zefu Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 (edytowane) Witam, Właśnie nabyłem moje cudo, CBF 600SA z 2005 roku. Czy ktoś ubezpieczał sobie to na AC? Jak rozpoznać, czy ma się immobilizer? Wiem, że te od 2008 roku mają HISS (Honda Ignition Secority System), ale czy moja z 2005 roku ma jakiś immobilizer to nie wiem :/ EDIT: OK, po telefonie do Hondy wiem już, że nie mam. Podobno tak czy siak powinien być napis HISS, a jeśli go nie ma to nie ma immobilizera. Zajrzeli też w dokumentacje i potwierdzają, że nie mam. Edytowane 20 Listopada 2009 przez zefu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UkaK Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Cześć wszystkim zastanawiam się nad zakupem pierwszego motocykla. W gronie finalistów jest również cbf 600sa w związku z tym mam pytanie: jak ona spisuje się na gorszych droga czyli dziurawy asfalt, boczna żwirowa droga, dróżka w lesie czyli tak zwany lekki tren :) Można na tym sprzęcie pojeździć czy lepiej zainteresować się Suzuki V-Strom 650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Cześć wszystkim zastanawiam się nad zakupem pierwszego motocykla. W gronie finalistów jest również cbf 600sa w związku z tym mam pytanie: jak ona spisuje się na gorszych droga czyli dziurawy asfalt, boczna żwirowa droga, dróżka w lesie czyli tak zwany lekki tren :) Można na tym sprzęcie pojeździć czy lepiej zainteresować się Suzuki V-Strom 650 jeżeli byłbyś obyty z terenem to takie szutrówki nie powinny stanowić problemu, ale jeżeli to pierwszy motocykl to przemyślałbym jakieś lżejsze endurko. Na dziurawym asfalcie nie jeździ się przyjemnie, nie jest to moto które łyka nierówności bez informowania o tym kierowcy ;) A jako pierwsze moto na asfalt będzie świetnym wyborem - nie zaskakuje niczym (choć dla niektórych to akurat wada zwaną brakiem charakteru ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UkaK Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 dzięki za informację jednak jak już bym kupował enduro to prawdopodobnie bmw gs 800 ale niestety na niego mnie nie stać :( (nie mówiąc o umiejętnościach jeździeckich) :) i jakoś na razie nie widzę siebie w błocie po kolana :) szukam motocykla na nasze przepiękne "równe" "całe" drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 V-Strom i CBF - oba te motocykle są bardzo dobre. Jenak że jeśli planujesz jakieś wypady szutrowe, lekki przełaj to zdecydowanie V-Strom 650. Moim zdaniem motocykl idealny, udany kompromis, dobrze łyka nierówności, nasze zacne koleiny nie są dla niego przeszkodą i jest zajebiście prosty w prowadzeniu, wiele wybacza. Na Cbf masz po prostu więcej "sportu" ale za to mniej uniwersalności. Znam gościa który na V-stromie szlifuje kolanem na winklach i ma solidnie poprzycierane podnóżki... a jak trzeba to w lekki (bardzo) teren wjedzie. Cbf też wjedziesz ale nie będziesz miał z tego frajdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Yo! Czy ktos moglby mi podac co ile trzeba w CBF600 przeprowadzac czynnosci serwisowe? Dane dla sprzeta na gaznikach, rocznik '06. Interesuja mnie: - wymiana oleju - wymiana swiec - wymiana filtra powietrza - regulacja luzow zaworowych Z gory thnx za info :). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UkaK Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 dziękuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 (edytowane) Mam do was pytanie odnośnie motocykla z linku poniżej: http://moto.allegro.pl/item849332156_honda...ol_orginal.html Powiedzcie mi czy występowała jakaś wersja nie wiem limitowana czy inna w takim malowaniu? Czy to raczej jest już zrobione przez kogoś indywidualnie? oj wątek pomyliłem Edytowane 20 Grudnia 2009 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 http://cbr600.webd.pl/index.php?id=d_tech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artlion Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Witam, Kupiłem w tym sezonie CBF 600 NA z salonu :biggrin: Motór na razie na dotarciu, tak kazali 500 km do 3500 obr, 500 km do 4500 obr. No i tak se sunę przez warsiawskie korki co rano :crossy: Zalałem drugi raz pod korek i wyszło 6,2 l/100 km :eek: Teraz pytanko - jazda anemiczna, bo obroty nisko - zużycie jak dla mnie wysoko. Czy to norma na dotarciu ? Czy to spadnie ? Czy to za niskie obroty i silnik żłopie ? Wie ktoś cuś ? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Na dotarciu i w korkach może tyle brać, sądze że po przejechaniu 1000 km powinno troszke spaść ale nie znacząco .... w mieście spalanie będzie na poziomie 5,5 - 6,0 Litra na 100 km. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Przy jeżdzie powyżej 120 spokojnie 7l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Yo! A mnie moja tysiaczka jara 5,7 :P. Przy 120 w trasie ponizej 5 :D. Przy zapier**niu 170-200 - troche ponad 7. Po co sie bawic w szescsetki? ;) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artlion Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Teraz mogę Wam już powiedzieć więcej - a właściwie odpowiedzieć na swoje pytanie :biggrin: Spalanie spada w miarę docierania. Obecnie podjeżdżam pod 1000 km , zgodnie z zaleceniami podkręciłem obroty do 4500 i ... spalanie spadło do 5,8 w mieście. Dużo jeżdżę w korkach i na światłach sporo stoję, więc pomału zaczyna mi to pasować. Motór zdecydowanie lepiej jedzie od 4000 obr i rusza się żwawiej. Zakładam, że poprzednie spalanie to po prostu było mulenie silnika - za niskie obroty i tyle. Już nie mogę się doczekać kiedy nie będę miał ograniczeń o na prawdę poznam apetyt mojej 600 Pozdrówka, aczkolwiek smutne z powodu żałoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Już nie mogę się doczekać kiedy nie będę miał ograniczeń o na prawdę poznam apetyt mojej 600 Pozdrówka, aczkolwiek smutne z powodu żałoby. Witka :icon_biggrin: No to się pewnie nie za długo przekonasz..... :cool: Mój kumpel pomyka takim sprzętem od prawie dwóch lat i spalanie ma od około 5-ciu litrów przy spokojnej jeździe za miastem do ponad 9-ciu litrów przy w miarę agresywnej jeździe w mieście.... :wink: A tak na marginesie - bardzo fajny motocykl, mi również się podoba. Jednak po przejechaniu już kilku tys km kolega tym razem wybrałby wersję z owiewką.... :wink: Pozdro :buttrock: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.