GSXR83 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Witam mam mały problem i nie mam pojecia co moze byc jego przyczyna bo to nagle sie stało przy spokojnej jedzie otoz w moim sprzecie ( SUZUKI GSXR - 750 SRAD rocznik 96) nagle zatrzeły sie obroty utrzymywac na 3000 i wogole nie spadaj jak nie jest na biegu, lub gdy mam wcisniete sprzegło, dopiero gdy zaczne puszczac sprzegło obroty chodza na nizsze i przy jedzie tak samo wszytko chodzi jak powinno, tylko na luzie jak jest takie obroty sie utrzymuja i przy wcisnietym sprzegle schodza maksymalnie do 3000 co moze byc tego przyczyna prosze o jakas rade? czy to bedzie kwestia tylko regulacji gazników? czy moze cos bardziej powaznego? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 regulacja gazników sie powinna przydac ewentualnie mozesz miec jakies problemy z tzw lewym powietrzem - dostajacym sie dodatkowo do mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 a czy moto normalnie schodzi z obrotow, czy trwa to duzo wolniej?nie strzela w tlumik przy normalnej, spokojnej jezdzie? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 spod lewej owiewki w okolicy dekla od zebatki zdawczej wystaje taka czarna srubka od regulacji wolnych obrotow wez ja troszke odkrec moze ktos dla polewy ci troche ja podkrecil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSXR83 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 nic nie strzela ani przy spokojniej jedzie ani przy szybszej z obrotow spokojnie schodzi :wyglada to tak stoje na swiatłach mam na luzie obroty zatrzymuja sie na 3000 wciskam sprzegło wrzucam jedynke obroty dalej sie utrzymuja na 3000 gdy popuszczam sprzeglo obroty spadaja do prawidłowych ruszam dodajac gazu obroty wzrastaja i przy kolejnych biegach utrzymuja sie na 3000 po puszceniu gazu nizej nie schodza mniej wiecej wyglada to tak spod lewej owiewki w okolicy dekla od zebatki zdawczej wystaje taka czarna srubka od regulacji wolnych obrotow wez ja troszke odkrec moze ktos dla polewy ci troche ja podkrecil tylko to sie stalo w czasie jazdy nagle wczesniej wszytko chodzilo jak nazelzy i nagle po puszceniu gazu obroty nie chiały zejsc nizej niz 3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Witam. Zobacz czy gaz odbja, nie chodzi ciężko, czy masz luz na linkach? Może nie powraca do końca, bo blokuje go w pancerzu przecierająca się linka.Taka duperela mi na myśl przyszla :cool: Jeżeli nie to musisz ściągnąć zbiornik i zobaczyć czy gażniki nie obluzowały się na krućcach, czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, czy przepustnice się domykają. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 a czy gsxr 750srad nei ejst juz na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 a czy gsxr 750srad nei ejst juz na wtrysku?Nie. Były wersje gaźnikowe a dopiero potem zastosowano wtrysk, jak sie niemyle to w 99 roku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Wtrysk w 750 byl od 98, a w 600 od k1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) jedno co jest pewne to nie lewe powietrze, sproboj ustawic wolne obroty. podejrzewam, ze jezdziles caly czas wiec gazniki nie mogly sie "zarzywicowac" domieszkami paliwa. Ich czyszczenie nie przyniesie wiec rezultatu ( wtedy obroty by spadly a nie poszly do gory ) zachnij od rzeczy najprostrzych i idz do gory eliminujac je :icon_rolleyes: Edytowane 6 Grudnia 2006 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truemaker Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 ja mialem ostatnio u siebie takie cos, ze przekrecil mi sie ten caly plastik z przyciskiem rozrusznika itp. A ze moto juz nienowe to i linka gdzies haczyla i obroty strasznie rosly od razu po wlaczeniu silnika. Sprobuj poruszac tym plastikiem na kierownicy i zobacz czy jest jakas zmiana w obrotach, jesli tak, to to moze byc Twoj problem, przynajkniej ja tak mialem. pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSXR83 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Wtrysk w 750 byl od 98, a w 600 od k1 ... Dokładnie ! jedno co jest pewne to nie lewe powietrze, sproboj ustawic wolne obroty. podejrzewam, ze jezdziles caly czas wiec gazniki nie mogly sie "zarzywicowac" domieszkami paliwa. Ich czyszczenie nie przyniesie wiec rezultatu ( wtedy obroty by spadly a nie poszly do gory ) zachnij od rzeczy najprostrzych i idz do gory eliminujac je :D ja mialem ostatnio u siebie takie cos, ze przekrecil mi sie ten caly plastik z przyciskiem rozrusznika itp. A ze moto juz nienowe to i linka gdzies haczyla i obroty strasznie rosly od razu po wlaczeniu silnika. Sprobuj poruszac tym plastikiem na kierownicy i zobacz czy jest jakas zmiana w obrotach, jesli tak, to to moze byc Twoj problem, przynajkniej ja tak mialem. pozdro!! ... wczoraj poszedłem do garazu odpalilem sprzeta pochodziłm troche ale wolne obroty teraz utrzymywały sie na 2000 tysiacach nie na trzech , po rozgrzaniu sie sprzeta przegazowałem go i obroty zatrzymywały sie na obrotach jakich wczesniej napisalem czyli 2000 ponizej nie schodziło, dzisiaj poruszam tym plastikiem m oze to cos da napisze jaki był efekt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 a ssanie zamyka sie ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 a ssanie zamyka sie ?? GSXR83 pisał, że stało się to podczas jazdy.Ja bym dalej obstawiał, że coś z linką gazu skoro wcześniej było 3000 teraz jest 2000 obr. Czy jest luz na manetce? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.