akiraone Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Jak każda WRka jest śliczna, no może bardziej od innych bo nówka sztuka. :flesje: Dbaj o siebie i o motocykl, śmigaj szybko i lataj wysoko :crossy: Dzieki. Ale moge sie pochwalic zdjeciami juz rozdziewiczonej WRki, eh bolalo w sercu jak tak przelatywalem przez to paskudne bloto a ono chlapalo wzbijalo sie w powitrze i siadalo tylko gdzie sie da na moje dzidzi http://bikepics.com/pictures/752052/ :) . I bez pierwszej gleby tez sie nie obylo Dominik Szymanski ostatnio mi napisal ze jedyna ich wada to chyba sa tylko gnace sie klamki i oto dowod http://bikepics.com/pictures/752053/. Moto jest potega chodz jest zablokowany to idzie pod kazdy podjazd obojetnie na ktorym biegu chodz nie ukrywam ze jak dzisiaj tak mykalem to korzystalem tylko z 1,2,3 :) o reszcie moge na razie zapomniec hehe... a tak wogole Panowie i Panie zycze Wam wszystkim Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Hehehe a mi się nie zdarzyło ani razu zeby zgiąć klamke czy ja złamać a wiele razy leżałem i to przy powaznych glebach! Zdrowych Wesołych!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 (edytowane) Hehehe a mi się nie zdarzyło ani razu zeby zgiąć klamke czy ja złamać a wiele razy leżałem i to przy powaznych glebach! no bo zamiast klamki gioł sie twoj paluch :biggrin: hehe wracajc do watku - Gratuluje!! Edytowane 22 Grudnia 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 elo... mam do Was pytanko mam nadzieje ze tutaj zagladacie czasem :-) a niechce rozpoczynac nowego tematu, jak sa poblokowane WR'ki sprzedawane w Europie , wydech i na lince gazu (manetka ma krotki skok) , gdzie jeszcze ? bede sciagal pewnie blokady przy pierwszym przegladzie ale chcial bym od Was wiedziec co jest jeszcze, bo nie jest chyba tak samo poblokowana jak WR'ka ze stanow ? Prosze tez o wyjasnienie o co chodzi z tymi ustawieniami Jetting " http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...?t=411240" ? (chodzi o jakies ustawienia wtrysku paliwa albo sie myle - prosze o wytlumaczenie) i jeszcze jedno ma ktos moze manuala do instalacji KIT'u homologacyjnego, bo jest tam pewien wor z duza iloscia dziwnych srubek, wkretow jakis czujnik ktorych niemam pojecia jak zainstalowac, nie robie tego i tak na razie ale chcial bym wiedziec co i jak, nawet jest tam jakas dziwna rurka do wydechu taka zakrzywiona, jakis przewod gumowy eh duze tego, albo niechcaca wpadlo im kilka czesci do pudelka ktore wogole niesa mi potrzebne :-) .... pozdrawiam thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 elo... Prosze tez o wyjasnienie o co chodzi z tymi ustawieniami Jetting " http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...?t=411240" ? (chodzi o jakies ustawienia wtrysku paliwa albo sie myle - prosze o wytlumaczenie) pozdrawiam thxChodzi o ustawienia gaźnika pod konkretne dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Właśnie ja tez musze dać sprzeta fachowcowi bo mi walgi ogniem z wydechu jak mu na luzie przegazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Właśnie ja tez musze dać sprzeta fachowcowi bo mi walgi ogniem z wydechu jak mu na luzie przegazuje. Jeśli sprzęt nie jest rozgrzany to norma w 4T że ci ogniem wali z rury. Gorzej jak po pół godzinnej jeździe też tak będzie robił, wtedy trzeba wyregulować gaźnik. Jeśli temperatura spada należałoby zrobić regulację mieszanki a w 2T zmienić dyszę na "zimową". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 a ja mam jeszcze jedna sprawe: -jezdze sobie wlasnie juz drugi dzien moja WR'eczka i problem pojawil sie wczoraj wieczorem jak wrocilem do domu ale olalem temat bo pomyslalem ze tak ma byc albo przejdzie jej na nastepny dzien a tutaj dzisiaj zonk znowu sie zaczelo tak dziac. Juz wyjasniam, odpalam motor na ssaniu, wylaczam potem ssanie pare przygazowek i jazda powoli, nie daje mu od razu w palnik, potem troche ostrzejszej jazdy (jesli tak mozna nazwa moje przyzwyczajanie sie na razie do jej mocy :-)). I moto w pewnym momencie jak ruszalem pod gorke zgaslo i pojawil sie problem bylo mi bardzo ciezko odpalic na rozrusznik zaskoczyl raz ale zaraz potem zgasl, wiec kopie kopie i w koncu sie udalo ale od razu musialem dodac od razu troche gazu aby nie zgasl potem juz trzymal obroty, potem znowu jazda i zonk, w czasie postoju na biegu jalowym jak przygazuje dwa, trzy razy potem znowu chce przygazowac motor nagle gasnie :-( odpala bez problemu ale potem znowu pare razy przekrece manetka gazu i za ktoryms razem moto gasnie (tak jak bym po prostu wciasnal ENGINE STOP) czy to moze byc spowodowane ? prosze bardzo o pomoc mam panikowac czy te maszynki tak maja. Zastanawiam sie czy moze to byc ze mam oryginalny wydech i sie dlawi przez niego po prostu go zatyka