rexar Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Wybór bardzo fajny. Jest niebezpiecznie poprawna, porządna, solidna. Moim zdaniem ten motor nie ma wad technicznych. Motocykl wygląda niepozornie ale potrafi pokazać co to znaczy "szybka i ostra jazda". Przy zakupie dowiedz się koniecznie czy pojazd użytkowała kobieta - jeżeli tak to na 90% motorek będzie miał skatowane tarcze sprzęgła i pewnie też parkingówki (zakładając, że jeździła nim początkująca). Motocykl bardzo zrywny i przyjemny w prowadzeniu. To tak na szybko :cool: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Wybór bardzo fajny. Jest niebezpiecznie poprawna, porządna, solidna. Moim zdaniem ten motor nie ma wad technicznych. Motocykl wygląda niepozornie ale potrafi pokazać co to znaczy "szybka i ostra jazda". Przy zakupie dowiedz się koniecznie czy pojazd użytkowała kobieta - jeżeli tak to na 90% motorek będzie miał skatowane tarcze sprzęgła i pewnie też parkingówki (zakładając, że jeździła nim początkująca). Motocykl bardzo zrywny i przyjemny w prowadzeniu. To tak na szybko :cool:Wszystko co poprzednik napisał to prawda :icon_mrgreen: - motocykl wydaje się faktycznie nie mieć żadnych wad technicznych. Jest bardzo solidny i przewidywalny. Według mnie jest to idealny sprzęt na pierwszy poważny motocykl i dlatego właśnie go kupiłem :) Nakręciliśmy razem przez rok 13k km-ów i przez ten czas oprócz zwykłych czynności serwisowych nic niepokojącego z motocyklem się nie działo. Oprócz tego bardzo cieszy spalanie :) Na trasie przy oszczędnej jeździe można zejść do 4l/100 km-ów, ale zazwyczaj wychodzi mi około 6l/100 km-ów w cyklu mieszanym. Oprócz tego oczywiście jak każdą 600tką można sobie zdrowo pozapierdalać, ale nie jest to motocykl stworzony do wyższych prędkości. Zachowuje się wtedy mało stabilnie i nie jest przewidywalny, także do jazdy w okolicach 2 paczek nie polecam :icon_mrgreen: Co jeszcze? Hamulce dają na prawdę radę - są bardzo przewidywalne i całkiem dobrze spełniają swoje zadanie. Motocykl jest bardzo wygodny - dłuższe trasy nie powodują zmęczenia. Bardzo zwinny i zwrotny - na mieście całkiem fajnie się śmiga ;) Jak coś sobie przypomnę to jeszcze napiszę - jakby co to pytaj. No a maszynę polecam jak najbardziej! :) Pzdr. Cytuj Moje moto rzeczy do sprzedania: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/D1pP/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slades Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Jak na pierwszy motocykl gorąco polecam, nie będę sie rozpisywał o zaletach bo koledzy w poprzednich postach już wiekszość napisali:D Tylko po jakimś czasie możesz czuć niedosty :D CBF-ke mam od 3 miesięcy i już czuje ze troche za mała pojemność :D Ale do nauki techniki jazdy na początek jak najbardziej polecam :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 CBF-ke mam od 3 miesięcy i już czuje ze troche za mała pojemność :D jak czytam takie teksty, to mam ochotę pożyczyć od kogoś gieespincet i objechać takiego miszcza, tak dla zasadyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slades Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Przepraszam bardzo każdy może mieć własne odczucia i krytyka jest nie na miejscu. Trzeba być tolerancyjnym :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maad Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam, czy ktoś z Was regulował może wysokość siedzenia w CBF600? W manualu piszą, żeby robić to w serwisie hondy ale ponieważ na pierwszy rzut oka sprawa nie wyglądała zbyt skomplikowanie spróbowałem samemu i o ile regulacja wysokości była prościutka o tyle mam problem ze spasowaniem siedzenia do baku - na najniższym położeniu które było do tej pory siedzenie pasuje można powiedzieć idealnie po podniesieniu na środkowe ustawienie zaczyna nieco odstawać - powstaje szczelina między bakiem a siedzeniem kierowcy na najwyższym szczelina jest już dość szeroka, wygląda brzydko i boję się, że będzie się tam dostawała woda. Dlatego mam pytanie czy to moja nieumiejętność czy niestety CBF tak ma. Mój model jest z 2005. Pozzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonTrasT Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 A, pytałeś się tutaj www.cbf1000.