Skocz do zawartości

...Suzuki gsf 600 bandit...


Rekomendowane odpowiedzi

Tak mi powiedzieli na serwisie, miałem wtedy 60 tys i coś mi stukało, przypuszczałem ze to może być rozrząd, a tam mi powiedzieli że to raczej nie możliwe bo w bandziorach rozrząd robi się profilaktycznie dopiero przy 80 tys, na chyba że ktoś katuje sprzęta nie wiadomo jak na zimnym silniku...teraz wiem już że to poprostu taka uroda silnika tzw grzechotnika a nie rozrząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lancuszek rozrzadu przy mojej :banghead: jezdzie zniosl bez problemu 70tys. (nowy wlasciciel moto wymienil go 'dla spokoju' przy ok.75tkm). Podobnie sprzeglo (wymienione sprezyny), ktore bezblednie znioslo moja prawie roczna nauke gumowania :banghead:

 

Warto poswiecic uwage terminowym przegladom. Zawory w Bandytach reguluje sie tak latwo (srubki), iz nawet taki laik mechaniki jak ja, pod fachowym okiem, wykonal to samodzielnie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie zawieszenie bywa miękkie.. Wtedy trzeba albo wymienić sprężyny na twardsze (ohlins kosztują ok 450zl) albo wytoczyć tulejki jak ja zrobiłem.. Tylny amorek też siada.. Zobacz dokładnie żeberka cylindrów czy nie są pośrupane co by świadczyło o wiekszej glebie.. Czy tarcze hamulcowe sie nie kończą co by swiadczyło ze ma wiekszy przebieg..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45tys to dobrze dotarty bandziorek teraz tylko trzeba sprwdzic czy zuzycie trcz hamulcowych jest adekwatne do tego przebiegu, rama jest bardzo wytrzymala i jesli nie mial powaznego dzwona to powina byc ok... mozna zazyczyc sobie przy ogladinach aby sprzeajcy sciagnal bak 5 min roboty zawsze bedzie lepeiej widoczna rama w okaolicach głowki ramy

no i odglosami z silnika nie nalezy sie przejmowac bandit tak ma :P no ale wylapac te zle odglosy to polecam zabrac ze soba kogos kto jezdi na bandim...

oczywiscie trzeba zwrócic uwage na spasowanie elemetów i sróby czy oryginalne jak to w kazdym motrku :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie zawieszenie bywa miękkie.. Wtedy trzeba albo wymienić sprężyny na twardsze (ohlins kosztują ok 450zl) albo wytoczyć tulejki jak ja zrobiłem.. Tylny amorek też siada..

Tulejki+twardszy olej daja rade, choc sam zainwestowalem we wspomniane sprezyny firmy "O." (jednak gdybym sie cofnal w czasie, kupilbym inne). Z tylu mozna wymienic sama sprezyne, co zdaje egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego co koledzy napisali to jeszcze podnieś siedzenie i i zobacz stelaż pod kanapą czy jest oryginalnie spawany.

Poogladaj tez moto pod katem czy nie bylo malowane, czy sie naklejki zgadzaja rocznikowo itp.

Poza tym juz na forum bylo o tym sporo.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...