Asmodan Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Co wy gadacie ze jak zalozy tlok zwiekszajacy kompresje to wal padnie, jak jest w dobrym stanie to bedzie jezdzil. Jezeli jest tam oryginalny tlok to jest on napewno ciezszy od tuningowego kutego tloka np Woessnera. Ja sam u siebie zainwestowalem w taki tloczek, niestrety nie bylo do mnie zwiekszajacego kompresje lecz podnaszacy pojemnosc do 680ccm (srednica tuleji 102mm z 99). Oczywiscie wal zostal oryginalny, podobnie kolega ma DRce 600 tez tlok woessnera i oryginalny wal, i jakos sie nie sypie nic a sprzety nie maja z nami lekko. Wracajac do dalszego tuningu to zmiana gaznika oryginalnego na mechaniczny z pompka robi z motoru mala torpede, zupelnie inny motor (kwestia to mozolna regulacja), sam zmienilem na Mikuni TM40 i na wlasnym przykladzie potwierdzam to ze sie inaczej jezdzi. Mozna tez zainwestowac w wydech i filtr TwinAir albo K&N. Mnie to ominelo bo mam oryginalny przelot kawasaki z wersji R. Wracajac jeszcze do tlokow, to rozmawiajac z panem Mostowym (wybitny szlifierz z Poznania) Mowil ze najlepiej jest wlasnie kupic tloczek Woessnera, poniewaz w porownaniu do proxa jakosc jest o wiele lepsza, mowil jeszcze ze woessnery wszystkie sa kute a proxy niektore odlewane. Jezeli uda ci sie juz zrobic generalke i bedziesz chcial zainwestowac w gaznik to szykuj sie na duze wydatki ( okolo 250 euro).Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Korbowod jak walnie nie bedzie tego slychac- nie ma jakis wczesniej objawow- chyba ze glowka korbowodu jest przeciagnieta lub zowalizowana od przegrzania- niektore korbowody moga byc wzmocnione- w KLX 650 R jest tytanowy.Jak sie zwiekszy pojemnosc, stopien sprezania i moc- moze to byc na granicy wytrzymalosci i trzeba zdawac sobie z tego sprawe.Jak ktos nie liczy sie z kosztami to moze sobie zylowac silnik i do wspomnianych przeze mnie 60 KM, ale dla sredniego wyjadacza moze to byc za duzo(co bedzie jak korbowod pokaze kolano- czy kloega Asmodan pomoze koledze w remoncie??)Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Co wy gadacie ze jak zalozy tlok zwiekszajacy kompresje to wal padnie, jak jest w dobrym stanie to bedzie jezdzil. "Jak bedzie w dobrym stanie", ale raczej nie bedzie w tym mocno wyjezdzonym i starym silniku.Co innego jak kupujesz nowy korbowod z lozyskiem, wywazasz dynamicznie do nowego tloka ktorego ciezar jest inny niz fabryczny robisz szlif, glowice itd.W tym wypadku to jest czesciowy remont, ktory nie gwarantuje ze wal po zwiekszeniu stopnia sprezania sie nie rozleci w jakims momencie. Ty Asmodan za ew rozwalke silnika placic nie bedziesz, wiec dobre rady zachowaj dla siebie.Dla twojej wiadomosci tloki kute maja swoje plusy i minusy, jednym z tych minusow jest luzniejsze pasowanie w tloku i glosniejszy silnik.Cos o tym wiem bo jezdze na kutych tlokach WISECO w moim Suzuki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaj Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 a gdzie mogł bym się starać o te gaźniki?W sklepie od japońcow będą mieć?250 euro to za dwa gażniki czy jeden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) WitamGazniczki szukaj na ebay.de (mikuni tm 40 lub 42) widzialem tez przejsciowki dla tych gaznikow do silnikow co maja 2 gazniki w 1, a co do korbowodu to adamie masz racje ze jezeli nie biedzie dobry to nie ma sensu skladac silnika na nim ale ja przeciez pisalem ze jezeli bedzie w dobrym stanie czyli zero luzow i wytarc (dla mnie bardzodobry to jest nowy z fabryki) to przeciez pojezdzi.Pozdro PS oczywyscie szukaj do siebie jednego gaznika. Edytowane 29 Grudnia 2006 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaj Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 xr ma dwa gaźniki więc moj koszt jaest większy... :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 no ok ale szukasz jednego mechanicznego i przejsciowki na 2 gardziele, widzialem cos takiego na ebayu niemieckim, sa takze gazniczki mikuni mechaniczne na podmianke z tymi orginalnymi xrowskimi ale one juz kosztuja kupe kasy i nie latwo je znalezc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaj Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 no właśnie znalazłem taki gaźnik,kosztuje 499euro!Raczej nie pokuszę się na takie wydatki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.