Skocz do zawartości

Wreszcie mam Drag Star 650 Clasic


xedos1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, postanowiłem założyć nowy temat z moim Dragiem. Kupiłem go w zeszłym tygodniu, rok 2004, salon Polska, 1 właściciel, servisowany. Z dodatków ma narazie gmole ze spacerówkami, sisibar, daszek i alarm. Pogoda ostatnio mi nie dopisuje, ale mniejmy nadzieje ze niebawem się ociepli :icon_twisted:

 

Moj DRAG STAR 650 Clasic

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za miłe słowa :biggrin:

 

Mam pytanko odnośnie tylnej oponki, na wiosnę chce ją wymienić, powiedcie mi czy kupować Dunlopa takiego jaki jest czy oponę inne firmy np. tą PIRELLI. Cena jest sporo tańsza, ale czy to dobra guma?

 

Jeszcze jedno pytanko odnośnie oleju? Jaki olej zalać i o jakiej lepkości? Drag ma 21 tys km

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w klubie!!!! Jak już troszkę pojeździsz napisz jak to cacko Ci się sprawuje ja z mojego jestem zadowolony!!!!

98'-12000 nakręcone 3-ci właściciel z salonu polska książka serwisowa

Co bym Ci chętnie zwędził :crossy: to podesty pod nogi (mój jeszcze ma stopki) poluję już na nie trzeci miesiąc (w serwisie nowe sztuka 107 euro) Jeszcze raz pisz jak ci się sprawuje!!!!!

 

 

http://img223.imageshack.us/my.php?image=100b2880vr3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, Xedos! Jeśli chcesz zakładać pirelki, to tylko gdy dużo jeździsz: powiedzmy 12-15000 km na rok i szybko je zmienisz. Powód: prędko się plastyfikują i mimo nadal wysokiego bieźnika guma traci elastyczność. Osobiście polecam Metzelery ME880 Marathon. Z żadnych opon nie byłem tak zadowolony. Moje 3 kolejne Drag Stary nakręciły już pode mną ok. 120000 km i nie zawiodły, ale na tych OldMotylek trzyma się najlepiej. Z olejów silnikowych polecam Mobil 10W40. Do dyfra, tak jak pisałem w nurcie XV535, Castrola albo Shella 80W90. Uważaj przy wymianie filtra oleju: łatwo ukręcić gwint w aluminiowym bloku silnika, zwłaszcza na centralenj śrubie pokrywki. Wyrządził mi tę szkodę przed laty "autoryzowany" mechanik, jeszcze w 650A, i musiałem przegwintować na większy rozmiar. recepra jest jedna: klucz dynamometryczny i trzymanie się wartości z instrukcji warsztatowej czy Haynesa, Clymera. Suchych, czystych dróg i płynnych zakrętów bez niespodzianek! :icon_rolleyes:

 

Slaczek, jeśli masz więcej niż 170 cm, nie zakładaj podłóg - nogi na zwykłych podnóżkach są o wiele wygodniej wyciągnięte, lepiej czujesz motocykl niż z podgiętymi (podesty to wymuszają). :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz mi powiedziec, bo tez slyszalem takie glosy, aby zalewac dyfer i silnik tym samym olejem ???

Poza tym, jak moto ma 21 tys. przejechane to zmieniac tez olej w dyfrze ?

Co ile sie tam zmienia oleum ?

I wtrace cos od siebie: jaki olej zalac jesli nie wiem co teraz jest w srodku a motor ma 40000 ale mil przejechane ?

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam olej w dyfrze i silniku = wierutna bzdura!!!

 

Mała ilość (200ml) i niewiele kosztuje = najlepiej co sezon zmieniać, śrubę spustową i wlewową dokręcać też z właściwym momentem, kluczem dynamometrycznym, starannie założonym (w przeciwnym razie gwint i główka śruby zostaną szybko zniszczone.

 

Pisałem koleżance od XV535: do nieznanego silnika zalej półsyntetyk. Gdybyś w efekcie miał większe zużycie paliwa albo oleju, względnie jedno i drugie - zmień na minerał. Pamiętaj, że po tej ostatniej operacji nie ma już odwrotu. Mineralny jest co prawda tańszy, ale zmieniałbym go wg. starych rytmów Yamahy co 6000 km, półsyntetyk co jakieś 10-12000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzieki.

Takie opinie slyszalem o oleju w silniku i dyfrze, dlatego zapytalem.

A wymiana czeka mnie w marcu, wiec musze wiedziec czym "nakarmic" maszyne aby byla zadowolona.

I piszesz ze co sezon ....

Jak tu ( w UK ) sezon praktycznie caly rok trwa :icon_mrgreen:

Jest jakas taka przerwa co tu sie nazywa "zima", czyli deszcze przez dwa-trzy tygodnie i temperatura spada do .... +5 stopni, ale to wszystko. Kto musi to jezdzi caly rok.

Ja nie, wiec maszyna teraz odpoczywa. :buttrock: :icon_mrgreen:

I jeszce jedno pytanie: jaki olej zalac do lag bo tez slyszalem ze jakis gestszy aby lepsze tlumienie bylo ???

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...