piwo Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udało się z króćcami, a okazuje się, że hamulce sa słabiutkie. Żeby była jasność - wymieniony płyn, oczyszczony zacisk, wymienione klocki , a nie da rady nawet zblokować koła. Zastanawiamy się, czy to może nie oznaczać, że pompa hamulcowa jest do wymiany ? Ktoś ise może orientuje gdize i ile to może kosztować ?A może ktoś ma jeszcze jakies opcje co do skuteczności układu hamulcowego ? PozdrawiamPiotr Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barył Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No wiesz choper jest choper :icon_razz: i hamulce ma kiepskie z założenia Najmniejszy koszt to sprawdzić datę produkcji na przewodach hamulcowych i je ewentualnie zamienić można też założyć przewody w oplocie a najlepiej jak chcesz inwestować w sprzęt to załóż układ hamulcowy od jakiegoś nakeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 1 czy przy czyszczeniu wyciągałeś tłoczki ?2 klocki sie muszą dotrzeć ile kilometrów przejechałeś?3 przewody w stalowym oplocie dużo by dały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) Nie ma się co martwić.Ja też koła nie zablokuję choć mam miękkie klocki , nowy przewód i wszystko dokładnie wyczyszczone, nasmarowane itp... Napisz jak działa hamulec! Czy hamuje, tylko jakoś tak wg. Ciebie słabo?Czy jest to wręcz niebezpieczne hamowanie? - czyt. długa droga hamowania. Jak pracuje klamka? - stawia opór praktycznie od zaraz czy dochodzi do końca skoku( do rolgazu)?Możliwe , że jest gdzies powietrze w układzie. Po za tym klocki muszą się ułożyć do tarczy. Edytowane 8 Grudnia 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No to ja mam takie zylety w swoim Dragu ze go stawiam na przednie kolo :biggrin: No ............. niedokladnie stawiam :biggrin: , ale staje mi deba jak nacisne na maxa hebel :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ja w swoim na początku miałem nie tyle słabe co twarde hamulce, po prostu musiałem bardzo mocno naciskać, po wymianie płynu i przeczyszczeniu jest ok, potrafię zablokować koło ( może nabrałem krzepy :icon_biggrin: ). A jakie masz hamulce, dwu czy jedno tłoczkowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udało się z króćcami, a okazuje się, że hamulce sa słabiutkie. Żeby była jasność - wymieniony płyn, oczyszczony zacisk, wymienione klocki , a nie da rady nawet zblokować koła. Zastanawiamy się, czy to może nie oznaczać, że pompa hamulcowa jest do wymiany ? Ktoś ise może orientuje gdize i ile to może kosztować ?A może ktoś ma jeszcze jakies opcje co do skuteczności układu hamulcowego ? PozdrawiamPiotrKumpel miał kiedyś "gumowy" hamulec w virrago i przyczyną były skrzywione tarcze.Nie pamiętam dokładnie, ale dorobiliśmy przyrząd z czujnikiem i okazało się, że bicie przekracza znacznie normę.Jeszcze inny spec naprostował tarcze gumowym młotkiem i pomogło.Powiedział nam jeszcze, że w tym modelu tarcze są bardzo delikatne i łatwo je uszkodzić nawet przy nieumiejętnym wyciąganiu koła.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Jeszcze inny spec naprostował tarcze gumowym młotkiem i pomogło.Yyyyyy :icon_mrgreen: :icon_razz: Co????? :icon_eek: Takiego "specjalistę" to bym chyba tym młotkiem potraktował :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Yyyyyy :crossy: :flesje: Co????? :biggrin: Takiego "specjalistę" to bym chyba tym młotkiem potraktował :buttrock:Myśę, że gdybyś miał do wyboru kupić nowe tarcze lub wyprostować stare(kilka dziesiątych mm), to byś się zastanowił.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 (edytowane) Witam,jestem po kilkudniowej przerwie. Odpowiadając na pytania:jest to raczej niebezpieczne zwalnianieklamka miękka - sprawia wrażenie gumowejhamulce sa odpowietrzonenie dochodzi do rolgazu zastanawia mnie opcja z puchnącymi przewodami. Wiecie gdzie i za ile można zlaleźć przewody do Viagry? Ja znalazłem za dość duże pieniądze. oczywiście nie chcę oszczędzać na tym, ale wole sprawdzić w kilku źródłach. niemniej opcja z ułożeniem kocków też jest możliwa, ale chyba nie może być az takiej różnicy ;) Pozdrawiam Piotr Edytowane 11 Grudnia 2006 przez piwo Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Masz markowe klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Masz markowe klocki? złote - Ferodo - Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Myśę, że gdybyś miał do wyboru kupić nowe tarcze lub wyprostować stare(kilka dziesiątych mm), to byś się zastanowił.PozdrawiamAkurat jak kupiłem swoją 1100 to była po małym "puk" w kolo i tarcze kupiłem nowe :banghead: Wracając do hamulców to u siebie mam stalowy oplot ale tylko do miejsca w którym przewody rozdzielają się na dwie tarcze. Klamka działa miękko a hamulce brzytwa (jak na czopra) :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Akurat jak kupiłem swoją 1100 to była po małym "puk" w kolo i tarcze kupiłem nowe :icon_rolleyes: Jeśli odkształcenie widać gołym okiem to nie ma innego wyjścia.Warto jednak w prosty sposób sprawdzić bicie tarcz i mieć pewność co do jednej z możliwych przyczyn.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Akurat jak kupiłem swoją 1100 to była po małym "puk" w kolo i tarcze kupiłem nowe :notworthy: Wracając do hamulców to u siebie mam stalowy oplot ale tylko do miejsca w którym przewody rozdzielają się na dwie tarcze. Klamka działa miękko a hamulce brzytwa (jak na czopra) :buttrock: Krasnal, a ile dałeś za nowe tarcze ? Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.