Skocz do zawartości

B1


mwichan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!!

 

Więc może będe robił B1. Mam pytanie jak to później jest z B.Tzn. czy muszę wszystko od nowa czy nie? Czy koszty B1 będą niższe niż B (głownie chodzi mi o szkołe).Aha no i czy są jakieś inne wymagania od pojazdu oprócz ograniczenia masy do 550kg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie opłaca się inwestować w B1 bo praktycznie nie ma samochodów które mają mniej niż 550kg. A kase na to trzeba wyrzucić i to wcale nie małą jak na takie możliwości ale napewno niższe niż na B. Jeśli będziesz chciał robić później B to obowiązuje Cię również całe "przeszkolenie" z tego co kojarze to nie masz tylko w szkole jazdy obowiązkowej teorii na którą większości i tak nie chodzi "bo po co??".

Z tego co wiem to poza ograniczeniam masy jest również ograniczenie pojemności i mocy silnika ale ile to jest to nie pamiętam dokładnie.

Dobrze zastanów się czy jest sens żeby wyrzucać kase na B1!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomek sprawdz sobie mase matize a później się wypowiadaj dla ułatwienia podaje linka http://www.polmozbyt.szczecin.pl/matiz/?xm...ad_page&st=2063 a jak nie chce Ci się sprawdzać to podam 778~837 kg. Więc jak podajesz takie dane to najpierw to sprawdz a później się wypowiadaj!!

 

Żebyś nie pisał bzdur to podam jeszcze dla twojej informacji że Fiat 126p gotowy do jazdy ma ok 600kg.

Z TEGO CO PAMIĘTAM nawet Smart waży wiecej niż 550kg ale tego nie chce mi się szukać i sprawdzać.

Edytowane przez mattir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem co do tego w 100% pewny, ale chyba jest tak jak z A1 czyli przy zdawaniu na kat. B mając kat. B1 na KURSIE nie musisz się już uczyc teorii i jezdzisz tylko połowe jazd (a co za tym idzie płacisz mniej).

Przy egzaminie też zdajesz tylko praktyke ...

 

Jeżeli sie mylę to mnie poprawcie mastersi :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to Smart jest ciezszy od Matiza ( moge sie mylic ).

 

W kazdym razie w Europie produkowane sa dwa lub trzy takie samochody. Jako, ze kazdy kraj europejski moze wprowadzic wlasne przepisy. cena zaczyna sie od 8500,- €

 

Przepisy Niemieckie ograniczaja wage pojazdu o napedzie elektrychnym do 350 kg + baterie

 

W przypadku silnika diesla do 4 kW

 

w przypadku silnika spalinowego do 50ccm i 4 kW

 

Wszystkie rodzaju napedu nie moga w takim aucie przekraczac predkosci 45 km/h

 

Pojazd ten jest tu klasyfikowany jako klasa S

 

pozdrawiam

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kumpel ma taki samochodzik i to jest tak:

w warszawie jest firma ktora na zamowienie "tuninguje malucha" obnizajac jego mase do kolo 530 kg przyczym zmienia cala karoserie i zawieszenie , wystawia paiperki i homologacje i wtedy masz w dowodzie ze ma 530kg (koszt yo 7tys zl , maluch jest zawsze po remoncie generalnym !!)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w krakowie szkolą B1 na Smartach, wiec jest on zapewne tak homologowany w polsce.

 

no za 7 tys są COLOboby.. a mi nie o to chodzi... nie będe miał tyle kasy chodź bym zapieprzał nie wiem ile

"maluchem" na bank nie pojezdzisz, a inne pojazdy B1 będą napewno kosztowały wiecej niż te 7tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...