Skocz do zawartości

Renowator

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Renowator

  • Urodziny 12/03/1983

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI GSF 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1547829

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Renowator

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Renowator

    Polatamy?

    Iwo widzę, że się rozkręcasz i mobilizujesz ekipę :)
  2. Mam do odsprzedania bilet na MotoGP w Brnie od 15/08/08-17/08/08. Wejściówka opiewa na wejście do sektorów ABCDEG. Wartość 75€ sprzedam za 100zł Kontakt 698 930 393 lub GG:1547829
  3. Planuje zakup motocykla w Anglii powypadkowego, który ma kategorię C. Z informacji zawartych w aukcji zawarta jest informacja "V5 will need to be applied for". Czy to oznacza, że aby otrzymać dokument V5 muszę naprawić szkodę i udać się do stacji diagnostycznej na przegląd? Czy ktoś wie jak to się odbywa jakie są opłaty za dokonanie takiego przeglądu i czy jest to skomplikowany proces??
  4. Witam W związku z tym, że ponad 3 miesiące temu podczas poszukiwań odzieży na motocykl nie natrafiłem na wiele rzeczowych recenzji produktów (wiekszość paplaniny) postanowiłem zamieścić, krotki opis rękawic (oraz innych akcesorii) które kupiłem. Modeka Racing Pro 270zł w sklepie Modeki za około 210zł w necie jak się dobrze poszuka i potarguje (u autoryzowanych dystrybutorów Modeki nie ma co liczyć na zniżki) http://www.modeka.pl/products/equipment/all_racing_pro.jpg Testowane w ruchu miejskim w sezonie letnim Rekawice są bardzo wygodne i w odpowiednim rozmiarze bardzo dobrze leżą na ręcę. Wentylacja wewnątrz rękawic jest na wysokim poziomie (wstawki ze strechu pomiędzy palcami na grzbiecie dłoni itd.). Nawet podczas gorących dni podczas stania w korkach ręka prawie się nie poci i nie przegrzewa. Podczas jazdy w nocy czuc delikatny przyjemny chłód przenikający rękawice. Wykonana ze skóry z kangura wewnętrzna częśc rękawic nie jest jakby mogło się wydawać jedynie bezużytczenym chwytem marketingowym. Podczas przymiarki w sklepie Pani odrazu je poleciła i zaczeła zachwalać w związku z czym wydałomi się to podejrzane i wziąłem dla porównania inne modele rękawic w podobnym przedziale cenowym. Różnica jest diametralna zwykłe rękawice za niezwykle pieniądze 240zł wydawały się jakbym ze zbroji ściągnietej z ręki średniwiecznego rycerza :notworthy: Grube, twarde i bez dobrego czucia jakbym ubrał zwykłe rękawice z bydlecej skóry od ruskich na targu (nie wiem jak z chłodzeniem nie testowałem podczas jazdy). Natomiast Racing Pro reweleacja jakby sie nie miało ich na ręce, idealnie czuć manetki, klamki, można zapiąć kask (mam zapięcie DD), a nawet zlapać za tyłek laseczkę :biggrin: poprostu bez porównania. Rekawice posiadają wygodny rzep opasający nadgarstek i rzep na wysokości mankietu. Wyglądają bardzo efektownie (mam niebiesko, biało, czarne-zamówiłem czarne ale przyszły takie i mi się spodobały) ale przede wszytskim są BARDZO WYGODNE. Mają wiele ochraniaczy na paliczkach, kostkach i na wyskości mankietu jednak ich skuteczności wole nie sprawdzać, a tym samym się nie wypowiadać. PODSUMOWANIE: Rękawice warte swojej ceny, zapewniają najwyższy komfort (sprawdzone). Ogólnie uznałbym to chyba za najbardziej udany zakup z odziezy jaką posiadam. Zaznaczam, że jestem jedynie użytkownikiem motocykla, a nie osobą pragnacą nadać medialny rozgłos produktom firmy Modeka :bigrazz:
  5. Witam Polecam zorientować się w ofercie firm spedycyjnych-transportowych jednak moto trzeba przygotować do transportu tak żeby stał stabilnie pionowo na jakims stojaku łatwym w manipulacji wózkiem widłowym lub leżał na jakiejs palecie. Jedna z godnych polecenia firm to http://www.mumnet.com.pl/html/strona_glowna.htm Koszty w okolicach brutto 300€ w okolice Londynu jednak każdy przypadek należy traktować z osobna. Do tego można zawsze ubezpieczyć transport za nie duże pieniądze.
  6. Witam W niedługim czasie zamierzam kupić w Wilkiej Brytanii używany motocykl i sprowadzić do kraju. Z jakimi procedurami mam się liczyć w UK i jakimi w PL? Z jakmi opłatami muszę się również liczyć w UK i PL. Bardzo proszę o pomoc osoby które sprowadziły motocykl i zarejestrowały lub które dokładnie są zorientowane w tej sprawie.
  7. Nie chodzi mi o stukniecie i lekkie szarpnięcie podczas wrzucania jedynki ( zdarzyłem to zauwazyć w innych motocyklach na które miałem okazję wsiąść lub stać obok na światłach). Chodzi o zgrzytanie i brak możliwości włożenia biegu gdy obroty sa nieco wyższe. Zuważyłem także że podczas gdy podkręcę silnik podczas jazdy np. na 3 biegu i chcę wrzucić 4 wystepują te same problemy tzn. bieg wchodzi z oborem i zgrzytem. Czy w waszych motocyklach występują te same problemy?? Może robię coś nie prawidłowo nie wydaje mi się ... wciskam sprzęgło jednocześnie odpuszczając całkowicie gaz, nastepnie zmieniam bieg, puszczam sprzęgło, dodaje gazu. W momencie kiedy zmieniam bieg występuje opór i zgrzytnięcie. Korzystałem z opcji "szukaj" zanim wrzuciłem ten temat i nietsety w gąszczu wiadomości nie znalazłem ani jednego posta poruszającego ten problem.
  8. Witam Mam małe doświadczenie w zakresie obsługi i funkcjonowania motocyklu, ponieważ dopiero co rozpocząłem przygodę z jednośladem. Dlatego proszę o pomoc osoby, które znają się w temacie i mogą mi pomóc, a nie tylko potafią filozofować. Posiadam motocykl Suzuki GSF 600N z 1997roku i od początku coś nie daje mi spokoju. Podczas gdy zmieniam biegi wyrażnie słysze zmiane biegów (może to normalne-nie znam się). Natomiast ostatnio podczas gdy dodam delikatnie obrotów na postoju tak na 2000 mam problem z wrzuceniem 1 biegu - poprostu zgrzyta jak cholera. To samo wystepuję gdy się spieszę i nie mam czasu żeby motocykl chwilkę pochodził i ruszam na ssaniu (ok. 3000obr/min). Muszę zrzucić trochę z ssania żeby spadły obroty. Czy jest to normalne, czy coś ulega zurzyciu? Może wystarczy podciągnąć linkę sprzęgła? Proszę o pomoc jedynie te osoby, które mogą wnieść coś konkretnego do tego tematu.
  9. Witam Potrzebuję instrukcji do Suzuki GSF 600 rok prod. 1997. Bardzo prosze o pomoc jesli ktoś zna aktualny link z ktorego można ściągnąć instrukcję lub może ktoś może mi ją przesłać.
  10. Witam Potrzebuję bardzo pilnie instrukcje w jezyku angielskim do Suzuki GSF 600 rok prod. 1997. Zna ktos aktualna strone z instrukcja dopobrania??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...