Skocz do zawartości

Problem z przerywaczem...


SizeeR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

zauwazylem ostatnio cos dziwnego, w sumie mam tak w mojej etz 251 od kiedy ja kupilem i nie bylo problemow, ale maksymalne rozwarcie stykow przerywacza nie pokrywa sie z GMP tloka.

Czy tak moze byc?

Sprzet malo pali i jest mocny, czyli nie zauwazam zadnych problemow w pracy silnika, ale ten przerywacz mnie zastanawia.

Acha...Przerywacz powieksza jeszcze swoja przerwe kiedy tlok przekroczy GMP, nie jest to duze powiekszenie ale zawsze :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdzieś wyczytałem, że dociera się na drugim ząbku od dołu i tak mam ustawione. Przez pierwsze kilometry lepiej żeby trochę kopcił niż miał "za sucho". Później się można zająć usuwaniem nagaru :( :( :( Lecę do garażu bo mi gaźnik przelewa. Jak myślicie: zaworek iglicowy wyrobiony czy tylko wina pływaków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...