Robaj Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Witam!Mam pytanie co do mojej hondy xr! Dzisiaj odpaliłem ją i wszystko działało normalnie!Po chwili jednak zaczął strasznie dymić.Zgasiłem go i odpaliłem na nowo,chwile pochodził i wszystko wrociło do normy!Chciał bym się dowiedzieć co to może być.Zastanawiam się nad pierścieniami czy się czasami nie zwieszają.Dzieje się tak tylko jak silnik jest zimny.Może mi ktoś doradzi czy to są faktycznie te pierścionki czy możliwa jest jakaś inna przyczyna...Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 kolor dymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaj Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 kolor dymu?niebieski,a w sumie jak by brał olej to był by czarny.Sam już niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Padniete uszczelniacze i wyrobione z lekka prowadnice zaworow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 A mi sie zdaje ze moga to tez byc pierscienie. Na zimnym silniku dobrze ci odpala bez wiekszych problemow?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 niebieski,a w sumie jak by brał olej to był by czarny.Sam już niewiemGdy bierze olej to właśnie jest niebieski. Tak jak kolega Adam wspomniał uszczelniacze zaworów. Olej po postoju spływa do cylindra i zanim się wypali to kopci na niebiesko. Mam to samo u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 A mi sie zdaje ze moga to tez byc pierscienie. Na zimnym silniku dobrze ci odpala bez wiekszych problemow?? POZDROja mam juz bardzo zuzyte pierscienie a mimo wszystko pali dobrze nawet na zimnym silniku Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Hmpf :icon_twisted: Pewnie masz racje. Ale pierscieniami tez moze puszczac troche na zimnym do komory spalania, czyz nie tak?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaj Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 teraz przy takiej temperatorze to trochę muszę pokopać ale tragedii nie ma.A orjentuje się ktoś ile by mnie wyniosło zrobienie zaworow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 zrobienie zaworów tzn co? nowe ? orginały tak bardzo orientacyjnie 450 zł (skleroza) a dorabiane 250 złnatomiast orginalne uszczelniacze zaworowe na 100% kosztują 160 zł (normalna cena wszedzie bo sam zamawiałem), jesli chodzi o podróbki to w xr nie dają rady i wiele osób zaleca, żeby do tego modelu kupowac tylko hondowskie Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaj Opublikowano 4 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 a same zawory podrabiane wytrzymają?czy warto zainwestować w oryginały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 dorabiane? nie wiem czy wytrzymają ale widziałem na forum sporo dobrych opini o zakładzie z warszawy państwa Parandowskich (nie pamietam jak dokładnie brzmi nazwisko ale wyszukiwarka forumowa mi nie działa dzisiaj nie wiem czemu ...) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaj Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 a jak myślisz....?Moge narazie tak jeździć z takimi zaworami czy może lepiej od razu się za to brać zanim cokolwiek stanie się z głowicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ja bym moze nie byl taki pewien czy sa to zawory, mi sie wydaje ze to tylko uszczelniacze na zaworach, skoro tylko zimny kopci a jak jest cieply to jest ok. Jak uszczelniacze na zaworach sa liche to po zgaszeniu silnika olej pomalu zcieka po zaworach do komory spalania, no i po dopaleniu zimnego pojawia sie chmurka. POZDRO :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) Mozliwe ze zawory beda trzymaly wymiar, ( ale warto to sprawdzic ) natomiast bardziej prawdopodobne ze do wymiany beda prowadnice i te warto zakupic oryginalne, nadwymiarowe i po wcisnieciu rozwiercic pod obecne zawory.Jak jest za duzy luz na prowadnicach to zadne uszczelniacze nie zapobiegna przeciekaniu oleju do komory spalania. Adam M. Edytowane 8 Grudnia 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.