Mariusz1213 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 (edytowane) Witam wszystkich motorzystów. Jest niby zima i che przez ten czas przynajmniej coś zrobić z swoją WSKą. Pierwsze co musze zrobić to silnik właśnie go dziś rozpołowiłem iiiiiii jutro go będe czyścił. ale wcześniej jak nią jeżdziłem to miałem problem ponieważ, strasznie mi dymiła (czy zimna czy gorąca nie było różnicy). Igdy dziś spusciłem olej to było go połowe mniej niż go wcześniej wlałem . I gdy gdy ją paliłem rano gdy była zimna czy nawet po długiej jezdzie stanolem postałem z 2 min. i kopie i dalej przerywa. Przerywa tak z 1-2min. i sie uspokaja lecz dymi cały czas. Ja myśle że to wina simeringu od strony sprzegła, bierze olej i dymi i zawala świece i przerywa, a jak przeczyszcze świece to pali normalnie czyli musi być czymś zasyfiona. No ale nie wiem czy to napewno to bo jak rozlożyłem silnik to chce już go porządnie zrobić żeby póżniej drugi raz go nie rozkładać. Czyli co to może być Pomużcie. Ale co jeszcze można zrobić jak sie ma ok 300zł, z silnikiem co należy powymieniać bo napweno wymienie tłok i pierścionki i co jeszcze żeby już go drugi raz nie rozpoławiać. Piszcie na a co jeszcze to założe amortyzatory tylne od mz i pomaluje bak i błotniki spreyem . I co jeszcze. Może jakis tuning bo mam całął zime. Piszcie Proszę.!!!! Edytowane 21 Grudnia 2006 przez Mariusz1213 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Regeneracja wału, szlif cyldra wymiana wszystkich łożysk i uszczelniaczy. Pożadny remont WSK to nawet wiecej niz 400zł;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Jak rozpołowisz silnik to mozesz poprawić smarowanie łożysk wału poprzez nawiercenie wiertłem 10mm kanałów doprowadzających olej do łożysk wału. Kanał ten ma średnice kilku mm a jak nawiercisz wiertłem to powstaną takie jakby lejki przez co większa ilość oleju bedzie spływała do łożysk. :flesje: Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Sprawdź sobie kartery, czy są proste - bo może ciągnie ci olej także przez "połówki" (różni ludzie w różny sposób przed tobą mogli rozkładać ten silnik - także przy pomocy młotka i przecinaka ( :lalag: ) - więc tego typu uszkodzenia nie są wykluczone). Przyłóż karter wewnętrzną stroną do szyby - nie powinien się "gibać na boki". Załatw sobie dobre uszczelki - i "markowe" uszczelniacze (simmeringi znaczy się ;) )Poza tym standardowo - wał, łożyska, dobrze złożyć skrzynię - i "rozpoławianie" masz z głowy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniano wfm Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Witam.Ubytek oleju był spowodowany zuzyciem simmeringa i to było przyczyna dymienia silnika.Za 300 zł mozesz wymienic wszystkie podzespoły jak simmeringi,łożyska,zregenerować wał i zrobić szlif cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.