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 CBF tak ma.Bedzie odstawac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumit Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Witam,może ktoś wie, co to jest za pokrętło obok cięgna ssania w Hondzie CBF 600 N 2006 rok (gaźniki)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slades Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Regulujesz Tym pokrętłem obroty na biegu jałowym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gino_12 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam wszystkich i proszę o pomoc!Przymierzam się do kupna CBF-ki 600 z 2004r., bez ABS-u. Pytanie brzymi czy warto tak bardzo szukać z ABS-em czy bez też jest OK oraz czy to prawda, że nie ma w tych motorach wskaźnika stanu paliwa? To jest dla mnie troche niezrozumiałe, więc co jedzie się do czasu zapalenia lampki??? Nie kapuje. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam. Edytowane 15 Sierpnia 2011 przez Gino_12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ABS sie przydaje, ale nie jest niezbedny. Jak wszystko ma swoje plusy i minusy.Ja mam ABS i kilka razy mi pomogl, ale tez wiele razy mnie zirytowal. A C-ABS ma bardzo duzo dlugich przewodow hamulcowych, wiec hamulec sprawia wrazenie gumowego. Tak, CBF 600 nie ma wskaznika paliwa. Zamiast niego jest zegar temperatury cieczy chlodzacej. Motocykl ma tylko kontrolke rezerwy.Nie jest to takie zle rozwiazanie. Starsze motocykle mialy tylko kranik z rezerwa. Jezdzilo sie az do wyczerpania paliwa, wtedy mozna bylo przekrecic kranik na rezerwe i dojechac do stacji ;). I jakos sie zylo. Mialem z takim ukladem kilka motocykli. A sam wskaznik paliwa w mojej CBF wcale taki cudowny nie jest. Przez 100km nie rusza sie wcale, a potem szybko leci w dol. Jak pokazuje ponizej czerwonego pola, w baku jeszcze sa dwa litry benzyny. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gino_12 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ABS sie przydaje, ale nie jest niezbedny. Jak wszystko ma swoje plusy i minusy.Ja mam ABS i kilka razy mi pomogl, ale tez wiele razy mnie zirytowal. A C-ABS ma bardzo duzo dlugich przewodow hamulcowych, wiec hamulec sprawia wrazenie gumowego. Tak, CBF 600 nie ma wskaznika paliwa. Zamiast niego jest zegar temperatury cieczy chlodzacej. Motocykl ma tylko kontrolke rezerwy.Nie jest to takie zle rozwiazanie. Starsze motocykle mialy tylko kranik z rezerwa. Jezdzilo sie az do wyczerpania paliwa, wtedy mozna bylo przekrecic kranik na rezerwe i dojechac do stacji ;). I jakos sie zylo. Mialem z takim ukladem kilka motocykli. A sam wskaznik paliwa w mojej CBF wcale taki cudowny nie jest. Przez 100km nie rusza sie wcale, a potem szybko leci w dol. Jak pokazuje ponizej czerwonego pola, w baku jeszcze sa dwa litry benzyny. Pzdr Dzięki za szybką odpowiedź, teraz mam dylemat. Co do ABS-u to również uważam, że nie jest on niezbędny. Ale co do wskaźnika paliwa nadal mam mieszane uczucia. A czy wiesz może ile kilometrów taka 600 - tka zrobi na rezerwie od zaświecenia się paliwa? Ile litrów ma rezerwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 (edytowane) A tego to juz nie wiem. Ale mysle, ze spokojnie na 50km powinno zupy styknac. Sprobuje to gdzies zweryfikowac.Ta kontrolka rezerwy jest wielka, nie da sie jej nie zauwazyc :). To juz latwiej jest przeoczyc, ze wskaznik paliwa zszedl na empty w mojej. Takze ja dalej posluguje sie przebiegiem dziennym kasowanym przy tankowaniu do pelna. Wtedy wiem, ze jak zblizam sie do 300km przejechanych, to czas tankowac. Aha. Nowsze CBF600 maja juz wskaznik paliwa.http://www.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/thumbnails/CBF-RG07-133_$%7B01975324%7D.jpg.297773.jpg Nie wiem, od ktorego rocznika. Pzdr Edytowane 15 Sierpnia 2011 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoldar Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Od kwietnia tego roku w stajni obok XL1000V jest CBF600SA :-) i powiem, że lubię sobie "pożyczyć" od czasu do czasu motorek. Zwinny, lekki i poręczny do jezdy w mieście. Mogę polecić każdemu kto zaczyna swoją przygodę z motocyklizmem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.