Skocz do zawartości

Nowa Yamaha WR450 2006' co przychodzi w zestawie.


Rekomendowane odpowiedzi

Jak każda WRka jest śliczna, no może bardziej od innych bo nówka sztuka. :flesje:

Dbaj o siebie i o motocykl, śmigaj szybko i lataj wysoko :crossy:

 

 

Dzieki. Ale moge sie pochwalic zdjeciami juz rozdziewiczonej WRki, eh bolalo w sercu jak tak przelatywalem przez to paskudne bloto a ono chlapalo wzbijalo sie w powitrze i siadalo tylko gdzie sie da na moje dzidzi http://bikepics.com/pictures/752052/ :) . I bez pierwszej gleby tez sie nie obylo Dominik Szymanski ostatnio mi napisal ze jedyna ich wada to chyba sa tylko gnace sie klamki i oto dowod http://bikepics.com/pictures/752053/.

 

Moto jest potega chodz jest zablokowany to idzie pod kazdy podjazd obojetnie na ktorym biegu chodz nie ukrywam ze jak dzisiaj tak mykalem to korzystalem tylko z 1,2,3 :) o reszcie moge na razie zapomniec hehe...

 

a tak wogole Panowie i Panie zycze Wam wszystkim Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe a mi się nie zdarzyło ani razu zeby zgiąć klamke czy ja złamać a wiele razy leżałem i to przy powaznych glebach!

no bo zamiast klamki gioł sie twoj paluch :biggrin: hehe

wracajc do watku - Gratuluje!!

Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo...

 

mam do Was pytanko mam nadzieje ze tutaj zagladacie czasem :-) a niechce rozpoczynac nowego tematu, jak sa poblokowane WR'ki sprzedawane w Europie , wydech i na lince gazu (manetka ma krotki skok) , gdzie jeszcze ? bede sciagal pewnie blokady przy pierwszym przegladzie ale chcial bym od Was wiedziec co jest jeszcze, bo nie jest chyba tak samo poblokowana jak WR'ka ze stanow ?

 

Prosze tez o wyjasnienie o co chodzi z tymi ustawieniami Jetting " http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...?t=411240" ? (chodzi o jakies ustawienia wtrysku paliwa albo sie myle - prosze o wytlumaczenie)

 

i jeszcze jedno ma ktos moze manuala do instalacji KIT'u homologacyjnego, bo jest tam pewien wor z duza iloscia dziwnych srubek, wkretow jakis czujnik ktorych niemam pojecia jak zainstalowac, nie robie tego i tak na razie ale chcial bym wiedziec co i jak, nawet jest tam jakas dziwna rurka do wydechu taka zakrzywiona, jakis przewod gumowy eh duze tego, albo niechcaca wpadlo im kilka czesci do pudelka ktore wogole niesa mi potrzebne :-) ....

 

pozdrawiam

thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo...

 

 

Prosze tez o wyjasnienie o co chodzi z tymi ustawieniami Jetting " http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...?t=411240" ? (chodzi o jakies ustawienia wtrysku paliwa albo sie myle - prosze o wytlumaczenie)

 

 

 

pozdrawiam

thx

Chodzi o ustawienia gaźnika pod konkretne dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja tez musze dać sprzeta fachowcowi bo mi walgi ogniem z wydechu jak mu na luzie przegazuje.

 

Jeśli sprzęt nie jest rozgrzany to norma w 4T że ci ogniem wali z rury. Gorzej jak po pół godzinnej jeździe też tak będzie robił, wtedy trzeba wyregulować gaźnik. Jeśli temperatura spada należałoby zrobić regulację mieszanki a w 2T zmienić dyszę na "zimową".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam jeszcze jedna sprawe:

 

-jezdze sobie wlasnie juz drugi dzien moja WR'eczka i problem pojawil sie wczoraj wieczorem jak wrocilem do domu ale olalem temat bo pomyslalem ze tak ma byc albo przejdzie jej na nastepny dzien a tutaj dzisiaj zonk znowu sie zaczelo tak dziac. Juz wyjasniam, odpalam motor na ssaniu, wylaczam potem ssanie pare przygazowek i jazda powoli, nie daje mu od razu w palnik, potem troche ostrzejszej jazdy (jesli tak mozna nazwa moje przyzwyczajanie sie na razie do jej mocy :-)). I moto w pewnym momencie jak ruszalem pod gorke zgaslo i pojawil sie problem bylo mi bardzo ciezko odpalic na rozrusznik zaskoczyl raz ale zaraz potem zgasl, wiec kopie kopie i w koncu sie udalo ale od razu musialem dodac od razu troche gazu aby nie zgasl potem juz trzymal obroty, potem znowu jazda i zonk, w czasie postoju na biegu jalowym jak przygazuje dwa, trzy razy potem znowu chce przygazowac motor nagle gasnie :-( odpala bez problemu ale potem znowu pare razy przekrece manetka gazu i za ktoryms razem moto gasnie (tak jak bym po prostu wciasnal ENGINE STOP) czy to moze byc spowodowane ? prosze bardzo o pomoc mam panikowac czy te maszynki tak maja. Zastanawiam sie czy moze to byc ze mam oryginalny wydech i sie dlawi przez niego po prostu go zatyka i dusi, chodz zadnych dziwnych dzwiekow nie wydaje po prostu tak jak bym zgasil moto...

