Stifler Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Czy po wymianie uszczelniaczy zaworowych trzeba docierać zawory?? Chce wymienić uszczelniacze w Yamasze Xt600 przy okazji wymiany tłoka i nie wiem czy trzeba bedzie zawory docierać do gniazd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 cze :( powiedz co jeszcze zmianiałeś? ile Cie to kosztowalo? bo na wiosne chce troche w tt porobc ladu i własnie uszczelniacze pierścienie łancuszek i daj Bog zeby tylko tyle :wink: wymienie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 (edytowane) Tłok z pierścieniami 420zl, uszczelki góry silnika(w tym uszczelniacze zaworów)120zl. Łańcuszka nie wymieniam bo jest ok. Chciałem wymienić same pierścienie ale kosztują w granicach 250zl to wolalem kupić cały zestaw proxa bo mój tłok też juz był nieciekawy. Edytowane 5 Grudnia 2006 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 wszystko zalezy w jakim stanie sa przylgnie zaworowe i gniazda jak sa na nich nadpalenia to sie nie obejdzie,pozatym nalej troche benzyny do kanalow dolot. i wydech. i zobacz czy nie puszczaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 gdzie kupiles uszczelki i tłok? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Raczej nie trzeba ich docierać, pod warunkiem że założysz je tak jak były. A odnośnie sprawdznia, to nie benzyną tylko nawtą trzeba to robić. Odwracasz zdjętą głowice, zalewasz nawte na komore i jeżeli utrzyma się z pół godziny to ok a jak ciurkiem Ci spindoli to będzie oczywiste że trzeba dotrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 (edytowane) gdzie kupiles uszczelki i tłok?Znalezłem na allegro gościa co ma częsci do motocykli i skuterów i mi sprowadził taki tłok i uszczelki. Jutro powinna dojść paczka i jak wszystko bedzie ok to moge Ci dać namiary to niego. Przed wymianą nie przepuszczały wiec jak wymienie to też sprawdze.. ale postaram sie złożyć tak samo wiec myśle ze sie obejdzie bez docierania Edytowane 5 Grudnia 2006 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 stary sposobow na sprawdzanie szczelnosci zaworow jest od groma ten o nafcie i komorze spalania to czytalem w ksiazce o junaku, a producenci np. kawasaki lub suzuki podaja taki sposob jak pisalem wyzej benzyne do kanalow,tak podaje servisowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Nie dotrzeć zaworów, mając je rozpięte, to grzech ciężki jak deuter :) Docieranie czterech zaworów zajmie kwadrans, więc nie ma się nad czym zastanawiać. Naciagamy na trzonek zaworu twardy wężyk gumowy i jedziemy jak indianin rozpalający ogień. Docierałem w TW200 zawory, zmieniając pastę na coraz drobniejszą, aż pokazała się srebrna obrączka szerokości 1,5 mm. Próba szczelności z naftą w kanałach, wypadła pomyślnie.Docieraj, nie kombinuj, dasz radę. Pytanie: z jakim luzem szlifierz będzie Ci pasował tłok w cylindrze?Tak z ciekawości. Powodzenia. Tomek. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) Pytanie: z jakim luzem szlifierz będzie Ci pasował tłok w cylindrze?Tak z ciekawości. Powodzenia. Tomek. Z tego co wiem to ma przedział od 0.045 do 0.065mm Edytowane 6 Grudnia 2006 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 A może wiecie jak najłatwiej włożyć tłok z pierścieniami w cylinder zeby niczego nie uszkodzić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Nie dotrzeć zaworów, mając je rozpięte, to grzech ciężki jak deuter :notworthy: Docieranie czterech zaworów zajmie kwadrans, więc nie ma się nad czym zastanawiać. Naciagamy na trzonek zaworu twardy wężyk gumowy i jedziemy jak indianin rozpalający ogień. Docierałem w TW200 zawory, zmieniając pastę na coraz drobniejszą, aż pokazała się srebrna obrączka szerokości 1,5 mm. Próba szczelności z naftą w kanałach, wypadła pomyślnie.Docieraj, nie kombinuj, dasz radę. Pytanie: z jakim luzem szlifierz będzie Ci pasował tłok w cylindrze?Tak z ciekawości. Powodzenia. Tomek. nic dodac nic ujac swieta prawda :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) Trzeba mieć przyrząd w postaci opaski zrobionej na tłoku (o średnicy tłoka - wygląda trochę jak grecka litera "omega"). Ściskamy założone pierścienie tą opaską przy pomocy tzw. kombinerek a jeszcze lepiej szczypców blokowanych lub tzw. raka i delikatnie postukując drewnianym najlepiej czymś przesuwamy tłok z opaski do cylindra, jak wejdą pierścienie zdejmujemy opaskę. Oczywiście wszystko zwilżamy olejem.Z braku laku kiedyś zastosowałem przyciętą butelkę typu PET. Pozdrawiam. Edytowane 7 Grudnia 2006 przez shadok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zawsze używałem takich opasek ale zawsze sie stresuje zeby mi czasem nie pękł pierścień. Tutaj bede musiał włożyć pierścienie na wzór mercedesa czyli co 120stopni wiec zastanawiam sie jakiej użyć blachy na tą opaske bo wycieta z butelki raczej bedzie za delikatna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zawsze używałem takich opasek ale zawsze sie stresuje zeby mi czasem nie pękł pierścień. Tutaj bede musiał włożyć pierścienie na wzór mercedesa czyli co 120stopni wiec zastanawiam sie jakiej użyć blachy na tą opaske bo wycieta z butelki raczej bedzie za delikatna.. Opaska naprawdę dobra (różnych średnic) kosztuje ok. 30 zł i jest od razu z kluczem ampulowym (imbus) - po co wieć kombinować z jakąś blachą - przy użyciu takich opasek wrzuciłem mnóstwo tłoków z pierścieniami i nie było strat... polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.