Skocz do zawartości

ZIMOWY REMONT WSKi 125 PytankA !!!


Mariusz1213
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich motorzystów. Jest niby zima i che przez ten czas przynajmniej coś zrobić z swoją WSKą. Pierwsze co musze zrobić to silnik właśnie go dziś rozpołowiłem iiiiiii jutro go będe czyścił. ale wcześniej jak nią jeżdziłem to miałem problem ponieważ, strasznie mi dymiła (czy zimna czy gorąca nie było różnicy). Igdy dziś spusciłem olej to było go połowe mniej niż go wcześniej wlałem . I gdy gdy ją paliłem rano gdy była zimna czy nawet po długiej jezdzie stanolem postałem z 2 min. i kopie i dalej przerywa. Przerywa tak z 1-2min. i sie uspokaja lecz dymi cały czas. Ja myśle że to wina simeringu od strony sprzegła, bierze olej i dymi i zawala świece i przerywa, a jak przeczyszcze świece to pali normalnie czyli musi być czymś zasyfiona. No ale nie wiem czy to napewno to bo jak rozlożyłem silnik to chce już go porządnie zrobić żeby póżniej drugi raz go nie rozkładać. Czyli co to może być Pomużcie. Ale co jeszcze można zrobić jak sie ma ok 300zł, z silnikiem co należy powymieniać bo napweno wymienie tłok i pierścionki i co jeszcze żeby już go drugi raz nie rozpoławiać. Piszcie na a co jeszcze to założe amortyzatory tylne od mz i pomaluje bak i błotniki spreyem . I co jeszcze. Może jakis tuning bo mam całął zime. Piszcie Proszę.!!!!

Edytowane przez Mariusz1213
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozpołowisz silnik to mozesz poprawić smarowanie łożysk wału poprzez nawiercenie wiertłem 10mm kanałów doprowadzających olej do łożysk wału. Kanał ten ma średnice kilku mm a jak nawiercisz wiertłem to powstaną takie jakby lejki przez co większa ilość oleju bedzie spływała do łożysk. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie kartery, czy są proste - bo może ciągnie ci olej także przez "połówki" (różni ludzie w różny sposób przed tobą mogli rozkładać ten silnik - także przy pomocy młotka i przecinaka ( :lalag: ) - więc tego typu uszkodzenia nie są wykluczone). Przyłóż karter wewnętrzną stroną do szyby - nie powinien się "gibać na boki". Załatw sobie dobre uszczelki - i "markowe" uszczelniacze (simmeringi znaczy się ;) )

Poza tym standardowo - wał, łożyska, dobrze złożyć skrzynię - i "rozpoławianie" masz z głowy :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...