Skocz do zawartości

Honda XR 600 dymi jak diesel


Robaj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Mam pytanie co do mojej hondy xr! Dzisiaj odpaliłem ją i wszystko działało normalnie!Po chwili jednak zaczął strasznie dymić.Zgasiłem go i odpaliłem na nowo,chwile pochodził i wszystko wrociło do normy!Chciał bym się dowiedzieć co to może być.Zastanawiam się nad pierścieniami czy się czasami nie zwieszają.Dzieje się tak tylko jak silnik jest zimny.Może mi ktoś doradzi czy to są faktycznie te pierścionki czy możliwa jest jakaś inna przyczyna...

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebieski,a w sumie jak by brał olej to był by czarny.Sam już niewiem

Gdy bierze olej to właśnie jest niebieski. Tak jak kolega Adam wspomniał uszczelniacze zaworów. Olej po postoju spływa do cylindra i zanim się wypali to kopci na niebiesko. Mam to samo u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie zdaje ze moga to tez byc pierscienie. Na zimnym silniku dobrze ci odpala bez wiekszych problemow?? POZDRO

ja mam juz bardzo zuzyte pierscienie a mimo wszystko pali dobrze nawet na zimnym silniku

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobienie zaworów tzn co? nowe ? orginały tak bardzo orientacyjnie 450 zł (skleroza) a dorabiane 250 zł

natomiast orginalne uszczelniacze zaworowe na 100% kosztują 160 zł (normalna cena wszedzie bo sam zamawiałem), jesli chodzi o podróbki to w xr nie dają rady i wiele osób zaleca, żeby do tego modelu kupowac tylko hondowskie

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorabiane? nie wiem czy wytrzymają ale widziałem na forum sporo dobrych opini o zakładzie z warszawy państwa Parandowskich (nie pamietam jak dokładnie brzmi nazwisko ale wyszukiwarka forumowa mi nie działa dzisiaj nie wiem czemu ...)

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym moze nie byl taki pewien czy sa to zawory, mi sie wydaje ze to tylko uszczelniacze na zaworach, skoro tylko zimny kopci a jak jest cieply to jest ok. Jak uszczelniacze na zaworach sa liche to po zgaszeniu silnika olej pomalu zcieka po zaworach do komory spalania, no i po dopaleniu zimnego pojawia sie chmurka.

 

POZDRO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe ze zawory beda trzymaly wymiar, ( ale warto to sprawdzic ) natomiast bardziej prawdopodobne ze do wymiany beda prowadnice i te warto zakupic oryginalne, nadwymiarowe i po wcisnieciu rozwiercic pod obecne zawory.

Jak jest za duzy luz na prowadnicach to zadne uszczelniacze nie zapobiegna przeciekaniu oleju do komory spalania.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...