kusztyk Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Witam. Chce zeby motor byl troche bardziej zrywny lepiej przyspieszal. Teraz mam rolki 9g kupilem takie co maja 6.7g zalozylem i okazalo sie ze jeszcze gorzej. Czy ma znaczenie firma rolek? Bo kupilem takie najtansze na allegro. I czy to prawda ze czym lzejsze tym lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Im lżejsze tym lepiej przyspiesza, im cięższe tym gorzej, ale ma lepszy v-max. Spróbuj założyc rolki 4,7 g - u mnie to był "złoty środek" ... Jesli to nie pomoże to już więcej nie kombinuj i daj skuter do serwisu i popros o regulacje ... Moj kolega zapłacił 200 zł, ale za to zrobili mu to bardzo porządnie - v-max około 90 km/h i dobre przyspieszenie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 (edytowane) Nie zawsze to sie sprawdza im lzejsze tym lepiej przyspiesza , im ciezsze tym szybszy... Najlepiej kupic zestaw rolek testowych :crossy: Edytowane 17 Grudnia 2006 przez Bari Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Im lżejsze tym lepiej przyspiesza, im cięższe tym gorzej, ale ma lepszy v-max.Przyspieszenie to jedno, ale jeszcze pozostaje problem pokonywania wzniesień. Kiedyś założyłem jakieś wyjątkowo ciężkie rolki do skutera i owszem, rozpędzał się (na płaskim) do ok. 100 km/h (uprzedzając pytania: skuter jest po tuningu na 70 ccm), ale za to pod Oboźną (ulica o dużym stopniu nachylenia) ledwo dawało się podjechać, tak więc zmieniłem rolki na lżejsze. Innym razem założyłem maksymalnie lekkie rolki i skuter wyrywał spod świateł niczym strzała, niemalże mieląc pasek napędowy :bigrazz: , ale prędkość maksymalna wynosiła jedynie 80 km/h, a więc mniej więcej tyle, ile przed tuningiem (skuter wcześniej był odblokowany). Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dlatego najlepiej założyc jakies po środku :)Mi po mieście zależało na przyspieszeniu, ale w trasce przydałby się większy v-max :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dlatego najlepiej założyc jakies po środku :lalag:Tak też zrobiłem - założyłem rolki średnio ciężkie. Prędkość maksymalna może nie powala na kolana, zwłaszcza jak na skuter po tuningu, ale za to peugeocik ma całkiem dobre odejście, a i pod górę da się w miarę sprawnie podjechać. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusztyk Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 A w rolkach waga sie tylko liczy? Czy tez firma? I jeszcze mam pytanko co w tym medlu zrobic zeby byl szybszy? Poniewaz jade nim tylko max 50. Odciolem juz zawirowywacz spalin i z 45 na 50 skoczylo:(. Na wariatorze nie ma blokady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Waga, wymiar i firma sie liczy :icon_rolleyes:Najtańsze są te RMSy, są o nich różne opinie. Muszą byc jeszcze jakies blokady ... Sprawdzałes wydech, moduł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Najtansze nie znaczy najgorsze , mialem RMS . teraz mam Polini i woczoraj zauwazylem ze juz sie zaczynaja scierac (znacznie) a nie mam ich nawet pol roku . RMS'ki mi najdluzej sluzyly :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Dlatego napisałem, że są o nich różne opinie :flesje:Ja miałem Polini i nieźle się trzymały :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusztyk Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Wydech jak sprawdzic? Musial bym go rozciac. Ale dzisiaj znow porowalem wsadzic te 6,7 i nie szlo to fajnie:( Zauwazylem ze mam tez krzywe to kolo co po nim pasek chodzi ale nie te co sa w nim rolki tylko to drugie jak to sie nazywa? Bym musial na allegro kupic jakies tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 To kolo nazywa sie Przeciwtalez Wariatora lub poprostu Wiatrak . Sprawdz dokladnie czy ono jest krzywe czy moze poprostu odlew jest krzywo , ja myslalem ze mam krzywy dzwon ale to tylko odlew byl krzywy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusztyk Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Zeby szybciej jezdzil chyba kupie caly wariator jakis tylko nie wiem jaki chyba z Malossi ten 2000. Bo tak jak mam kupic rolki dobre to 80zl a wariator z rolkami mam po 260zl a stary wariator moge sprzedac:). I wiem juz gdzie jest blokada modulu wiec poprobuje posciagac. I mysle ze to 65 poleci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 65 km/h spokojnie poleci ...Rolki za 80 zł? Polini można dostac za 25 zł ;) Moduł to najgorsza blokada jaka mogła sie trafic, według mnie najtrudniej ją zdjąc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Blokada na module to kwestia odczepienia jednego kabelka (przynajmiej w motorowerach , nie mialem stycznosci z blokadami na module skuterow , ale pewnie tak samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.