ze dojechalem z angielskim motorem do polski i mam V5C co dalej??? musze wziac do tłumaczenia caly ten dowód angielski bo tylko to mam jako dowod ze jestem włascicielem motocykla zadnej umowy kupna-sprzedazy niemam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 panowie prosze o pomoc!!! mam V5C przetlumaczone wszystkie papiery takie jak przeglad,umowa itd.Bylem dzis w wydziale komunikacji a oni mowiua mi ze z angielskiego dowodu rejestracyjnego motocykla mi nie ubezpoiecza gdyz nie jest kompletny!!! gdyz niema czesci 11!!!!!! prosze o pomoc i porady co moge zg\robic bo nerwicy dostaje z gory dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zooq Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Co do przeróbek to tylko wymiana reflektora.Acha,z Ameryki też wymagają wymiany po nie ''zakrzywiają'' światła.Tam jest poziomo.Prędkościomierz musi być w km/h ale większość sprzętów ma i mph i km/h więc bajka.Cyfrowe można przeprogramować.Licznik przebiegu może być w milach.Zawsze powiesz że mały masz przebieg ;-) Ciekawi mnie następująca rzeczWyżej napisano "wymiana reflektora". Chodzi dosłownie o wymianę czy autor miał na myśli ustawienie świateł. Trudno, w nawale wszystkich informacji, dokładnie ustalić czy jedno, czy drugie. Jak w końcu z tym jest? I czy to aby napewno jedyna ingerencja jaka jest potrzebna po przywiezieniu motocykla z Anglii? Mam na myśli głównie Fazera, ale chętnie posłucham także o innych. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Światła masz odwrotnie, gdzie u nas drogowe tam mijania, więc jak ustawisz? Wymiana to wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 popieram kolege "pitek". napisał prawde.dodam ze sprzedałem ost 2 moto przywiezione przeze mnie z anlgi i kolesie po oklo 2 tyg jeden z kupcow zadzwonil ze moto przerejestrowane i wszystko gra.ode mnie dostal v5c, umowe miedzy mna a nim <moto bylo na angielskich papierach ale na mnie> i zrobiony przeze mnie pierwszy przglad w PL.dodam ze V5c dalem mu bez rubryki 11, bo oficjalnie zostala wyslana <powinna byc!!!!> do DVLA. Tak ze jak ktos slyszy w wydziale komunikacji ze nie zarejestruja bo nie ma 11 to nalezy wytlumaczyc glupiej babie ze 11 wysyla sprzedajacy do DVLA, ktory jest odpowiednikiem naszego wydzialu komunikacji i problem powinien byc jak ktos przyniesie V5C z rubryka 11 bo to oznacza ze moto nie zostalo wyrejestrowane w GB. ps. ja jeszcze nie wyslalem 11do GB a koles juz lata moim sprzetem na polskich blachach. ps. co do lamp, to zalezy od modelu i marki. jesli swieci prosto <nie wszystkie lapmy sa typowo na lewo-lub prawo stronny ruch> niektore swieca prosto, tzn ze ani bardziej na lewo ani bardziej na prawo to wszystko jest ok.moja CBR wlasnie tak ma i dostalem przeglad, wystarczy ze nie oslepia innych. tyle ode mnie, mam nadzieje ze cos pomoglem. Światła masz odwrotnie, gdzie u nas drogowe tam mijania, więc jak ustawisz? Wymiana to wymiana a tutaj zastanawiam sie co autor mial na mysli??? u nas drogowe a tam mijania??co za bzdura, no chyba ze zle intencje odczytalem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) nie wszystkie lapmy sa typowo na lewo-lub prawo stronny ruch masz centralną lampę to chyba wiadomo.A ta bzdura to odwrotnie niż w prawostronnym ruchu umieszczone światła, np u nas drogowe po lewej w UK odwrotnie, teraz jaśniej? RAz przejdzie przegląd raz nie, pozatym doznania w nocy niepowtarzalne, przynajmniej w GSF Edytowane 27 Maja 2007 przez leonstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) ojjjj koledzyy nie tak nie tak!!!! lampy mają inny skos .Chodzi o to ze lampa ma doswietlac pobocze wiec u nas ma skos ok 30 stopni po prawej stronie , a w UK ma skos ok 30 stopni po lewej stronie i to wszystko. Nie wiem czy lampy sie zamieniają miejscami, ale jak mam lampe UK i długie u mnie to jest lewa lampa. Np w SV miałem tez UK lampe , a tam swieca obydwie naraz. I jak sprawdziłem na diagostyce to mi świecieła lewa pod kontem , a powinna prawa. pzdr Edytowane 28 Maja 2007 przez MYCIOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 panowie