Sienkos Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Witam.Mam problem...a raczej duży problem. Chce kupić motocykl. Moim marzeniem zawsze był Hornet. Po wejściu modelu z 2005 z up-side downem jeszcze bardziej chciałem go mieć. Tylko teraz mam dylemat:czy model z 2005 roku jest dużo lepszy od modelu z 2003 w góre? prócz zmian kosmetycznych i regulacji w gaźnikach, zmienił sie przede wszystkim przedni widelce. Czy zmiana ta wpłynęła w bardzo dużym stopniu na prowadzenie horneta? Jest warte dopłacenie te kilku tys zl? Lubie jeździć agresywnie i bardzo mi zależy na dobrym prowadzeniu w zakrętach, przy głębokim pochyleniu(wiem ze drogi u nas nie za najlepsze ale przyjmijmy ze sa idealne :biggrin: ). Wiec jak się sprawa ma miedzy tymi dwoma modelami? Ostatnio tez zacząłem się zastanawiać nad Yamaha FZ6. Co polecilibyście jako użytkownicy tych motocykli? może ktoś jeździł na obu lub miał oba i mógłby podzielić sie opinia i pomoc zrozpaczonemu kolesiowi :biggrin: Naprawdę jest to dla mnie bardzo ważna sprawa i chciałbym nie żalować, w końcu to wydatku tych kilkunastu tys pln i raczej na pare lat. Wiec proszę o wyrozumiałość i BARDZO PROSZĘ O POMOC. Z góry bardzo dziękuje pozdrawiamBartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Wszystko fajnie, ale napisz może jakie masz doświadczenie w jeżdzie? Ile lat już w siodle itp? Jak dla mnie to Hornetka i Fazerka to dwa różne typy motocykli spójrz tylko na liczbe kucy.... Jeżeli poszukujesz mocnej maszyny, której się nie wystraszysz to chyba hornet, bo wskakiwanie na 100 konnego potwora mija się z celem. Oczywiście dostane po uszach od kolegów, którzy będą doradzać fazerke i mówic o tym jaki to spokojny i idealny motocykl dla ciebie;). To tyle madrości. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Jezdze 13 lat czyli polowe zycie :biggrin: wiekszosc poprzednich maszyn to enduraki...choc nie wszystkie. z tego co wiem do moc jest porownywalna. i dalczego fazer spokojniejszy? przeciez to silnik od R6 juz na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Czolem! Moze cos Ci to da...:http://www.motorbikes.be/en/compare/3851/5573/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Czolem! Moze cos Ci to da...:http://www.motorbikes.be/en/compare/3851/5573/ Pozdrawiam Dzieki, ale dane techniczne dobrze znam obu modeli. Chodzilo mi raczej o odczucia osob jezdzacych na tych maszynach. Z tabelki nie dowiem sie jak sprawuja sie takie moto w zakretach, czy roznic miedzy zmiana zawiasów w hornecie jest odczuwalna itp...bo szczerze powiedziawszy najbardziej mnie ciekawi wlasnie sprawa przodu w tych motocyklach i czy jest duza przewaga up-sidów nad normalnym rozwiazaniem nawet jesli brak w nich jakiejkolwiek regulacji.dziekuje bardzo za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Siemanko ! Kolego, jezeli tyle lat juz jezdzisz, a zwlaszcza endurakami wiec jezdzic pozrafisz. Ja osobiscie uwazam, ze oba moto sa dobre. Hornet ma jak dla mnie lepsza pozycje prowadzenia ( lubie wygodniejsze ) tzn dla mnie kat zgiecia w kolanach musi byc mniejszy tak jak jest to w wypadku Hondy. oba maja dobre zawieszenie. Nie potrafie i nie wiem jaka bedzie roznica w prowadzeniu tych dwoch Hornetow. Podejrzewam, ze roznice nie beda duze. Radzilbym po prostu przejechac sie wszystkimi trzema a odpowiedz podadza Ci emocje i ich analiza + zdrowy rozsadek. Sam wiesz ze i tak wybierzesz najlepszy kompromis. Szczerze mowiac ja wolalcym Honde CBF 600 S z ABS'em. Mimo mniej konikow i mniejszej dynamiki a wiec agresywnosci, to jednak wieksze bezpiechenstwo jazdy, tylko ten Design..... pozdrawiam :icon_razz: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 (edytowane) Jezdze 13 lat czyli polowe zycie :) wiekszosc poprzednich maszyn to enduraki...choc nie wszystkie. z tego co wiem do moc jest porownywalna. i dalczego fazer spokojniejszy? przeciez to silnik od R6 juz na wtrysku. Tak cyferki mi sie rąbnęły i to mocno, przepraszam. Natomiast uważam, że powinieneś się zastanowić czy jest dobrym pomysłem wyjezdzanie na drogi 100 konną maszyną? Jak dla mnie to trochę za dużo, jeżeli nie jeżdziłeś wcześniej na tego rodzaju sprzętach. Może jakiś pośredni motocykl kawa er-6n? Pozdr Edytowane 9 Grudnia 2006 przez xj 600 n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Tak cyferki mi sie rąbnęły i to mocno, przepraszam. Natomiast uważam, że powinieneś się zastanowić czy jest