i dusi, chodz zadnych dziwnych dzwiekow nie wydaje po prostu tak jak bym zgasil moto... hmm, moze po dotarciu mu przejdzie tak jak jeden z kolegow mi sugerowal, ale juz ponad 100km zrobilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Jak dajesz bardzo szybko rolke to jest norma w 4t ze ci zdusi a co do tego odpalenia po zdueszniu daj mu zimne ssanie ale ogólnie yamaha ciężko pali na rozrusznik nie tak jak ktm od ryśniecia ją cza dluzej pokrecic o jakas sekundke :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 (edytowane) Jak dajesz bardzo szybko rolke to jest norma w 4t ze ci zdusi Niestety tak jest, że nagłe odkręcenie manetki w 4T może spowodować zaduszenie sprzeta, po prostu nie jest w stanie przepalic nagłego dopływu paliwa. W KTMie nie miało to zbytnio znaczenia i nie zdarzało mi się, jednak w WR 250 bardziej da się to zauważyć. Trzeba nauczyć się z jaką prędkością można dawać gazu i to załatwi problem. Edytowane 25 Grudnia 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Niestety tak jest, że nagłe odkręcenie manetki w 4T może spowodować zaduszenie sprzeta, po prostu nie jest w stanie przepalic nagłego dopływu paliwa. W KTMie nie miało to zbytnio znaczenia i nie zdarzało mi się, jednak w WR 250 bardziej da się to zauważyć. Trzeba nauczyć się z jaką prędkością można dawać gazu i to załatwi problem.u mnie tak jest gdy z dolnych obrotow czyli jak motocykl stoi np. na luzie, dodam mega szybko gazu to troche go zmulijednak podczas jazdy moge wachlować gazem jak mi sie tylko podoba i jest wszystko dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 hmm, dwa razy uslyszalem "...bo KTM tak nie mial..." :-D zaczynam sie denerwowac :-) .... a tak na serio dzieki za wytlumaczenie panowie...eh do duzej ilosc rzeczy bede sie musial przyzwyczajic, a wracajac do wczesniejszego pytania mial ktos z Was kit homologacyjny ? jesli tak to zagadam na priv. i jeszcze jedno wiem ze nie na temat do konca ale jak juz rozmawiamy to co tam :-), co robicie za kazdym razem ze swoim sprzetem po jezdzie, tzn. mycie, suszenie, smarowanie lancucha, zakladam jakis worek na koncowke aby wilgoc sie nie dostawala do srodka bo trzymam ja w garazu nie ogrzewanym. co mozna jeszcze we wlasnym zakresie robic ? cos dodatkowo nasmarowac ? jakies sugestien ? (filt tez wiem-ale nie robie tego za kazdym razem) u mnie tak jest gdy z dolnych obrotow czyli jak motocykl stoi np. na luzie, dodam mega szybko gazu to troche go zmulijednak podczas jazdy moge wachlować gazem jak mi sie tylko podoba i jest wszystko dobrze umnie wlasnie nie muli tylko po prostu STOP i gasnie zadnej czkawki czy dlawienia, po prostu gazuje jest ok jeszcze raz jest ok i np. za trzecim razem przekrecam gaz a tu STOP wylacza silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 do wydechy wsadzalem po prostu kawał szmaty. zazwyczaj mylem normalną wodą pod lekkim cisnieniem bo nie chcialo mi sie karchera wyciagac.jezdzilem generalnie sobota i niedziela wiec w piatek wieczorem mylem filtr powietrza. lancuch smaruj jak juz jest suchy, tak samo z filtrem powietrza.wiadomo ze nie dotyczy sie to tylko wr'ki tylko kazdego motocylka offroadowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 hmm, dwa razy uslyszalem "...bo KTM tak nie mial..." :-D zaczynam sie denerwowac :-) .... a tak na serio dzieki za wytlumaczenie panowie...eh do duzej ilosc rzeczy bede sie musial przyzwyczajic, a wracajac do wczesniejszego pytania mial ktos z Was kit homologacyjny ? jesli tak to zagadam na priv. i jeszcze jedno wiem ze nie na temat do konca ale jak juz rozmawiamy to co tam :-), co robicie za kazdym razem ze swoim sprzetem po jezdzie, tzn. mycie, suszenie, smarowanie lancucha, zakladam jakis worek na koncowke aby wilgoc sie nie dostawala do srodka bo trzymam ja w garazu nie ogrzewanym. co mozna jeszcze we wlasnym zakresie robic ? cos dodatkowo nasmarowac ? jakies sugestien ? (filt tez wiem-ale nie robie tego za kazdym razem)umnie wlasnie nie muli tylko po prostu STOP i gasnie zadnej czkawki czy dlawienia, po prostu gazuje jest ok jeszcze raz jest ok i np. za trzecim razem przekrecam gaz a tu STOP wylacza silnik Można jeszcze chuchać, dmuchać i głaskać :bigrazz: Mnie ciekawi temat przewodni tego wątka a mianowicie co przyszło w zestawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 (edytowane) Może ci to stopowanie przejdzie bo ja wczasie jazdy tez moge dawac jak chce myśle że jak wsadzisz wydech przelotowy bedzie lepiej a z tym KTM nie bierz sobie tak do serca bo kolega śmiga ze mna na EXC 450 to KTM od yamahy odstaje i to sporo technicznie co do kopa to WR go niszczy EXC to taki zmulec niewiem czy nie przez ta skrzynie 6. Edytowane 25 Grudnia 2006 przez Pacian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.