prosze o pomoc!!! mam V5C przetlumaczone wszystkie papiery takie jak przeglad,umowa itd.Bylem dzis w wydziale komunikacji a oni mowiua mi ze z angielskiego dowodu rejestracyjnego motocykla mi nie ubezpoiecza gdyz nie jest kompletny!!! gdyz niema czesci 11!!!!!! prosze o pomoc i porady co moge zg\robic bo nerwicy dostaje z gory dzieki pozdrawiamMasz tę część z danymi motocykla? Nazwa właściciela, numery ramy itp? Tę większą, górną? pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 ojjjj koledzyy nie tak nie tak!!!! lampy mają inny skos .Chodzi o to ze lampa ma doswietlac pobocze wiec u nas ma skos ok 30 stopni po prawej stronie , a w UK ma skos ok 30 stopni po lewej stronie i to wszystko. Nie wiem czy lampy sie zamieniają miejscami, ale jak mam lampe UK i długie u mnie to jest lewa lampa. Np w SV miałem tez UK lampe , a tam swieca obydwie naraz. I jak sprawdziłem na diagostyce to mi świecieła lewa pod kontem , a powinna prawa.pzdr no wlasnie,zgadzam sie. w R6 ktora sprzedalem bylo tak samo - tyle ze przy mojej cbr-ce swieci porowno na obie strony. podobno zalezy od marki i modelu. nie wszyskie lampy doswietlaja jedna ze stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FirEye Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Witam wszystkich,powyzsze wypowiedzi odpowiadaja na wiele pytan, ale ja mam jedno, na ktore odpowiedzi nie znalazlem:jesli chce wrocic na moto z anglii to jak go ubezpieczyc na droge. czy ktos przeszedł juz tę droge.dzieki za odpowiedz,pozdro Edytowane 2 Marca 2008 przez FirEye Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam wszystkich,powyzsze wypowiedzi odpowiadaja na wiele pytan, ale ja mam jedno, na ktore odpowiedzi nie znalazlem:jesli chce wrocic na moto z anglii to jak go ubezpieczyc na droge. czy ktos przeszedł juz tę droge.dzieki za odpowiedz,pozdro Jesli chcesz wrocic na moto z UK do PL na angielskich blachach a dokumenty masz na siebie, to .............. wykup ubezpieczenie wazne na te dwa-trzy dni drogi do Polski i masz problem z glowy :D Jesli masz angielskie full comprehensive to mozesz na tym przebywac 45 dni za granicami Anglii :D Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerd Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Może i ja się dołączę do tego tematu.Miesiąc temu kupiłem motor, osoba która miała go wcześniej posiada dwa obywatelstwa PL i UK i właśnie na nim przyjechał do Polski. I chciał sprzedać go u nas w PL, więc kupiłem od niego dostałem Dowód rejestracyjny V5C (dokładnie dwie strony a4, wiadome jedna kartka z dwiema stronami) i do tego umowa kupna-sprzedaży która została zawarta u nas wg. umowy w Warszawie. Wiadome motor jest na żółtych tablicach nadal.Wiem jaka jest ogólna procedura załatwiania tych spraw. Tyle czy wszystko się tu zgadza i czegoś tu nie brakuje? I jak będzie z wypełnieniem "VAT 24 w celu otrzymania VAT 25" czy będzie tak samo czy będą jakieś utrudnienia bo umowa spisana w Warszawie wg. umowy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czudi Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 witam mamy taki sam problem FirEye, tez bym chcial wracac do polski motorem, gdzie mieszkasz w anglii? i kiedy bys chcial wracac do polski? widze ze tez jestes z wroclawia, jak bys sie czegos dowiedzial o tym ubezpieczeniu to napisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 To zapraszam Was do dzialu: podroze, przejazdzki .... i szukania tematu: Angielskie przy piwie ....Tam sie szykuje ekipa na wyjazd motocyklami do Polski :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renowator Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Planuje zakup motocykla w Anglii powypadkowego, który ma kategorię C. Z informacji zawartych w aukcji zawarta jest informacja "V5 will need to be applied for". Czy to oznacza, że aby otrzymać dokument V5 muszę naprawić szkodę i udać się do stacji diagnostycznej na przegląd? Czy ktoś wie jak to się odbywa jakie są opłaty za dokonanie takiego przeglądu i czy jest to skomplikowany proces?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.