Glizda Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Witam.Czy 45 tys km dla silnika suzuki bandit 600 to jest duzo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Raczej nie, Bandit spokojnie robi 100 tys. nawet wymiana rozrządu jest zalecana dopiero po 80 tys, w końcu to wieczny olejak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 czy aby na pewno po 80kkm? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Tak mi powiedzieli na serwisie, miałem wtedy 60 tys i coś mi stukało, przypuszczałem ze to może być rozrząd, a tam mi powiedzieli że to raczej nie możliwe bo w bandziorach rozrząd robi się profilaktycznie dopiero przy 80 tys, na chyba że ktoś katuje sprzęta nie wiadomo jak na zimnym silniku...teraz wiem już że to poprostu taka uroda silnika tzw grzechotnika a nie rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Witam.Czy 45 tys km dla silnika suzuki bandit 600 to jest duzo??Niedużo. To maszyna nie do zarżnięcia. :) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Lancuszek rozrzadu przy mojej :banghead: jezdzie zniosl bez problemu 70tys. (nowy wlasciciel moto wymienil go 'dla spokoju' przy ok.75tkm). Podobnie sprzeglo (wymienione sprezyny), ktore bezblednie znioslo moja prawie roczna nauke gumowania :banghead: Warto poswiecic uwage terminowym przegladom. Zawory w Bandytach reguluje sie tak latwo (srubki), iz nawet taki laik mechaniki jak ja, pod fachowym okiem, wykonal to samodzielnie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glizda Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 dzieki za pomoc ;) a na co jeszcze trzeba patrzec przy zakupie tego modelu z takim przebiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Przednie zawieszenie bywa miękkie.. Wtedy trzeba albo wymienić sprężyny na twardsze (ohlins kosztują ok 450zl) albo wytoczyć tulejki jak ja zrobiłem.. Tylny amorek też siada.. Zobacz dokładnie żeberka cylindrów czy nie są pośrupane co by świadczyło o wiekszej glebie.. Czy tarcze hamulcowe sie nie kończą co by swiadczyło ze ma wiekszy przebieg.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waligura Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 45tys to dobrze dotarty bandziorek teraz tylko trzeba sprwdzic czy zuzycie trcz hamulcowych jest adekwatne do tego przebiegu, rama jest bardzo wytrzymala i jesli nie mial powaznego dzwona to powina byc ok... mozna zazyczyc sobie przy ogladinach aby sprzeajcy sciagnal bak 5 min roboty zawsze bedzie lepeiej widoczna rama w okaolicach głowki ramy no i odglosami z silnika nie nalezy sie przejmowac bandit tak ma :P no ale wylapac te zle odglosy to polecam zabrac ze soba kogos kto jezdi na bandim...oczywiscie trzeba zwrócic uwage na spasowanie elemetów i sróby czy oryginalne jak to w kazdym motrku :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Przednie zawieszenie bywa miękkie.. Wtedy trzeba albo wymienić sprężyny na twardsze (ohlins kosztują ok 450zl) albo wytoczyć tulejki jak ja zrobiłem.. Tylny amorek też siada.. Tulejki+twardszy olej daja rade, choc sam zainwestowalem we wspomniane sprezyny firmy "O." (jednak gdybym sie cofnal w czasie, kupilbym inne). Z tylu mozna wymienic sama sprezyne, co zdaje egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Oprócz tego co koledzy napisali to jeszcze podnieś siedzenie i i zobacz stelaż pod kanapą czy jest oryginalnie spawany.Poogladaj tez moto pod katem czy nie bylo malowane, czy sie naklejki zgadzaja rocznikowo itp.Poza tym juz na forum bylo o tym sporo.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.