Arni22222 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Napiszecie mi jak mozecie jakie są skutki jak rozrząd sie posypie w kawasaki zx 7r ??? z gory wielki dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 (edytowane) Totalnie rozdupiony silnik. Edytowane 16 Grudnia 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 szukanie silnika na allegro lub ebay i liczenie kasy na skupie zlomu sprzedajac stary na alu ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jest jeszcze opcja że będzie do roboty sama głowica z tłokami. Ale czuje że to Ci tamten wyjątkowo tani serwis ( 700 zeta za rozrząd )naopowiadał takich bzdetów. Co do paska jak w samochodzie to ok może strzelić ale jak długo żyje tak nie słyszałem żeby komuś łąńcuch rorządu pękł. Nie twierdze że to niemożliwe ale w czasie gdy łapie już luz i jest do wymiany mamy spokojnie dość czasu na zgromadzenie kapitału do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 W najlepszym przypadku wygiętych kilka zaworów i uszkodzony tłok. W najgorszym rozpierdzielony silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni22222 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 (edytowane) Czyli jakie są objawy ostateczne przed wymianą bo najiprawdopodobniej servis prubuje mnie naciągnąc ?? napiscie mi jakie jest prawdopodobienstwo ze rozrząd czy te cale napinacze sie rozlecą motor ma przejechane 44 tys kilometrowZ GORY DZIEEKUEJ BARDZO ZA ODPOWIEDZI I POMOC !! NAPRAWDE JESTE WDZIECZNY Edytowane 16 Grudnia 2006 przez Arni22222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Sprawdź napinacz łańcucha rozrządu! A łańcuszek nie musi sie zerwać, wystarczy że w wyniku zbyt dużego luzu przeskoczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Czyli jakie są objawy ostateczne przed wymianą bo najiprawdopodobniej servis prubuje mnie naciągnąc ?? napiscie mi jakie jest prawdopodobienstwo ze rozrząd czy te cale napinacze sie rozlecą motor ma przejechane 44 tys kilometrowZ GORY DZIEEKUEJ BARDZO ZA ODPOWIEDZI I POMOC !! NAPRAWDE JESTE WDZIECZNY Ja mam zygzaka 600, rok 92 i nakręcone niby 47000. Rozrządu na razie nie słyszę i nie chce jeszcze słyszeć w przyszłym sezonie :biggrin: . Osobiście jeszcze jak żyje nie słyszałem żeby komuś sieknął łańcuch rozrządu ale i nie przecze że tak może nie być. Widze że masz od niedawna te moto i troche z emocjami podchodzisz. Ochłoń trochę to sam się przekonasz że nic na siłe nie trzeba szukać. Zostaw rozrząd puki co na razie w spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 (edytowane) Czolem! Vulcan mojego ojca. 4 lancuszki rozrzadu.Na poczatku sezonu 2004 cos zaczelo lomotac w silniku na zimnym oleju. W srodku sezonu zaczelo lomotac juz normalnie nawet na cieplo, a pod koniec sezonu silnik halasowal jak stara sieczkarnia.Poszlo do naprawy, lancuszki wyciagniete jak guma w 20-letnich majtach, zajechane zebatki na walkach rozrzadu. Jeszcze troche by tata pojezdzil, a zeby na walkach spilowalyby sie do reszty, lancuch przeskoczyl i z silnika zrobilaby sie mielonka. Nie wiem na ile slyszalna jest praca zuzytego lancucha rozrzadu w rzedowej czworce, bo tam jest przewaznie tylko jeden lancuszek. Ja bym tam zajrzale do 2-3 mechanikow, zeby posluchali silnika i wypowiedzieli sie na temat lancucha rozrzadu. Pozdrawiam PSJak bylem na takie osluchiwanie u roznych mechanikow swoja CB 750, to metody mieli rozne. Jedna z nich, to wrzucic jedynke, zablokowac hamulec przedni i bardzo powoli zaczac zduszac silnik puszczajc sprzeglo. Mechanik twierdzil, ze na takich minimalnych obrotach, na granicy zdechniecia silnika, lancuszek zuzyty robi najwiecej halasu.Inna metoda polegala na krotkim i szybkim dodawaniu gazu - ten mechanik twierdzil, ze zuzyty lancuszek slychac gdy silnik schodzi z obrotow :icon_mrgreen:.No i of korz jak pisali przedmowcy - napinacz. Sprawdzic ile go juz wyszlo :icon_razz:. Ale do dzis nie mam pojecia jak sie to sprawdza :lalag:. Edytowane 17 Grudnia 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 no jak ja bylem na sprawdzeniu lancuszka to wziol wkrecil pare razy na 8tys obrotow i kazal mi jechac do domu i nie szukac na sile inwestycji, lancuszek powinno byc slychac jak jest juz naciagniety tylko od tego moze szlak trafic napinacz tak slyszalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 najlatwiej sprawdzic po napinaczu , wymnieniajac lancuszek warto wymienic slizgi lanmcuszka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.