 

hmm, moze po dotarciu mu przejdzie tak jak jeden z kolegow mi sugerowal, ale juz ponad 100km zrobilem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dajesz bardzo szybko rolke to jest norma w 4t ze ci zdusi a co do tego odpalenia po zdueszniu daj mu zimne ssanie ale ogólnie yamaha ciężko pali na rozrusznik nie tak jak ktm od ryśniecia ją cza dluzej pokrecic o jakas sekundke :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dajesz bardzo szybko rolke to jest norma w 4t ze ci zdusi

Niestety tak jest, że nagłe odkręcenie manetki w 4T może spowodować zaduszenie sprzeta, po prostu nie jest w stanie przepalic nagłego dopływu paliwa. W KTMie nie miało to zbytnio znaczenia i nie zdarzało mi się, jednak w WR 250 bardziej da się to zauważyć. Trzeba nauczyć się z jaką prędkością można dawać gazu i to załatwi problem.

Edytowane przez kristi_rx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak jest, że nagłe odkręcenie manetki w 4T może spowodować zaduszenie sprzeta, po prostu nie jest w stanie przepalic nagłego dopływu paliwa. W KTMie nie miało to zbytnio znaczenia i nie zdarzało mi się, jednak w WR 250 bardziej da się to zauważyć. Trzeba nauczyć się z jaką prędkością można dawać gazu i to załatwi problem.

u mnie tak jest gdy z dolnych obrotow czyli jak motocykl stoi np. na luzie, dodam mega szybko gazu to troche go zmuli

jednak podczas jazdy moge wachlować gazem jak mi sie tylko podoba i jest wszystko dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, dwa razy uslyszalem "...bo KTM tak nie mial..." :-D zaczynam sie denerwowac :-) ....

 

a tak na serio dzieki za wytlumaczenie panowie...eh do duzej ilosc rzeczy bede sie musial przyzwyczajic,

 

a wracajac do wczesniejszego pytania mial ktos z Was kit homologacyjny ? jesli tak to zagadam na priv.

 

i jeszcze jedno wiem ze nie na temat do konca ale jak juz rozmawiamy to co tam :-), co robicie za kazdym razem ze swoim sprzetem po jezdzie, tzn. mycie, suszenie, smarowanie lancucha, zakladam jakis worek na koncowke aby wilgoc sie nie dostawala do srodka bo trzymam ja w garazu nie ogrzewanym. co mozna jeszcze we wlasnym zakresie robic ? cos dodatkowo nasmarowac ? jakies sugestien ? (filt tez wiem-ale nie robie tego za kazdym razem)

 

u mnie tak jest gdy z dolnych obrotow czyli jak motocykl stoi np. na luzie, dodam mega szybko gazu to troche go zmuli

jednak podczas jazdy moge wachlować gazem jak mi sie tylko podoba i jest wszystko dobrze

 

umnie wlasnie nie muli tylko po prostu STOP i gasnie zadnej czkawki czy dlawienia, po prostu gazuje jest ok jeszcze raz jest ok i np. za trzecim razem przekrecam gaz a tu STOP wylacza silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wydechy wsadzalem po prostu kawał szmaty. zazwyczaj mylem normalną wodą pod lekkim cisnieniem bo nie chcialo mi sie karchera wyciagac.

jezdzilem generalnie sobota i niedziela wiec w piatek wieczorem mylem filtr powietrza. lancuch smaruj jak juz jest suchy, tak samo z filtrem powietrza.

wiadomo ze nie dotyczy sie to tylko wr'ki tylko kazdego motocylka offroadowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, dwa razy uslyszalem "...bo KTM tak nie mial..." :-D zaczynam sie denerwowac :-) ....

 

a tak na serio dzieki za wytlumaczenie panowie...eh do duzej ilosc rzeczy bede sie musial przyzwyczajic,

 

a wracajac do wczesniejszego pytania mial ktos z Was kit homologacyjny ? jesli tak to zagadam na priv.

 

i jeszcze jedno wiem ze nie na temat do konca ale jak juz rozmawiamy to co tam :-), co robicie za kazdym razem ze swoim sprzetem po jezdzie, tzn. mycie, suszenie, smarowanie lancucha, zakladam jakis worek na koncowke aby wilgoc sie nie dostawala do srodka bo trzymam ja w garazu nie ogrzewanym. co mozna jeszcze we wlasnym zakresie robic ? cos dodatkowo nasmarowac ? jakies sugestien ? (filt tez wiem-ale nie robie tego za kazdym razem)

umnie wlasnie nie muli tylko po prostu STOP i gasnie zadnej czkawki czy dlawienia, po prostu gazuje jest ok jeszcze raz jest ok i np. za trzecim razem przekrecam gaz a tu STOP wylacza silnik

 

 

Można jeszcze chuchać, dmuchać i głaskać :bigrazz:

 

 

 

Mnie ciekawi temat przewodni tego wątka a mianowicie co przyszło w zestawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ci to stopowanie przejdzie bo ja wczasie jazdy tez moge dawac jak chce myśle że jak wsadzisz wydech przelotowy bedzie lepiej a z tym KTM nie bierz sobie tak do serca bo kolega śmiga ze mna na EXC 450 to KTM od yamahy odstaje i to sporo technicznie co do kopa to WR go niszczy EXC to taki zmulec niewiem czy nie przez ta skrzynie 6.

Edytowane przez Pacian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...