Skocz do zawartości

125 cz 250 na poczatek i jaka marka?


Rekomendowane odpowiedzi

czesc,nacodzien jezdze r1-ką ale postanowilem ze potrzebuje czegos na weekendy na pola i do lasu,mam przeznaczone tylko 4000 na crossa czyli cr,rm,kx,yz z lat 90-94,doradzcie mi co bedzie lepsze 125-czy 250 i jaka marka,ile godzin przezywa taki silnik w takich dwusowach i czy w 250 bedzie zywotniejszy?jak dbac o moto zeby silnik pracowal jak najdluzej?po prostu powiedzcie mi co bedzie najlepsze na poczatek a jednoczesnie w miare trwale..wielkie dzieki za odpowiedzi.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 trwalsza ale znacznie mocniejsza nawet za mocna dla zupelnego swiezaka w enduro , jazda w terenie to nie to samo co po asfalcie to w ogole inny styl jazdy. Jezdziles juz takim bolidem ?? 125/250 w 2T. Co do trwalosci amatorsko uzytkowana seta 125 pojezdzi rok bez remontu a 250 dluzej, ale koszt remontu wiekszy no i zre wiecej, a takie sprzety nawet amatorsko latajac pala ok 10/100 km . Firma zaleznie od stanu , ale starego crosa ciezko wyrwac w stanie do jazdy, mocny 40/50+ konny silnik odwdziecza sie krotkim zywotem. Zupe robisz tylko na dobrym markowym oleju , najlepiej syntetyku, lanie mixolu i tym podobnych olejow przeznaczonych do demoludow moze byc dosc ryzykowne .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trwalosci amatorsko uzytkowana seta 125 pojezdzi rok bez remontu

Chyba na grzyby raz w miesiącu z babcią na pace. Miałeś sete że takie mądrości wypisujesz? Koleś na codzień wali 180KM motorem wiec z ponad 50KM maszyną też sobie poradzi i nie ma co cudować że będzie pierdział, przyzwyczaji sie do charakterystyki oddawania mocy w tydzień i zacznie odkręcać. Na jego miejscu brałbym tylko 250 2T. Wiadomo że teren to coś inengo niż asfalt ale R1 to jest R1 czyli olbrzymie dopierdolenie. Z 250 sobie z palcem w dupie poradzi. A poza tym 125 do lasu? To już 250 sie zdecydowanie bardziej nadaje.

Edytowane przez Kaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles mial SX 125 z 2002 a inny koles mial starszawa CR 125 , tlok raz w roku wymieniali , latali srednio czesto.

 

A ty jezdziles w terenie 250 ze takie mądrosci wypisujesz ?? co z tego ze lata R1 - teren a afalt to inna bajka, inna technika, bedzie on nowa uczyl sie jezdzic a 250 mniej bledow wybacza, latwiej moze porwac. Do tego wazne jest tez odpowiednie wdzianko na enduro,cross, bez tego minimum jezdzi sie dosc kiepsko, latwo cos sobie zlamac.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles mial SX 125 z 2002 a inny koles mial starszawa CR 125 , tlok raz w roku wymieniali , latali srednio czesto.

 

A ty jezdziles w terenie 250 ze takie mądrosci wypisujesz ?? co z tego ze lata R1 - teren a afalt to inna bajka, inna technika, bedzie on nowa uczyl sie jezdzic a 250 mniej bledow wybacza, latwiej moze porwac. Do tego wazne jest tez odpowiednie wdzianko na enduro,cross, bez tego minimum jezdzi sie dosc kiepsko, latwo cos sobie zlamac.

twoje zdanie nitomen juz znamy ze kazdy krowiasta 650 powinien mieć w teren

250 kupi to bedzie lepiej dla niego, mimo ze bedzie go rzucalo, ale po przsiadce z R1 na 125 bedzie mowil ze to nie idzie - wiem bo moj brat jezdzi na R6 i mimo ze kompletnie w lesie nie ogarnia mojej wr'ki to i tak mowi ze wolalby miec wiekszy zapas mocy

 

 

A tak w ogole nie odbiegając od tematu to - YZ250 !!!!

Edytowane przez eloelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha jest jak szmata - bieraj Kawasaki :clap:

 

eloelo czy ja co napisalem zeby gosc kupil 650 ?? pokaz mi gdzie ?? bo ja po tym metylu mam slaby wzrok i nie widze. A pozatym jak polecam to 600 nie 650 :lalag:

 

powracajac do tematu - wiem ze to wydatek ale buty i ochraniacze /zołw albo cala zbroje warto kupic - chyba ze twoje kosci sa z tytanu :buttrock:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm....wiadomo ze przy pojemnosci 250 bedzie troche wiekszy komfort niz 125....ale ja osobiscie mam yz 125 i bardzo ładnie sie sprawuje :) do tej pory tylko 2 razy mi zabraklo mocy ale jakos sie wyratowalem sprzeglem :):) mam 6 biegow i mi ich nie brakuje :):) ale uwazam ze jesli jezdziles r1-ka to smialo mozesz kupic 250 :) zawzze lepiej jest miec lekki zapas mocy a wiadomo ze niemusisz odkrecac na poczatku i z czasem sie przyzwyczaisz do oddawania mocy itd...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sprzedałem mojego exc gościowi co na codzień jeździ gsxr1000 i bandziorem 600, i muszę powiedzieć że koleś jechał jakby pierwszy raz w życiu wsiadł na moto , był trochę zszokowany tym że na pierwszych 4 biegach moto samo na koło wchodziło, o reakcji na gaz niewspomnąc

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyna rada dla załozyciela tematu to przejechać sie na 125 i na 250 2T i zobaczyć co mu bardziej podchodzi. Na mój motor też juz niejeden wytrawny jezdziec z duzym starzem na turystyku lub plastiku siadał i za kazdym razem kończyło sie to komentażem "łozeszty jak sie kur... na tym utrzymać?!?" :icon_mrgreen: to całkowicie inna konstrukcaj maszyny i inna technika jazdy :)

 

No a jesli chodzio markę to jak dla mnei honda CR i kawasaki KX lub włansie YZ. Nie ma wiekszego znaczenia którą z marek wybierzesz bardziej zwróć uwagę na stan :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co porównywać plastików do crossów/hard enduro 2t. Przecież to kompletnie inne maszyny, kontrast jaki mają między sobą jest jak między czarnym, a białym. Z tego rocznika to moto najlepiej ściągnąć z Reichu, bo tutaj to mało kto o takie maszyny dba. Poza tym, bierz ćwiartkę, bo do lasu to seta nie jest dobrym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździłem na kx 250 to mi nie przeszkadzała moc, tylko przeszkadzało mi to że dołu niema tylko jak sie wkręci to odrazu staje dęba a tak to da się tym jeździć. jak bym nim polatał z tydzień to by było git, tylko skąd brać kase na wache.... <hmmm>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...