dobrym pomysłem wyjezdzanie na drogi 100 konną maszyną? Jak dla mnie to trochę za dużo, jeżeli nie jeżdziłeś wcześniej na tego rodzaju sprzętach. Może jakiś pośredni motocykl kawa er-6n? Pozdr no właśnie zastanawiałem się tez na suza sv 650...juz sam nie wiem..dlatego zadalem to pytanie tutaj :) , liczac na pomoc i rady :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Osmiele sie zauwazyc, ze moc maszyny nie ma nic wspolnego z jazda, jezeli juz to waga i porecznosc moto. Nie gra juz bowiem raczej roli czy masz 65 czy 100 koni, czy 100 czy 160. Od tego ludzie maja glowe, zeby pewne sprawy przemyslec. To styl jazdy, zdrowy rozsadek, zdolnosc przewidywania ( o przestrzeganiu przepisow juz nie wspomne ) powoduje jakim uzytkownikiem ruchu sie jest. Dalej polecam moto z ABS :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Dokladnie tak jak mowisz.. Mi raczej zalezy na prowadzeniu niz na mocy. Kurde dlaczego ja sie tak uparlem na ten odwrocony przod :) tak to nie mialbym dylematu.. i kupilbym troche tanszego horneta z tradycyjnym przodem..Jakos tak wydaje mi sie ze lepsze trzymanie jest wlasnie w tej nowszej wersji, no i lepiej sie prezentuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 I tak zrobisz jak bedziesz uwazal. Hornet jest naprawde dobrym rozwiazaniem technicznym ( Yamahe tez ) Nie wiem czy osobiscie wyczol bym roznice w prowadzeniu tych obydwu moto. To dylemat jakbys porownywal dwie wersje BMW k 1200S jedna z systemem ESA ( elektroniczny system regulacji zawieszenia a drugi bez ESA. Moim zdaniem to problem dostrojenia / wyregulowania zawieszenia do wlasnych potrzeb. Napewno sa kierowcy ktorzy to wyczuja albo przynajmniej bedo twierdzic, ze oni wyczuwaja. Ja jezdze po prostu za slabo aby wyczuc ta roznice. Oprocz tego kierowal bym sie chyba bardziej tym ktory z moto ma mniej przejechanych km, jak byl ekspluatowany, w jakim jest ogolnie stanie. Zycze koledze rozwaznego i udanego zakupu, i zebys sie pochwalil co kuopiles pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Moim zdaniem to problem dostrojenia / wyregulowania zawieszenia do wlasnych potrzeb. Napewno sa kierowcy ktorzy to wyczuja albo przynajmniej bedo twierdzic, ze oni wyczuwaja. Ja jezdze po prostu za slabo aby wyczuc ta roznice. Zycze koledze rozwaznego i udanego zakupu, i zebys sie pochwalil co kuopiles pozdrawiam :) Tak, tylko ze ani Hornet, zarowno w nowej jak i w starej wersji nie ma mozliwsoc regulacji przedniego zawieszenia(FZ6 chyba tez nie). Pozostaje wiec wymiana wkladow naprzyklad na ohlinsy (wiele osob tak robi), w celu poprawienia wlasnosci przedniego zawieszenia. Co do wlasnosci technicznych to jest to podstawa i glownie patrze na przebieg, wycieki i stan ogolny maszny. Ale w tym momecie nie daje mi spokoju walsnie kwestia tego przodu(wiem jestem nudny :) )Mozna kupic w starszej i w nowej wersji dobry egzemplarz, tylko czy warto doplacic wlasnie do nowszego rozwiazania? Moze kupic starszy i zainwestowac w wklady ohlinsa(to tez jest jakies wyjscie)...Kiedys w wyscigach byly tradycyjne teleskopy i bylo dobrze :clap: teraz jest wybor i jest trudniej(przynajmniej dla mnie) sie zdecydowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Witaj. Hornetem nie smigalem ale FZ6S mialem okazje troche:) Wiec jesli chodzi o zawiasy w fazerku to sa dosc miekkie co na polskich dorgach jest duzym plusem nieczujesz zmeczenia i niewyrwie ci plomb z zebach:) Co do jazdy w zakretach to chetnie sie sklada dobrze trzyma sie drogi( seryjne oponki) i jest dynamiczny. Silnik miodzio, jest to wlasnie zdlawiona wersja R6 ale ma swojego kopa, szczerze powiedziawszy bylem zdziwiony ze tak ciagnie, powyzej 7 tys obrotow mialem wrazenie ze mam tam V-TECa zamontowanego :) Ochrona przed wiatrem w wersji S wystarczajaca, 230 km/h chowasz sie za szybe i nic Cie nieobchodzi takze spoko. Polecam Jadzke Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Qrna, znowu 90% postów to męczenie o wiek.Gość pytał jak się jeździ tym, a jak tamtym! Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Qrna, znowu 90% postów to męczenie o wiek.Gość pytał jak się jeździ tym, a jak tamtym! No fakt, ale rozumiem ze takie pytanie sa niezbedne do doradzenia... a moze jeszcze co innego...np SV 650S teraz mi przyszedl do glowy ten motorek..:) jako alternatywa dla horneta?co sadzicie?..help please :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.