Skocz do zawartości

Honda CBF 600 ( CBF600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Właśnie nabyłem moje cudo, CBF 600SA z 2005 roku. Czy ktoś ubezpieczał sobie to na AC?

Jak rozpoznać, czy ma się immobilizer? Wiem, że te od 2008 roku mają HISS (Honda Ignition Secority System), ale czy moja z 2005 roku ma jakiś immobilizer to nie wiem :/

 

 

EDIT:

 

OK, po telefonie do Hondy wiem już, że nie mam. Podobno tak czy siak powinien być napis HISS, a jeśli go nie ma to nie ma immobilizera. Zajrzeli też w dokumentacje i potwierdzają, że nie mam.

Edytowane przez zefu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim

zastanawiam się nad zakupem pierwszego motocykla. W gronie finalistów jest również cbf 600sa w związku z tym mam pytanie:

jak ona spisuje się na gorszych droga czyli dziurawy asfalt, boczna żwirowa droga, dróżka w lesie czyli tak zwany lekki tren :) Można na tym sprzęcie pojeździć czy lepiej zainteresować się Suzuki V-Strom 650

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim

zastanawiam się nad zakupem pierwszego motocykla. W gronie finalistów jest również cbf 600sa w związku z tym mam pytanie:

jak ona spisuje się na gorszych droga czyli dziurawy asfalt, boczna żwirowa droga, dróżka w lesie czyli tak zwany lekki tren :) Można na tym sprzęcie pojeździć czy lepiej zainteresować się Suzuki V-Strom 650

 

 

jeżeli byłbyś obyty z terenem to takie szutrówki nie powinny stanowić problemu, ale jeżeli to pierwszy motocykl to przemyślałbym jakieś lżejsze endurko.

Na dziurawym asfalcie nie jeździ się przyjemnie, nie jest to moto które łyka nierówności bez informowania o tym kierowcy ;)

A jako pierwsze moto na asfalt będzie świetnym wyborem - nie zaskakuje niczym (choć dla niektórych to akurat wada zwaną brakiem charakteru ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za informację jednak jak już bym kupował enduro to prawdopodobnie bmw gs 800 ale niestety na niego mnie nie stać :( (nie mówiąc o umiejętnościach jeździeckich) :) i jakoś na razie nie widzę siebie w błocie po kolana :) szukam motocykla na nasze przepiękne "równe" "całe" drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

V-Strom i CBF - oba te motocykle są bardzo dobre. Jenak że jeśli planujesz jakieś wypady szutrowe, lekki przełaj to zdecydowanie V-Strom 650. Moim zdaniem motocykl idealny, udany kompromis, dobrze łyka nierówności, nasze zacne koleiny nie są dla niego przeszkodą i jest zajebiście prosty w prowadzeniu, wiele wybacza.

Na Cbf masz po prostu więcej "sportu" ale za to mniej uniwersalności. Znam gościa który na V-stromie szlifuje kolanem na winklach i ma solidnie poprzycierane podnóżki... a jak trzeba to w lekki (bardzo) teren wjedzie. Cbf też wjedziesz ale nie będziesz miał z tego frajdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Czy ktos moglby mi podac co ile trzeba w CBF600 przeprowadzac czynnosci serwisowe? Dane dla sprzeta na gaznikach, rocznik '06.

 

Interesuja mnie:

- wymiana oleju

- wymiana swiec

- wymiana filtra powietrza

- regulacja luzow zaworowych

 

Z gory thnx za info :).

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie odnośnie motocykla z linku poniżej:

http://moto.allegro.pl/item849332156_honda...ol_orginal.html

 

Powiedzcie mi czy występowała jakaś wersja nie wiem limitowana czy inna w takim malowaniu? Czy to raczej jest już zrobione przez kogoś indywidualnie?

 

 

oj wątek pomyliłem

Edytowane przez na koło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

Kupiłem w tym sezonie CBF 600 NA z salonu :biggrin: Motór na razie na dotarciu, tak kazali 500 km do 3500 obr, 500 km do 4500 obr. No i tak se sunę przez warsiawskie korki co rano :crossy: Zalałem drugi raz pod korek i wyszło 6,2 l/100 km :eek:

 

Teraz pytanko - jazda anemiczna, bo obroty nisko - zużycie jak dla mnie wysoko. Czy to norma na dotarciu ? Czy to spadnie ? Czy to za niskie obroty i silnik żłopie ?

 

Wie ktoś cuś ? :rolleyes:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Teraz mogę Wam już powiedzieć więcej - a właściwie odpowiedzieć na swoje pytanie :biggrin:

 

Spalanie spada w miarę docierania. Obecnie podjeżdżam pod 1000 km , zgodnie z zaleceniami podkręciłem obroty do 4500 i ... spalanie spadło do 5,8 w mieście. Dużo jeżdżę w korkach i na światłach sporo stoję, więc pomału zaczyna mi to pasować.

 

Motór zdecydowanie lepiej jedzie od 4000 obr i rusza się żwawiej. Zakładam, że poprzednie spalanie to po prostu było mulenie silnika - za niskie obroty i tyle. Już nie mogę się doczekać kiedy nie będę miał ograniczeń o na prawdę poznam apetyt mojej 600

 

Pozdrówka, aczkolwiek smutne z powodu żałoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie mogę się doczekać kiedy nie będę miał ograniczeń o na prawdę poznam apetyt mojej 600

 

Pozdrówka, aczkolwiek smutne z powodu żałoby.

 

Witka :icon_biggrin:

 

No to się pewnie nie za długo przekonasz..... :cool:

 

Mój kumpel pomyka takim sprzętem od prawie dwóch lat i spalanie ma od około 5-ciu litrów przy spokojnej jeździe za miastem do ponad 9-ciu litrów przy w miarę agresywnej jeździe w mieście.... :wink:

 

 

A tak na marginesie - bardzo fajny motocykl, mi również się podoba. Jednak po przejechaniu już kilku tys km kolega tym razem wybrałby wersję z owiewką.... :wink:

 

Pozdro :buttrock:

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...