SizeeR Opublikowano 15 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Siemazauwazylem ostatnio cos dziwnego, w sumie mam tak w mojej etz 251 od kiedy ja kupilem i nie bylo problemow, ale maksymalne rozwarcie stykow przerywacza nie pokrywa sie z GMP tloka.Czy tak moze byc?Sprzet malo pali i jest mocny, czyli nie zauwazam zadnych problemow w pracy silnika, ale ten przerywacz mnie zastanawia.Acha...Przerywacz powieksza jeszcze swoja przerwe kiedy tlok przekroczy GMP, nie jest to duze powiekszenie ale zawsze :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 15 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 No to czym sobie głowę zawracasz? nie masz większych problemów? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 15 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 jak masz moc i spalanie w normie to nie masz sie czym nerwować- a swoją drogą iskra przeskakuje nie wtedy kiedy jest najwieksze otwarcie przerywacza ale wtedy kiedy przerywacz sie otwiera :( :( Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 15 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 Ok...Dzieki, w sumie sie uspokoilem.Jeszcze jedno przy okazji. Slyszalem ze podczas okresu docierania powinno sie jezdzic na bogatszej mieszance... Czy iglice podniesc o 1 czy lepiej 2 zabki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 15 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2003 moim zdniem to zależy jak będziesz chciał traktowac motor- ale wg mnie o jeden ząbek w góre powinno wystarczyc Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 16 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2003 Ja gdzieś wyczytałem, że dociera się na drugim ząbku od dołu i tak mam ustawione. Przez pierwsze kilometry lepiej żeby trochę kopcił niż miał "za sucho". Później się można zająć usuwaniem nagaru :( :( :( Lecę do garażu bo mi gaźnik przelewa. Jak myślicie: zaworek iglicowy wyrobiony czy tylko wina pływaków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 16 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2003 Hmmm...U mnie jak przelewal to sie okazalo ze mam plywak dziurawy.W sumie wymienilem lywak i zaworek iglicowy profilaktycznie (koszt niewielki a spokoj jest na jakis czas) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.