Skocz do zawartości

Honda CBF 600 ( CBF600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Wybór bardzo fajny. Jest niebezpiecznie poprawna, porządna, solidna. Moim zdaniem ten motor nie ma wad technicznych. Motocykl wygląda niepozornie ale potrafi pokazać co to znaczy "szybka i ostra jazda". Przy zakupie dowiedz się koniecznie czy pojazd użytkowała kobieta - jeżeli tak to na 90% motorek będzie miał skatowane tarcze sprzęgła i pewnie też parkingówki (zakładając, że jeździła nim początkująca). Motocykl bardzo zrywny i przyjemny w prowadzeniu.

 

To tak na szybko :cool:

'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór bardzo fajny. Jest niebezpiecznie poprawna, porządna, solidna. Moim zdaniem ten motor nie ma wad technicznych. Motocykl wygląda niepozornie ale potrafi pokazać co to znaczy "szybka i ostra jazda". Przy zakupie dowiedz się koniecznie czy pojazd użytkowała kobieta - jeżeli tak to na 90% motorek będzie miał skatowane tarcze sprzęgła i pewnie też parkingówki (zakładając, że jeździła nim początkująca). Motocykl bardzo zrywny i przyjemny w prowadzeniu.

 

To tak na szybko :cool:

Wszystko co poprzednik napisał to prawda :icon_mrgreen: - motocykl wydaje się faktycznie nie mieć żadnych wad technicznych. Jest bardzo solidny i przewidywalny. Według mnie jest to idealny sprzęt na pierwszy poważny motocykl i dlatego właśnie go kupiłem :) Nakręciliśmy razem przez rok 13k km-ów i przez ten czas oprócz zwykłych czynności serwisowych nic niepokojącego z motocyklem się nie działo. Oprócz tego bardzo cieszy spalanie :) Na trasie przy oszczędnej jeździe można zejść do 4l/100 km-ów, ale zazwyczaj wychodzi mi około 6l/100 km-ów w cyklu mieszanym. Oprócz tego oczywiście jak każdą 600tką można sobie zdrowo pozapierdalać, ale nie jest to motocykl stworzony do wyższych prędkości. Zachowuje się wtedy mało stabilnie i nie jest przewidywalny, także do jazdy w okolicach 2 paczek nie polecam :icon_mrgreen:

 

Co jeszcze? Hamulce dają na prawdę radę - są bardzo przewidywalne i całkiem dobrze spełniają swoje zadanie. Motocykl jest bardzo wygodny - dłuższe trasy nie powodują zmęczenia. Bardzo zwinny i zwrotny - na mieście całkiem fajnie się śmiga ;) Jak coś sobie przypomnę to jeszcze napiszę - jakby co to pytaj. No a maszynę polecam jak najbardziej! :)

 

Pzdr.

 

 

 

Moje moto rzeczy do sprzedania: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/D1pP/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak na pierwszy motocykl gorąco polecam, nie będę sie rozpisywał o zaletach bo koledzy w poprzednich postach już wiekszość napisali:D

 

Tylko po jakimś czasie możesz czuć niedosty :D

 

CBF-ke mam od 3 miesięcy i już czuje ze troche za mała pojemność :D

 

Ale do nauki techniki jazdy na początek jak najbardziej polecam :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBF-ke mam od 3 miesięcy i już czuje ze troche za mała pojemność :D

 

jak czytam takie teksty, to mam ochotę pożyczyć od kogoś gieespincet i objechać takiego miszcza, tak dla zasady

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy ktoś z Was regulował może wysokość siedzenia w CBF600? W manualu piszą, żeby robić to w serwisie hondy ale ponieważ na pierwszy rzut oka sprawa nie wyglądała zbyt skomplikowanie spróbowałem samemu i o ile regulacja wysokości była prościutka o tyle mam problem ze spasowaniem siedzenia do baku - na najniższym położeniu które było do tej pory siedzenie pasuje można powiedzieć idealnie po podniesieniu na środkowe ustawienie zaczyna nieco odstawać - powstaje szczelina między bakiem a siedzeniem kierowcy na najwyższym szczelina jest już dość szeroka, wygląda brzydko i boję się, że będzie się tam dostawała woda. Dlatego mam pytanie czy to moja nieumiejętność czy niestety CBF tak ma. Mój model jest z 2005.

