Sloniu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Hej! tata szuka motocykla dla siebie i jako że mamy pod nosem do sprzedania exc 400 od forumowicza Kristiego to sie zastanawiamy dosyć poważnie nad jego kupnem :icon_biggrin: chciałbym sie dowiedzieć jak z częściami, usterkami, na co zwrócić uwage przy kupnie(sądze że stan idealny ale nie zaszkodzi :icon_mrgreen: ) i jak serwisować taki motocykl :flesje: za konkrety może postawimy browar :icon_mrgreen: pzdr :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 targuj troche :icon_biggrin: bierz i ciesz sie z jazdyexc400 jest fura pełen profiregulacje tak jak w kazdym innym hard enduroolej 900-1000 kmzawory troche wiecej, ok. 1500i ciesz sie z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 EXC 400 to chyba jeden z najbardziej udanych modeli KTMa, szczególnie pod względem awaryjności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Hej! tata szuka motocykla dla siebie i jako że mamy pod nosem do sprzedania exc 400 od forumowicza Kristiego to sie zastanawiamy dosyć poważnie nad jego kupnem :icon_biggrin: chciałbym sie dowiedzieć jak z częściami, usterkami, na co zwrócić uwage przy kupnie(sądze że stan idealny ale nie zaszkodzi :icon_mrgreen: ) i jak serwisować taki motocykl :flesje: za konkrety może postawimy browar :icon_mrgreen: pzdr :buttrock: Cześć, idealny nie jest, ma rysy na plastikach, nie są połamane ale delikatnie porysowane tylne boczki. Poza tym zastrzeżeń nie mam, z resztą przyjedziesz ze swoim mechanikiem to ci wszystko powie. Nie ma co opowiadać, jest jaki jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 pod względem awaryjności?? tzn?? sypie sie czy co?? Prosiłem konkrety! :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 ojejku no to poprostu Swietny motocykl. KTM od 2000r robi swietne i mało awaryjne motocykle 4T z serii EXC. Z częściami nie ma najmniejszego problemu. Z regulacjami i wymianami tak jak eloelo napisał. nie ma sie nad czym zastanawiać :icon_biggrin: jezeli silniczek ładnie chodzi i moto nie jest rozsypane to jest to badzo dobra opcja. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 pod względem awaryjności?? tzn?? sypie sie czy co?? Prosiłem konkrety! :DKłania się czytanie ze zrozumieniem. To jest chyba najmniej awaryjny EXC z 4T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 pod względem awaryjności?? tzn?? sypie sie czy co?? Prosiłem konkrety! :notworthy: Jeszcze wtrącę swoje trzy grosze. Tak jak napisałem ci na gg chyba zanim założyłeś ten temat, ten motocykl to nie zabawka. Do tej pory uniknąłem nieporozumień z klientami stosując dwie proste zasady: 1. Nie sprzedaję motocykla tym, którzy nie potrafią na nich jeździć i zadbać o niego! (Nie traktuj tego osobiście, mówię ogólnie) 2. Sprzedaję pod warunkiem, że motocykl jest dobrze obejrzany, wszystkie szczegóły i nieporozumienia są wyjaśniane na miejscu. Mój EXC 400 był użytkowany zgodnie z przeznaczeniam, to znaczy w terenie i na torze. Nie ma mowy o przysłowiowym "dziadku i jeżdżeniu po bułki". Wiem co było zrobione, mam jakiś paragon na części. Jeżdżę bezstresowo o awarię ale ... w żadnym przypadku nie daję gwarancji, że nic się nie zepsuje!!! Nawet producent przy zakupie nowego też bardzo się z tym ogranicza. To jest motocykl wyczynowy, na czas trzeba wymieniać olej, regulować zawory itd. P.S.Nie mam zamontowanego licznika (leży u mnie w domu), przy zakupie nawet na to nie zwróciłem uwagi. Przebieg zawsze oceniam po: zużyciu podnóżków, zawieszenia, wytarciu ramy od butów itd. nauczyłem się, że w naszej rzeczywistości liczniki KŁAMIĄ!!! Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 WitamPotwierdzam ze EXC 400 jest super modelem, malo awaryjny gdy sie o niego bardzo dba. Ja zmienialem olej co 1tys zawory regulowalem co dwa. Nie pisze juz o zmianie lancuszka i innych. Silnik szumi to normalka-sprzeglo. Lecz nawet takie stale nadzorowanie moze byc zgubne. Mi w zeszlym tygodniu pieprzna zawor i rozpierdzielil pol silnika (czyt. tlok, cylinder, wał.) Niestety nie mialem na to wplywu bo nic nie bylo slychac ani nic sie niedzialo. Teraz czeka mnie naprawa, ale coz... wszystko jest do zrobienia. Ogolnie bardzo polecam ten motocykl, do momentu "wybuchu" z tym motocyklem nic powaznego sie niedzialo i nawet brano go za przyklad ze jednak Austriacy robia dobre maszyny (chodzi o awaryjnosc) Wachalem sie czy napisac tego posta, ale mysle ze lepiej napisac abys wiedzial na czym stoisz. Moj jest z roku 2001 i przejechal 10tys bez wiekszych awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.