Skocz do zawartości

Aprilla Tuareg Rally 50

WLD_Wlodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zamierzam kupić taki motorower. Aprilla Tuareg Rally 50. Jestem amatorem jazdy...

Kilka pytań :

Co o niej myślicie?

Jakie są jej osiągi?

Jakie ma wady zalety?

Jak jest z częściami?? Czy są łatwo dostępne?

Proszę o pomoc!

Z góry dziękuje !

ja ma aprilie rx i to jest prawie to samo.. silniki to am4 do 90, am5 do 95 i w góre am6 tak mi sie wydaje z prodzu zawieszenie upsie down z tylu gazówka po pełnym odblokowaniu chyba cos koło 9km (tak chyba mają minarelki) ogulnie to spoko tylko dlamnie to brzydki tuareg ładniejszy rx... jak cos zle napsiałem t poprawcie... pozdro

Dzięki za odpowiedzi, ale chyba jednak sie nie skusze...

...Problem z częściami , 3 biegi, 90km/h ;/

Szukam jakiegoś sprzęta(nie skutera ani simsona) do 2000zł. Zastanawiam się nad Yamahą DT 80, RD 80, Suzą RG 80. Co jeszcze proponujecie?

hmmm... jabym nie bral na Twoim miejscu RD 80 ... ja mialem 2 i nie jestem zadowolony... paliło to dużo... i sie wszystko sypało... Kumpel tez ma rd... i podobnie sie dzieje... ale za to polecam RG ;] super sprzęt

Dzięki za odpowiedzi, ale chyba jednak sie nie skusze...

...Problem z częściami , 3 biegi, 90km/h ;/

co Ty gadasz? przecież am6 ( jak taki jest) to najlepsze silniki w swojej klasie!! z częsciami nie ma kłopotu bo takie silniki są w tzr, rs, hm cre, motorhispania i wielu innych. 3biegi-?? to zalezy bo jak na droge do super-mało mieszania no ale w teren może być za mało mocy na jedynce... . teraz prędkość. jak na 50ccm to bardzo dobra a co mnie bardzo u ciebie zdziwiło to Ty oczekujesz od motoroweru enduro żeby jechało 120km/h?? dziwne... moim zdaniem to jest bardzo dobry motorower