eloelo Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 czyli co przelozenia skrzyni , kompresja ? wie ze Yamaha ma spore roznice techniczne nmiedzy modelami YZ wa WR 450, nie wiem jak to w KTM .jak nie wiesz to nie pisz bo jak przeczyta to ktos kto sie nie zna to bedzie myslal ze to prawda i pojdzie i sobie SX450 kupi bo taniej stoją a chcial exc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 jesli ktos kupuje takie moto, to chyba wie cos na ten temat i wie gdzie go bedzie uzywal , zupelny laik nie wyda 30 tys ot tak sobie bo mu sie kolor podoba. sorki troszke nie doczytalem , teraz wiem ze jest sporo roznic silnikowych , elektrycznych i w zawieszeniu a wracajac do tematu ciekawe jak z cena ,czy bedzie sie roznic od katow ze staryszm silnikiem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 jesli ktos kupuje takie moto, to chyba wie cos na ten temat i wie gdzie go bedzie uzywal , zupelny laik nie wyda 30 tys ot tak sobie bo mu sie kolor podoba. oj są tacy oj są Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Obecnosc rozrusznika bardzo pomaga na torze gdy zaliczymy upadek i liczy sie wtedy kazda sekunda zeby sie pozbierac odpalic i jechac dalej i nie stracic cennej pozycji, Tylko jest jeszcze sprawa kto kupi takiego ktma? Właśnie osoba dla której to co powiedziałeś jest kluczową sprawą. Bardzo mało osób kupuje nową furę tego pokroju żeby sobie pojeździć po prywatnym lesie.Wiadomo że kopniak daje komfort ale podejrzewam że awaria rozrusznika jest tak samo prawdopodobna jak awaria kopniaka. Nie ma co się martwić na zapas.Wydaje mi się że zawodnicy dziękują Bogu za ten rozrusznik. Widać czasami jak w MŚ ktoś się wywróci potem kopie w błocku i kopie i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 jeździłem i powoiem krótko rewelacja. Silnik szczerze powiedziawszy nie jest dużo mocniejszy niz np. w modelu 06 ale zawieszenie i prowadzenie bajka. Nie zachowuje sie w zakrętach jak jakiś klocek tylko sktęca sie tym prawie jak jakąś 125 -atką. Motocykl naprawde godny uwagi, ale ma jeden minus. Silnik to nowa konstrukcja i nie wiadomo jak z wytrzymalością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 (edytowane) motocykl zostal bardzo odmieniony od wersji z 2006 r , i bardzo mi sie podoba , rozrusznik to bardzo fajna sprawa , ale dla mnie gdzie nie startuje w zawodach (jeszcze , a nuz mnie cos najdzie i zaczne , mam na mysli cc) kopka jest w 100% wystarczalna i wole ja niz rozrusznik ps znam ludzi , zupelnych laikow co kupuja exc 450,525 na poczatek bo chca poszpanowac ze maja kase ;p pozdro Edytowane 22 Grudnia 2006 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Co do rozrusznika i brak kopniaka montowanie tego i tego nie miało by sensu. KTM specjalnie nie zastosował kick-startera żeby mógł zredukować mase. Przy kick-starterze mamy: sam kopniak, wałek dodatkowy, sprężynę, zębatkę. Jeżeli byśmy to zwarzyli to trochę warzy a w to miejsce idzie rozrusznik, który nie wiele więcej waży. Więc mamy rozrusznik przy podobnej masie, która była w roczniku z kopniakiem. A po drugie SX to cross a nie EXC i na torze rozruch silnika powinno się używać tylko raz na początku zawodów ;) A gdy stanie się wypadek przy pracy wciskamy tylko magiczny czerwony guziczek i jazda. A z kopniakiem różnie to bywa szczególnie gdy jesteśmy zmęczeni itd. I mamy 2 okrążenia do końca zawodów. Motocykl ten stworzono żeby walczył o jak najwyższe lokacje w zawodach a nie do endurowania po lesie od tego jest EXC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.