Gino_12 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam ponownie, tak więc kupiłem CBF-kę i jestem jak narazie zadowolony. Mam jednak dwa pytania. Jakie powinny być obroty na jałowym w CBF 600 ? Mam możliwość regulacji pokrętłem. Ponadto czy jak będzie stała przez okres zimowy należy ją odpalać czy nie ruszać, aż do następnego sezonu? Dzięki i pozdro. Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez Gino_12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Ponadto czy jak będzie stała przez okres zimowy należy ją odpalać czy nie ruszać, aż do następnego sezonu? do zimy daleko, zdążysz przeczytać temat o zimowaniu w mechanicejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slades Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Na jałowym obroty powinny być 1300 plus minus 100 obr informacje z manuala ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punker Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam! Posiadam od niedawna Honde CBF 600 S z 2006 roku.Mam Pytanie. Po włączeniu stacyjki pali się kontrolka oleju i ABS-u.Obie gasną dopiero po ruszeniu. Czy to normalne?Nie powinny zgasnąć tuż po włączeniu stacyjki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beeeginer Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 zalezy o ktorym roczniku mówisz..ja nie mam zdania na temat tego modelu,ale niedawno bylo porownanie cbf do nowego bandita650 w ŚM.pozatym to HONDA wiec komentarz zbędny :lol:I jak wypadł bandit? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam! Posiadam od niedawna Honde CBF 600 S z 2006 roku.Mam Pytanie. Po włączeniu stacyjki pali się kontrolka oleju i ABS-u.Obie gasną dopiero po ruszeniu. Czy to normalne?Nie powinny zgasnąć tuż po włączeniu stacyjki? Kontrolka oleju ma zgasnac po uruchomieniu silnika, a ABSu po ruszeniu.ABS dopiero jak odczyta cos z czujnikow przy kolach, stwierdza, ze system dziala i kontrolka gasnie. Jak Ci kontrolka oleju gasnie dopiero po ruszeniu to jest cos nie halo. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?apa85 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Witam, Czy posiada ktoś z was service manual do cbf 600 2008 rok(PC43) i chciałby się podzielić? No i jeszcze jedno pytanko, jaki tłumik polecacie di tego modelu, myślałem o dedykowanym arrow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Na forum CBF masz wrzutke z manualem: http://www.cbf1000.pl/viewtopic.php?f=12&t=608 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangur7905 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Dla zainteresowanych podaję link do instrukcji obsługi CBF 600 SA/NA 2004-2006 w języku POLSKIM :) po ściągnięciu pliku dopiszcie tylko w nazwie ".rar" i wypakujcie. Miłej lektury :) http://w473.wrzuta.pl/plik/asEiK5MUzKO/cbf600_manual_pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemysław Krygel Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam szanownych forumowiczów :-) Jestem nowym forumowiczem i od października posiadaczem prawka "A". Mam pytanie do kolegów którzy mieli możliwosć testować sprzęcik o którym mowa czyli CBF 600 S (wersja z ABS). Pytam bo zamierzam kupić CBFę na pierwsze moto. Co do modelu juz dawno zdecydowałem "co chcę". Jestem niewysoki, nigdy niemiałem doczynienia z motocyklami (poza kursem) i potrzebuję sprzętu głównie w trasę. Dlatego właśnie CBF 600 S. Jako że słyszałem różne opinie na temat jaki motocykl kupować na pierwsze moto chciałem zapytać doświadczonych kolegów z forum. Sa opinię, że warto kupić nowe moto bo jak się ma parkingówkę czy ina przygodę to auto casco (które warto mieć) załatwia sprawę. Inne spojżenie na zakup moto to zakup używanego którego nie bedzie żal w przypadku jakiejkolwiek przygody.I tutaj pojawia się moje pytanie. Jako że nie mam kasy na nowy motocykl wybór padł na używany. Czytałem że CBF do roku 2007 był wyposazony w gaźnik a od 2007 r we wtrysk paliwa. Jakie są różnice między tymi motocyklami? Różnice w jeździe, elastycznści, spalaniu, obsłudze kosztach eksploatacji, itp. Wszystko comożecie napisac o różnicach będzieprzydatne. Może jest na forum ktoś kto miał okazję jeździć modelami na wtrysku i na gaźniku i ma porównanie. Pozdrawiam Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.