Skocz do zawartości

Jakie rolki?


kusztyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chce zeby motor byl troche bardziej zrywny lepiej przyspieszal. Teraz mam rolki 9g kupilem takie co maja 6.7g zalozylem i okazalo sie ze jeszcze gorzej. Czy ma znaczenie firma rolek? Bo kupilem takie najtansze na allegro. I czy to prawda ze czym lzejsze tym lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im lżejsze tym lepiej przyspiesza, im cięższe tym gorzej, ale ma lepszy v-max.

 

Spróbuj założyc rolki 4,7 g - u mnie to był "złoty środek" ...

 

Jesli to nie pomoże to już więcej nie kombinuj i daj skuter do serwisu i popros o regulacje ... Moj kolega zapłacił 200 zł, ale za to zrobili mu to bardzo porządnie - v-max około 90 km/h i dobre przyspieszenie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im lżejsze tym lepiej przyspiesza, im cięższe tym gorzej, ale ma lepszy v-max.

Przyspieszenie to jedno, ale jeszcze pozostaje problem pokonywania wzniesień. Kiedyś założyłem jakieś wyjątkowo ciężkie rolki do skutera i owszem, rozpędzał się (na płaskim) do ok. 100 km/h (uprzedzając pytania: skuter jest po tuningu na 70 ccm), ale za to pod Oboźną (ulica o dużym stopniu nachylenia) ledwo dawało się podjechać, tak więc zmieniłem rolki na lżejsze.

Innym razem założyłem maksymalnie lekkie rolki i skuter wyrywał spod świateł niczym strzała, niemalże mieląc pasek napędowy :bigrazz: , ale prędkość maksymalna wynosiła jedynie 80 km/h, a więc mniej więcej tyle, ile przed tuningiem (skuter wcześniej był odblokowany).

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego najlepiej założyc jakies po środku :lalag:

Tak też zrobiłem - założyłem rolki średnio ciężkie. Prędkość maksymalna może nie powala na kolana, zwłaszcza jak na skuter po tuningu, ale za to peugeocik ma całkiem dobre odejście, a i pod górę da się w miarę sprawnie podjechać.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w rolkach waga sie tylko liczy? Czy tez firma? I jeszcze mam pytanko co w tym medlu zrobic zeby byl szybszy? Poniewaz jade nim tylko max 50. Odciolem juz zawirowywacz spalin i z 45 na 50 skoczylo:(. Na wariatorze nie ma blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech jak sprawdzic? Musial bym go rozciac. Ale dzisiaj znow porowalem wsadzic te 6,7 i nie szlo to fajnie:( Zauwazylem ze mam tez krzywe to kolo co po nim pasek chodzi ale nie te co sa w nim rolki tylko to drugie jak to sie nazywa? Bym musial na allegro kupic jakies tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kolo nazywa sie Przeciwtalez Wariatora lub poprostu Wiatrak . Sprawdz dokladnie czy ono jest krzywe czy moze poprostu odlew jest krzywo , ja myslalem ze mam krzywy dzwon ale to tylko odlew byl krzywy :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby szybciej jezdzil chyba kupie caly wariator jakis tylko nie wiem jaki chyba z Malossi ten 2000. Bo tak jak mam kupic rolki dobre to 80zl a wariator z rolkami mam po 260zl a stary wariator moge sprzedac:). I wiem juz gdzie jest blokada modulu wiec poprobuje posciagac. I mysle ze to 65 poleci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...