Znafca Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) Biorę łańcuchy rozrządu DID od oficjalnego importera na Polskę, ogniwa mają sygnaturę, litery DID i typ. Pudełeczka nie są zaklejane. Dwa albo trzy lata temu pojawiły się w Polsce łańcuchy w pudełeczkach z oznaczeniami Kawasaki z sygnaturką na ogniwkach M fabrycznie zakute, wyciągały się po przebiegu około 1000 km, efektem był przerzucony rozrząd, sprzedający bez słowa wymieniał je potem na DID-a. Edytowane 8 Grudnia 2006 przez Znafca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Łancuch po załozeniu wskoczył 2 zeby na 100% był dobry i napinacz jest OK. Tak sie zastanawiam czy mozliwe jest ze urwała/odkreciła sam nie wiem jedna z prowadnic ?? bo jak sprawdziłem dopychajc zamiast napinacza kluczem wyjałem to jest tak jakby wpadł 1cm dalej niz koniec napinacza:( nie mam czasu tego rozebrac nawet:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 (edytowane) kurde kupilem u seby lancuszek balansowy DID-a, nie starsz mnie :/ nieche mi sie sciagac alternatora aby tam dojsc :/. SEBA ma dobra opinnie , mozliwe aby sprzedawal podróby ?? Edytowane 9 Grudnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Czolem! Moze sam nie wie co sprzedaje i oszustwo jest gdzies o oczko wyzej w lancuchu posrednictwa :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Też mam łańcuszek od niego.Co do trwałości narazie się nie wypowiem bo przejechałem dopiero z 200km na nim ale wydaje mi się że na ogniwach miał wybite DID. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Biorę łańcuchy rozrządu DID od oficjalnego importera na Polskę, ogniwa mają sygnaturę, litery DID i typ. Pudełeczka nie są zaklejane. Dwa albo trzy lata temu pojawiły się w Polsce łańcuchy w pudełeczkach z oznaczeniami Kawasaki z sygnaturką na ogniwkach M fabrycznie zakute, wyciągały się po przebiegu około 1000 km, efektem był przerzucony rozrząd, sprzedający bez słowa wymieniał je potem na DID-a. Cholera na wszystkim chcą przyciąć człowieka... TUREK mówił ze te tourmaxy są dobre jego kumpel sporo zrobił na tym łańcuszku. Mój nie był zakuty dostałem kilka ogniw dłuższy, bo zepsuła mu się maszynka do zakuwania...(SEBIE) Przecież on te łańcuszki bierze z "rolki" sprawdza ilość ogniw w katalogu i po sprawie a później je pakuje do pudełek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 A nie roznia sie one gruboscia?? Pytamboniewiem :) Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoxl Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Seba napewno nie sprzedaje lipy... Za długo z nim robie interesy zebym mógł o nim żle powiedziec! Myśle z przyczyna jest gdzieś indziej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 rozebrałem zawory pogiete i to łancuch od seby sie tak wyciagnał ze zdejmuje go palcami z zebatki na załozonym napinaczu:(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) nie zostaje ci nic innego jak reklamacja ,przynajmniej niech ci za lancuch kase odda/zalatwi taki sam firmowy EDIT : wlasnie zarklem na swoj lancuszek ( tzn na napinacz tego lancuszka) zakupiony w MARTIN - MOTOCYKLE - Lancuszek DID - jak zakaldalem napinacz byl na 3 ząbku z 15 , teraz po 3 tys km jest na 12 z 15 czyli zostaly 3 ząbki do konca . To ma tak byc ??? czy cos tu nie halo ?? stary lancuszek z niewiadomym przebiegiem ( ponad 50 tys km) byl podobnie na 12 ząbku Edytowane 10 Grudnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 to ludzie na co zwracac uwage jak kupie lancuch nierządu? Nitomen, ten Twój ma wybite DID? czy jak Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 na 90% ma wybite logo, jutro napisze bo musze pokrywe klawiatury zdjac , najlepiej kupic u dealera danego moto , wziac paragon i zapytac sie o gwarancje ! Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) wziac paragon i zapytac sie o gwarancje ! Na nie zakute łańcuszki niema gwarancji... i nikt za to nie ponosi odpowiedzialności jeśli coś sie sypnie, jedynie serwis gdzie oddałeś moto na zmiane łańcuszka to tam można coś działać ale tak to nic....Ja już zaczynam zbierać kase na nowy łańcuszek :icon_mrgreen: bo mój niemiał wybitego logo DID. teraz może jakiś TOURMAX... Na orginalne łańcuszki to też bym nie liczył w 100% bo kolega kupuje orginalne ( a może jakieś podróbki) do RM-Z i też się wyciągają jak sznurki... Edytowane 10 Grudnia 2006 przez Magik8888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 a jakie sa ceny tych TOURMAX? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) Łańcuszki DID-a można zamówić fabrycznie zakute i wtedy masz na nie pełną gwarancję importera i producenta. Hondy XL, XR, NX, fabrycznie miały montowane DID-y i robiły na nich do pierwszej wymiany około 35-40 tyś. kilometrów. Edytowane 10 Grudnia 2006 przez Znafca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.