 

Pozzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich i proszę o pomoc!

Przymierzam się do kupna CBF-ki 600 z 2004r., bez ABS-u. Pytanie brzymi czy warto tak bardzo szukać z ABS-em czy bez też jest OK oraz czy to prawda, że nie ma w tych motorach wskaźnika stanu paliwa? To jest dla mnie troche niezrozumiałe, więc co jedzie się do czasu zapalenia lampki??? Nie kapuje. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.

Edytowane przez Gino_12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS sie przydaje, ale nie jest niezbedny. Jak wszystko ma swoje plusy i minusy.

Ja mam ABS i kilka razy mi pomogl, ale tez wiele razy mnie zirytowal. A C-ABS ma bardzo duzo dlugich przewodow hamulcowych, wiec hamulec sprawia wrazenie gumowego.

 

Tak, CBF 600 nie ma wskaznika paliwa. Zamiast niego jest zegar temperatury cieczy chlodzacej. Motocykl ma tylko kontrolke rezerwy.

Nie jest to takie zle rozwiazanie. Starsze motocykle mialy tylko kranik z rezerwa. Jezdzilo sie az do wyczerpania paliwa, wtedy mozna bylo przekrecic kranik na rezerwe i dojechac do stacji ;). I jakos sie zylo. Mialem z takim ukladem kilka motocykli.

 

A sam wskaznik paliwa w mojej CBF wcale taki cudowny nie jest. Przez 100km nie rusza sie wcale, a potem szybko leci w dol. Jak pokazuje ponizej czerwonego pola, w baku jeszcze sa dwa litry benzyny.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS sie przydaje, ale nie jest niezbedny. Jak wszystko ma swoje plusy i minusy.

Ja mam ABS i kilka razy mi pomogl, ale tez wiele razy mnie zirytowal. A C-ABS ma bardzo duzo dlugich przewodow hamulcowych, wiec hamulec sprawia wrazenie gumowego.

 

Tak, CBF 600 nie ma wskaznika paliwa. Zamiast niego jest zegar temperatury cieczy chlodzacej. Motocykl ma tylko kontrolke rezerwy.

Nie jest to takie zle rozwiazanie. Starsze motocykle mialy tylko kranik z rezerwa. Jezdzilo sie az do wyczerpania paliwa, wtedy mozna bylo przekrecic kranik na rezerwe i dojechac do stacji ;). I jakos sie zylo. Mialem z takim ukladem kilka motocykli.

 

A sam wskaznik paliwa w mojej CBF wcale taki cudowny nie jest. Przez 100km nie rusza sie wcale, a potem szybko leci w dol. Jak pokazuje ponizej czerwonego pola, w baku jeszcze sa dwa litry benzyny.

 

Pzdr

 

 

Dzięki za szybką odpowiedź, teraz mam dylemat. Co do ABS-u to również uważam, że nie jest on niezbędny. Ale co do wskaźnika paliwa nadal mam mieszane uczucia. A czy wiesz może ile kilometrów taka 600 - tka zrobi na rezerwie od zaświecenia się paliwa? Ile litrów ma rezerwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego to juz nie wiem. Ale mysle, ze spokojnie na 50km powinno zupy styknac. Sprobuje to gdzies zweryfikowac.

Ta kontrolka rezerwy jest wielka, nie da sie jej nie zauwazyc :). To juz latwiej jest przeoczyc, ze wskaznik paliwa zszedl na empty w mojej. Takze ja dalej posluguje sie przebiegiem dziennym kasowanym przy tankowaniu do pelna. Wtedy wiem, ze jak zblizam sie do 300km przejechanych, to czas tankowac.

 

Aha. Nowsze CBF600 maja juz wskaznik paliwa.

http://www.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/thumbnails/CBF-RG07-133_$%7B01975324%7D.jpg.297773.jpg

 

Nie wiem, od ktorego rocznika.

 

Pzdr

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kwietnia tego roku w stajni obok XL1000V jest CBF600SA :-) i powiem, że lubię sobie "pożyczyć" od czasu do czasu motorek. Zwinny, lekki i poręczny do jezdy w mieście. Mogę polecić każdemu kto zaczyna swoją przygodę z motocyklizmem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...