DiboS60 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 tak jak w temacie.Tu dane techniczne Kmxa http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN KTM lc2 http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN prosze o wypoiwedz lub korekte danych tam podanych.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 no nie wiem czy sa wiarygodne bo pisze ze KMX ma 5 biegowa skrzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Niechodzi o skrzynie bo byly tez 5skrzynie tak samo jak cylindry zeliwne i nicasilowe.Chodzi mi o wage, i moc bo wychodzi ze kmx ma silniejszy silnik niz minarelka w lc2 albo przynajmniej moc ta sama.co do wagi to bede niedlugo wiedzial bo kolega ma lc2 i pojedziemy na wage na zlom :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Czesc !! Z tych dwoch pieknych marek wybrałbym , tak dokladniej to nie da sie okreslic , zalezy pod jakim wzgledem , wagi np. to wygra kmx bo waży tez nie cale 100kg a ktm 120 kg ale widać ze przewage ma KMX < tak mi sie zdaje > :bigrazz: pozdroooo !!!! Pod z wzgledeem mocy TEZ ma przeawge ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Czesc !! Z tych dwoch pieknych marek wybrałbym , tak dokladniej to nie da sie okreslic , zalezy pod jakim wzgledem , wagi np. to wygra kmx bo waży tez nie cale 100kg a ktm 120 kg ale widać ze przewage ma KMX < tak mi sie zdaje > :D pozdroooo !!!! Pod z wzgledeem mocy TEZ ma przeawge ...Wychodzi na to, że jest lżejszy od EXC 125 i W 125 lol :icon_arrow: Zastanówcie się czasem co piszecie i nie wierzcie we wszystkie bzdury jakie są w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Przecież w LC2 jest ten sam silnik co w DT 125. KMX ma nicasilowy cylinder i to mu daje z 2-3km więcej niż dt. co do wagi to napewno żaden z motorów setki nie waży.... raczej około 120. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Przecież w LC2 jest ten sam silnik co w DT 125. KMX ma nicasilowy cylinder i to mu daje z 2-3km więcej niż dt. co do wagi to napewno żaden z motorów setki nie waży.... raczej około 120.LC2 ma nikasil i inny gaźnik.Starsze KMXy mają tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 a to nie wiedziałem. z wierzchu silnik w lc2 wygląda tak samo :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) No wlasnie Strzalku to mi niepasuje:) Ja mialem w briefie wbite 115 KG to mzoe byc prawda?? No a ktm i dt mają silnik Minareli. a ile Kmx ma KM ?? Edytowane 23 Grudnia 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 No wlasnie Strzalku to mi niepasuje:) Ja mialem w briefie wbite 115 KG to mzoe byc prawda?? No a ktm i dt mają silnik Minareli. a ile Kmx ma KM ??Bardzo możliwe i to pewnie na sucho.Wszystkie sety mają kolo 30km - wiec co za różnica czy ma ich 27 czy 29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Dowiesz sie co lepiej sie spisoje jak wymienisz tlok sciagniemy kolege na lc2 i wybierzemy sie w teren co lepiej bedzie sie spisywac to sie okaze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 mój kmx po wywaleniu wszystkich "zbędnych" dodatków z paliwem ważył trochę ponad 130kg.Z tego co ja wiem to od 89 roku miał już 6 biegów Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Co prawda nie mam danych KMX, lecz KDX125 z 1995 roku:masa po zatankowaniu:113 kg(104 na sucho)Silnik: 56mm x 50,6mm = 124 cm szesc. skrzynia- 6 biegowchlodzony ciecza, stop sprez: 8:1gaznik: 28mm Keihin PEwys siedzenia: 860mmLagi: 41mm upside down o skoku: 275tyl uni track: 275mmMoc z silnika: 22 KMV.max: 133km/hSpalanie:16 kilometrow na 1 litrze KTM 125 EXCmasa sucha: 94,5 kgsilnik: 54,2x54= 124,8gaznik Dell Orto vhsbfd 37mmskrzynia 6 biegowlagi 40mm upside down- 300mm skokutyl 340mm skokuwys siedzenia: 950mmniestety nie mam danych odnosnie osiagowPozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 lagi 40mm upside down- 300mm skokujakiś stary exc, z tego co mi wiadomo w nowszych grubsze lagi są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Na www.kmx125.de podają 115kg w stanie suchym.Jankiel kdx a kmx to 2 zupełnie inne motocykle które nie mają za sobą nic wspólnego. Dane tego exc jakies takie troche dziwne są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.